jak można porównywać vw i skode do lexusa? audi już bardziej bo wchodzi w te sferę luksusowych aut, ale lexusowi chodziło o pokonanie bmw i merca a nie skody...
Mercedes stosowal cos takiego juz w 96' roku...system nazywa sie ADS (wybieranie nierownosci) , mam E-klase ,wlasnie z zawieszeniem elektromagnetycznym, jeden magiczny guziczek, i zawieszenie zmienia swoja charakterystyke o "180" stopni ;)
Jest tylko jeden problem, samochód jest strasznie wysoko, a obniżenie go zniweluje efekt tego zawieszenia, bo koła będą uderzać o nadkola. @salo211 najpierw przejedź się VW czy Audi z tej samej klasy co Lexus, potem komentuj. Miałem okazje pokonać ponad 700 kilometrów po naszych drogach Audi A8 D2 i jakoś zawieszenie nie było złe, a nawet przyzwoite bym powiedział. Teraz mam Audi A6/C6 Avant (co prawda już nowsza technologia i samochód trochę innej klasy) i zawieszenie na naszych drogach sprawuje się znakomicie. Tyle mogę powiedzieć na temat Audi, zaś VW raczej w okresie produkcji Lexusa LS400 nie miał limuzyny mieszczącej się w klasie Lexusa, to samo skoda.
Komfortowe,ale prześwit to duży minus,a tak jak kolega wyżej wspomniał "samochód jest strasznie wysoko, a obniżenie go zniweluje efekt tego zawieszenia, bo koła będą uderzać o nadkola."
salo21 pomyśl trochę zanim coś palniesz ;) to jest zawieszenie elektro-magnetyczne firmy bose którą raczej większość urzytkowników mk zna. Nie jest to produkt leksusa ;)
spoko patencik :)
Odpowiedztaaak, ale co sie dzieje jak wjedzie w dziure? <lipa>
Odpowiedzno akurat pięknie zostało to na filmie pokazane...
Odpowiedzdla czego nie dziwi mnie ze to Lexus ?:) inni mogą im tylko pozazdroscic , zwłaszcza niemcy w swoich taczkach skodach audi vw i innych szrotach ;)
Odpowiedzjak można porównywać vw i skode do lexusa? audi już bardziej bo wchodzi w te sferę luksusowych aut, ale lexusowi chodziło o pokonanie bmw i merca a nie skody...
Odpowiedzno i pokonali , nawet airmatic z s klasy nie ma polotu ;)
OdpowiedzMercedes stosowal cos takiego juz w 96' roku...system nazywa sie ADS (wybieranie nierownosci) , mam E-klase ,wlasnie z zawieszeniem elektromagnetycznym, jeden magiczny guziczek, i zawieszenie zmienia swoja charakterystyke o "180" stopni ;)
OdpowiedzJest tylko jeden problem, samochód jest strasznie wysoko, a obniżenie go zniweluje efekt tego zawieszenia, bo koła będą uderzać o nadkola. @salo211 najpierw przejedź się VW czy Audi z tej samej klasy co Lexus, potem komentuj. Miałem okazje pokonać ponad 700 kilometrów po naszych drogach Audi A8 D2 i jakoś zawieszenie nie było złe, a nawet przyzwoite bym powiedział. Teraz mam Audi A6/C6 Avant (co prawda już nowsza technologia i samochód trochę innej klasy) i zawieszenie na naszych drogach sprawuje się znakomicie. Tyle mogę powiedzieć na temat Audi, zaś VW raczej w okresie produkcji Lexusa LS400 nie miał limuzyny mieszczącej się w klasie Lexusa, to samo skoda.
Odpowiedzdobry bajer xD
Odpowiedzssoory ale co wy porównujecie? te zawieszenie nie jest Lexusa tylko firmy BOSE
OdpowiedzMajozen masz rację ;)
OdpowiedzKomfortowe,ale prześwit to duży minus,a tak jak kolega wyżej wspomniał "samochód jest strasznie wysoko, a obniżenie go zniweluje efekt tego zawieszenia, bo koła będą uderzać o nadkola."
Odpowiedzsalo21 pomyśl trochę zanim coś palniesz ;) to jest zawieszenie elektro-magnetyczne firmy bose którą raczej większość urzytkowników mk zna. Nie jest to produkt leksusa ;)
OdpowiedzMnie tylko ciekawi jaki koszt jest tego elektrozaworu do takiego zawieszenia.
OdpowiedzNo pewnie trzeba nieźle zapłacić za nie.
Odpowiedz