Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Mój cel na najbliższy rok

Jako, że mam słabość do Seata Leona II zaplanowałem sobie odłożyć właśnie na ten model w tym kolorze co na fotce, do tego marzą mi się czarne felgi z białą otoczką w okół nich :) Marzy mi się ten po lifcie (co na zdjęciu) jednak ze względu na ceny chyba "będę musiał" się zadowolić wersją przed rear liftem. Kocham ten samochód. W przyszłości marzy mi się Cupra. A jakie jest wasze zdanie o tym samochodzie? a może jednak proponujecie szukać czarnej + czarne fele a może białe?:) jakie połączenia wolicie? Dzięki za wszystkie komentarze!PS. oczywiście silnik ′typowy′ pewnie 1.9 TDi bo na FR ani Cupre mnie JESZCZE nie stać z racji mojego wieku :)Marzenia są piękne, prawda?!
by What
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Charakterek
0 0

Co do silnika - wystrzegaj się jak ognia silnika 2,0 TDI z lat 2005 - 2008. One miały fatalnie rozwiązany napęd pompy olejowej. Wskutek czego zacierały się dość poważnie. 1,9 TDI - wiadomo legenda. Kupujesz 105 konny i spokojnie na programie robisz 140 koni. Bez żadnych skutków ubocznych dla silnika. A jak wymienisz turbo na takie od AWX i pompowtryskiwacze na AL - to wystarczy to zestroić i 140 koni będzie bez żadnego programu... Co do Seata - mnie osobiście bardzo męczy ta cała czerwień w środku. Od razu bym robił lutowanie i przynajmniej zegary i ten panel od klimy na środku na biało zrobił. Jechałem kiedyś z kumplem Leonem i powiem to wprost. Ta czerwień jest totalnie chybiona!

Odpowiedz
avatar DaN0
0 0

Co do czerwieni - rzecz gustu ;) a co do silników to dziękujemy za info, i prosimy więcej takich rzeczy ;) na bank się przydadzą! :D

Odpowiedz
avatar What
0 0

No tak jak DaN0 mówi z czerwienią to rzecz gustu, ale rzeczywiście może po pewnym czasie drażnić. Dzieki za informację co do silniczków :) akurat 1.9 już miałem w Seacie i się spisywał, wiadomo demon szybkości to to nie jest ale 200 leciał w niemczech :)

Odpowiedz
avatar KamilP
0 0

Dodać trzeba, że w 2.0 TDI z początku produkcji pompy oleju nie były jedynym źródłem problemu. Częste są przypadki pękania głowic pomiędzy 3 a 4 cylindrem. Warto też w miarę możliwości unikać silników wyposażonych w pompowtryskiwacze Siemensa - są praktycznie nienaprawialne, a nowe kosztują majątek.

Odpowiedz
Udostępnij