Plany fajne, powodzenia życzę. A słyszałeś o mini-me na d15b2, czyli swap samej głowicy z d16z6 z kolektorami, komputerem i wiązką. Podobno daje radę i można wyciągnąć z tego ~130KM, a wydaje mi się że wyjdzie taniej niż b16. Do tego można dodać dobry dolot, przelotowy wydech o dużej średnicy, ewentualnie zwiększenie delikatnie odcięcia i dawek paliwa, shortshifter. Oczywiście nie porównuję tego z b16a2 ale może Cię zaciekawię.
tak, siedzę od prawie dwóch lat w temacie :) Mini-Me mnie nie interesuje, bo musiałbym remontować B2, żeby przy włożeniu głowicy nie wypluło mi pierścieni... Myślałem nad swapem na d16 i pogrzebaniu w nim tak, by osiągnąć moc b serii, ale myślę, że więcej wytrzyma seryjny b16 niż pomodzony d16 :) no i dźwięk b-serii też przeważa :D
W takim razie nie ma co kombinować z d15. d16 bym odrzucił, bo sam napisałeś, że trzeba by pogrzebać, a cena nie jest znacząco niższa od b-serii. b16a2 albo b18c4 ważne aby zdrowy znaleźć...
Jeszcze jedna opcja, ostatnio wpadłem na pomysł wsadzenia D16A9 do EG, może nie wiesz ale takie silniki lądowały w wersji SI na Europę. Rzadko to spotykane i praktykowane, podobno silnik pasuje bez problemów do eg4, skrzynia biegów może też zostać stara. Nie ma VTECa ale podobno ma fajną charakterystykę, no i co najważniejsze jest tani i to bardzo. Na allegro jest oryginalne EG SI, podejrzewam że właśnie z tym silnikiem.
Piękny. :) D13B2 czy D15B2.?
OdpowiedzD15B2, z planami na przyszłość :) być może wpadnie serducho z tego co masz w nicku :)
OdpowiedzPlany fajne, powodzenia życzę. A słyszałeś o mini-me na d15b2, czyli swap samej głowicy z d16z6 z kolektorami, komputerem i wiązką. Podobno daje radę i można wyciągnąć z tego ~130KM, a wydaje mi się że wyjdzie taniej niż b16. Do tego można dodać dobry dolot, przelotowy wydech o dużej średnicy, ewentualnie zwiększenie delikatnie odcięcia i dawek paliwa, shortshifter. Oczywiście nie porównuję tego z b16a2 ale może Cię zaciekawię.
Odpowiedztak, siedzę od prawie dwóch lat w temacie :) Mini-Me mnie nie interesuje, bo musiałbym remontować B2, żeby przy włożeniu głowicy nie wypluło mi pierścieni... Myślałem nad swapem na d16 i pogrzebaniu w nim tak, by osiągnąć moc b serii, ale myślę, że więcej wytrzyma seryjny b16 niż pomodzony d16 :) no i dźwięk b-serii też przeważa :D
OdpowiedzW takim razie nie ma co kombinować z d15. d16 bym odrzucił, bo sam napisałeś, że trzeba by pogrzebać, a cena nie jest znacząco niższa od b-serii. b16a2 albo b18c4 ważne aby zdrowy znaleźć...
OdpowiedzJeszcze jedna opcja, ostatnio wpadłem na pomysł wsadzenia D16A9 do EG, może nie wiesz ale takie silniki lądowały w wersji SI na Europę. Rzadko to spotykane i praktykowane, podobno silnik pasuje bez problemów do eg4, skrzynia biegów może też zostać stara. Nie ma VTECa ale podobno ma fajną charakterystykę, no i co najważniejsze jest tani i to bardzo. Na allegro jest oryginalne EG SI, podejrzewam że właśnie z tym silnikiem.
Odpowiedzjak d15 to tylko i wyłącznie d15b JDM :) Celuję w b16, zobaczymy jak będzie :)
OdpowiedzDaje zielone bo podglądam czasem twoj temat na ckpl ;] Pozdrawiam
OdpowiedzDzięki! :)
OdpowiedzTak powinna wyglądać Honda! Chwała,że nie masz gejlooków tzw. angels eyes :D
Odpowiedzhaha kiedyś były angel geje, ale już ich nie ma :D W maju planuję wrzucić lotkę spoona i wpadną fotele od crxa :)
OdpowiedzLoteczka ala spoon jest śliczna,Hania zmienia swe oblicze,ewnentualnie lustereczka spoona i jest gyt majonez \m/
Odpowiedzdokładnie :) VTI za krótka niestety, a o ori nic już nie mówię :D Lusterka również w planach :)
Odpowiedz