Idealny tor jazdy przy szybkim pokonywaniu zakrętów to tor w którym tylne koła poruszają się po "śladzie" wyznaczonym przez przednie. Nie chciałbym bym skłamać ale Hondy Prelude którejś generacji miały chyba podobny system lekko skręcający koła w łuku.
po co to komu ? ;)
OdpowiedzLepiej się prowadzi :)
OdpowiedzIdealny tor jazdy przy szybkim pokonywaniu zakrętów to tor w którym tylne koła poruszają się po "śladzie" wyznaczonym przez przednie. Nie chciałbym bym skłamać ale Hondy Prelude którejś generacji miały chyba podobny system lekko skręcający koła w łuku.
OdpowiedzRaczej to jest dobre przy małych prędkościach, przy większych tylne koła powinny skręcać w tę samą stronę co przednie, wtedy można pokonywać zakręty z większą prędkością. Renault również to stosował. http://m1.pl.f6m.fr//media/---nouvelle-iv/lagunaestate/presentation-generale/USP-1/hot2/atta3c5d2b18c7b4fe0913132584f3854a5/pp_LE3_287x196_usp1_hot2.jpg
Odpowiedz