Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Mały gest

a cieszy
by drift095
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar MIKI
8 8

Kawałek deski rozdzielczej od W210 :D

Odpowiedz
avatar FAZZY
0 0

w W202 też tak jest

Odpowiedz
avatar brokuuu
-1 5

W Niemczech nie można awaryjnymi podziękować, kuzyn się bardzo szybko o tym przekonał na autostradzie.. zauważ że i w PL już dziękują kierunkami.

Odpowiedz
avatar teereex
3 7

pierwszy raz słyszę...

Odpowiedz
avatar konto usunięte
-1 5

niby czemu nie można? ;) kara śmierci?

Odpowiedz
avatar sheepster
2 2

też własnie ostatnio zauważyłem, że coraz więcej ludzi dziękuje kierunkami i nie wiem skąd to się wzieło xd

Odpowiedz
avatar matix
1 3

Kierunkami wygodniej ;p

Odpowiedz
avatar Spoon8
2 2

Np. Fordy mają awaryjne na kolumnie kierownicy, przed zegarami i w czasie jazdy włączenie ich i szybkie wyłączenie jest dość niebezpieczne i nieporęczne. A 'zamachanie' kierunkami też zrozumieją ;)

Odpowiedz
avatar chmielpiw
0 0

teoretycznie awaryjne informują o zagrożeniu, kierunki dziękuje/przepraszam

Odpowiedz
avatar konto usunięte
6 8

Gorzej jak ktoś użyje tego w znaczeniu "zaraz wracam" xD

Odpowiedz
avatar Malisz16
-2 12

Dziękuję się kierunkami bo awaryjne to znak że coś się dzieje na drodze i lepiej zwolnić ! Nauczcie się tego a będzie jeszcze lepiej !

Odpowiedz
avatar WOJSA
1 9

Dokładnie. Dlaczego kierunkami tak, a awaryjnymi nie? To proste, na awaryjnych się nie jeździ ;)

Odpowiedz
avatar Italianiec
8 10

z tymi awaryjnymi to lepiej uważać we włoszech, szczególnie na autostradzie: jak makaroniarz zobaczy awaryje to automatycznie hamuje i sam włącza awaryjne, tak samo zrobią inni makaroniarze i to jest jeden z wielu powodów korków ;)

Odpowiedz
avatar Mlodye36
0 0

To jest fakt :) Raz tak zrobiłem z siedzenia pasażera (włoch prowadził) to kierowca zaczął sie mnie pytać czemu awaryjne włączam itp to musiałem wytłumaczyć, że taki zwyczaj, że u nas się dziękuje awaryjnymi...

Odpowiedz
avatar konto usunięte
3 3

w Niemczech jest to samo, sam na co dzień jeżdżę po niemieckich autostradach , Awaryjne używane są do zakomunikowania o utrudnieniu na jezdni , korki, wypadek,itp, każdy kto dojeżdża do takiego miejsca zwolnienia lub zatrzymania ruchu automatycznie włącza światła awaryjne , naprawdę przydatna sprawa z tymi awaryjnymi , szczególnie gdy ktoś jeździ z dość dużymi prędkościami z daleka wiadomo że coś jest nie tak i musimy zwolnic

Odpowiedz
avatar matiqq
-1 1

cls@ Święte słowa, leci się 200+, wolny pas i górka... na środkowym ktoś dziękuje awaryjnymi to w momencie hamulec w podłogę... co innego kierunki.

Odpowiedz
avatar Mesjasz
0 0

Ja często macham ręką, jeśli uprzejma osoba mnie widzi :)

Odpowiedz
avatar hicube
3 5

Co prawda na razie jako pasażer jeżdżę autem, ale ja nie o tym. Wkur... . Denerwuje mnie jak jakiś ważniak w Mercedesie, czy wieśniak w swoim wieśwozie jedzie ulica jak pan, Ty go puszczasz a on nawet nie raczy awaryjnych pstryknąć, czy nawet migaczami po mrugnąć prawo-lewo, prawo-lewo

Odpowiedz
avatar skota741
-1 1

To że nie mrugnie kierunkami to nie znaczy od razu, że jest ważniakiem albo wieśniakiem, albo że nie jest ci wdzięczny za to, że ktoś go przepuścił.

Odpowiedz
avatar lotos23
0 0

dobijamy jeszcze 20(lub więcej) i będzie top :)

Odpowiedz
avatar Pr0m1l
1 1

W Danii użycie awaryjnych jako nasze tzw podziękowanie, dezorientuje innych kierowców gdyż awaryjne światła jak sama nazwa wskazuje są do sygnalizowania awarii bądź wypadku na drodze , więc może przestańmy wymyślać sobie gest światłami a po prostu nauczmy się jeździć jak obcokrajowcy z kulturą i bez podstawowego Kur*a Ty chu*u i No jedź jeba*y baranie, a od razu zrobi się milej:)

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 kwietnia 2013 o 10:17

avatar Mlodye36
0 0

No ja jestem za tym, żeby na drogach szybszego ruchu nie dziękować awaryjnymi, bo może to na prawdę utrudnić ruch, ale w mieście przy nie dużych prędkościach już lepiej by było podziękować awaryjnymi niż w cale ;) Ja sie tak zapominam na kursie i jak mnie ktoś puści to awaryjne cykne, a instruktor odrazu tylko żebym tak na egzaminie nie zrobił :D

Odpowiedz
avatar wojtas972
0 0

Lepszym rozwiązaniem jest mignięcie na przemian kierunkowskazami(prawy-lewy-prawy)tak jest na zachodzie w innych państwach. Bo tak jak wyżej pisali awaryjne mają nieco inne zastosowanie i mogą zdezorientować innych kierowców. A i jeszcze :)Miałem kiedyś taką sytuację że za 150 metrów miałem skręcać w prawo i mignąłem wcześniej raz prawym kierunkowskazem,aby kierowcy ca mną nie spowolnić i mnie wyprzedził. A ten od razu w hamulec :)

Odpowiedz
Udostępnij