Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Challenger SRT8

Zamiast fabrycznych felg wstawiono 22-calowe czarne obręcze o szerokości 9,0” z przodu i 10,0” z tyłu. Opony na osi kierowanej mają rozmiar 265/35, a gumy z tyłu – 295/30. Wyprodukowała je firma Pirelli. Aby zmieściły się koła, trzeba było najpierw nieco rozgiąć błotnikPod maską Challengera SRT8 fabrycznie zainstalowana była 8-cylindrowa widlasta jednostka Hemi o objętości skokowej 6,1 l. Miała ona moc 431 KM i maksymalny moment obrotowy 569 Nm. Według informacji silnik został rozwiercony do 7 l. Nie jestem jednak pewien, czy po prostu nie wymieniono motoru na 7-litrowy agregat z Corvette Z06. Tak czy inaczej teraz serce Dodge’a generuje moc 608 KM i moment obrotowy 638 NmDane techniczneSilnik i napęd: Typ: V8 Ustawienie: z przodu, wzdłużnie Rozrząd: OHV, 2 zawory na cylinder Objętość skokowa: ≈ 7000 cm3 Moc maksymalna: 608 KM Objętościowy wskaźnik mocy: ≈ 86,86 KM/l Maksymalny moment obrotowy: 638 Nm Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna Typ napędu: na tylne kołaHamulce i koła: Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane, średnica 360 mm Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane, średnica 350 mm Koła przednie: 9,0” x 22” Koła tylne: 10,0” x 22” Opony przednie: 265/35 R 22 Opony tylne: 295/30 R 22Masy i wymiary: Długość: 5022 mm Szerokość: 1923 mm Rozstaw osi: 2946 mmOsiągi: Prędkość maksymalna: ponad 300 km/h
by kacperz
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
Udostępnij