Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

BMW E38 Alpina

Wyprodukowano jedynie 94 sztuki modelu Alpina B12 6.0. Silnik V12 o pojemności 5980cm³ dysponował mocą 430KM i momentem obrotowym wynoszącym 600Nm. Sprint do setki zajmował mu 5,9s.
by Siechu
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar klucha
15 15

ta V12 jest to wytwór luksusowy a nie sportowy. Silnik jest tak wyważony że jeżeli postawisz monetę na tej widlastej 12 i ją wkręcisz na obroty to nie spadnie

Odpowiedz
avatar kania
5 5

A na przykład po to, że V-ki nadrabiają momentem dostępnym z niższych obrotów, a co za tym idzie lepiej sprawdzają się w limuzynach.

Odpowiedz
avatar mati12394
5 5

pięknie jej w tym kolorze

Odpowiedz
avatar RGL
2 2

zauważ, że samochod jest z początku produkcji 7er bo jest przed liftem. Lifting był w 2-giej połowie 1998r, więc 430KM jakieś 15lat temu to nie pikuś.

Odpowiedz
avatar Subaryna
8 10

Nie samymi końmi samochód jeździ, moment obrotowy też jest ważny (: Z resztą seria 7 to limuzyna a nie wyścigówka, a w tak ciężkim samochodzie przyspieszenie do setki w 5.9s w tamtych czasach było bardzo dobrym wynikiem

Odpowiedz
avatar RGL
3 5

A Honda potrafi tak? https://www.youtube.com/watch?v=dcuxcZxl2BM Zresztą jaką limuzynę miała Honda w 2-giej lat 90? Legend? Nie dorasta 7er do pięt. Miałem przyjemność przejechać się czarnym E38 5.0 V12 (ten sam silnik co w alpinie, tylko rozwiercony do 6L) w longu i powiem wam, że bajka :) Samochód robi naprawdę niesamowite wrażenie. Wyposażenie: TV, Navi, telefon, el regulowane siedzenia z TYŁU, pompowanie lędźwi a to wszystko w 1996r. Ta alpina też jest w longu :)

Odpowiedz
avatar boston
6 8

Powiedzmy, że samochód tej klasy dostałby ten jakże cudowny silnik hondy. Mała pojemność, niebotyczna moc. Już widzę, pana prezesa, który kręci samochód do 6tys. żeby wyprzedzić... Przy takiej V12 automat nawet biegu nie zrzuci i łykniesz niejedną japońską wyścigówkę. Nie mam nic przeciwko japońcom, ale nie lubię takich ignorantów, którzy widzą wszystko z jednej perspektywy...

Odpowiedz
avatar Siechu
4 4

Według tego co wyczytałem ten model ważył 2010kg. Przy takiej wadze ma świetne przyspieszenie do setki.

Odpowiedz
avatar matiqq
6 6

można skomentować to tylko tak...: przeboska Chcę ją :D A tak na serio to e38 nie ma oddania w żadnym innym modelu. Nawet Obecne 7 er nie ma w sobie tego czegoś a już na pewno nie ma v/vr6'tki pod maską w topowym modelu gdyż było by to coś ala ferrari czyli kosiarko turbina a to ma być czołg o mocy wystarczającej by zostawić w tyle 90% samochodów a przy tym nie brzmieć jak odrzutowiec spalać 2 litry na milion km. ale skoro ktoś tego nie rozumie (kilka pierwszych komentarzy) to niech dalej śmiga v-tekiem 1.6 biturbo z miliardem krów pod maską i uważa, że ma wygodne, ciche i dające niewyobrażalne emocje auto czy to przy 20km/h płynąc jak lulka po jedwabiu czy 350km/h mając poczucie stabilności i wręcz czuć się jak w domu przed tv.

Odpowiedz
avatar Majozen
1 1

Ciekawostką jest to, że Alpina oznaczyła symbolem B12 nie tylko serie 7, ale i 8. Ogólnie, to znalazłem jedną należącą do Polaka, która wyszła jako 5 z fabryki. Na pw mogę podać link, bo nie chcę robić reklamy.

Odpowiedz
avatar bambucza89
0 0

Pewnie B12 bo ma 12 cylindrów, oznaczenie dotyczy sie pewnie silnika, e31 ma te same V12. A poza tym piękna jest, chciałbym...:)

Odpowiedz
avatar matiqq
0 0

RGL@ e38 ma silnik 5.4l oraz 5.7L (tylko jako Alpina) natomiast nie ma 5.0.

Odpowiedz
Udostępnij