Pan od merca się odezwał... Nie sztuka zrobić auto z wielkim silnikiem kupą mocy i za nie wiadomo ile. Sztuka jest zrobić lekkie sportowe auto które nie kosztuje pół miliona i jest kanapą z kołami i silnikiem z lokomotywy....
Najmocniejsza wersja tego auta ma 350PS dajmy na to że auto ma napęd 4x4 oraz jest lekkie ,no i co z tego, jak nadal jest to puszka po konserwie nie siegająca nawet do pięt dla BMW serii M lub Mercedesa AMG. Autorowi radzę następnym razem zapoznać się z temetem który porusza , przynajmniej nie wyjdziesz ponownie na idiotę.
Licz się ze słowami. Tu chodzi o osiągi, a jak sam napisałeś w najmocniejszej wersji ma 350km, i waży mniej niż 800 kg, E63AMG waży 1840 kg i ma 525km. Wniosek jest prosty, Renault ma dużo lepszy stosunek mocy do masy... A jak dla ciebie taka legenda to "puszka po konserwie" to ja nie wiem co ty na motokillerze robisz.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
27 marca 2013 o 23:22
160KM to w wersji podstawowej bywały również prawie 300konne a biorąc pod uwagę stosunek masy do mocy to jest to mały potwór. Z tym że zostały wycofane z wyścigów bo niestety na zakrętach nie wyrabiały za lekki przód do za dużej mocy i nie było sterowności (modeli turbo wyprodukowano niecałe 3tyś sztuk więc teraz takiego egzemplarza to ze świeczką szukać)
Dokładnie. Większość osób tutaj jara się nie wiadomo jakimi mocami super samochodów za ogromną kasę, bo jest o nich głośno w programach motoryzacyjnych itd. A o rzadkich i ciekawych samochodach, które często pod względem technicznym wyprzedzały swoją epokę, mało kto wie cokolwiek. Tyle na ten temat.
"Nie jedna beta w M pakiecie, czy merc w AMG spali się ze wstydu na światłach..." Panu już podziękujemy dobranoc
OdpowiedzDopis.
Odpowiedzwg wiki: Moc maksymalna: 162 KM (119,3 kW) przy 6000 obr/min Maksymalny moment obrotowy: 221 N•m przy 3250 obr/min Powodzenia
OdpowiedzLiczy się stosunek mocy do masy, a to auto nie waży nawet tony...
OdpowiedzPan od merca się odezwał... Nie sztuka zrobić auto z wielkim silnikiem kupą mocy i za nie wiadomo ile. Sztuka jest zrobić lekkie sportowe auto które nie kosztuje pół miliona i jest kanapą z kołami i silnikiem z lokomotywy....
OdpowiedzNajmocniejsza wersja tego auta ma 350PS dajmy na to że auto ma napęd 4x4 oraz jest lekkie ,no i co z tego, jak nadal jest to puszka po konserwie nie siegająca nawet do pięt dla BMW serii M lub Mercedesa AMG. Autorowi radzę następnym razem zapoznać się z temetem który porusza , przynajmniej nie wyjdziesz ponownie na idiotę.
OdpowiedzLicz się ze słowami. Tu chodzi o osiągi, a jak sam napisałeś w najmocniejszej wersji ma 350km, i waży mniej niż 800 kg, E63AMG waży 1840 kg i ma 525km. Wniosek jest prosty, Renault ma dużo lepszy stosunek mocy do masy... A jak dla ciebie taka legenda to "puszka po konserwie" to ja nie wiem co ty na motokillerze robisz.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 marca 2013 o 23:22
W M PAKIECIE to może i się pali ze wstydu ;) M5 i Renault w tyle ;)
Odpowiedzhaha dokładnie + za koment, jest wielka różnica między np, 320d m-pakiet i M3
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 marca 2013 o 22:53
Renault 5 ma dusze i daje 100 razy wiecej przyjemnosci z jazdy ;))
OdpowiedzZ pewnością jeździłeś :)
Odpowiedz160KM to w wersji podstawowej bywały również prawie 300konne a biorąc pod uwagę stosunek masy do mocy to jest to mały potwór. Z tym że zostały wycofane z wyścigów bo niestety na zakrętach nie wyrabiały za lekki przód do za dużej mocy i nie było sterowności (modeli turbo wyprodukowano niecałe 3tyś sztuk więc teraz takiego egzemplarza to ze świeczką szukać)
Odpowiedztsaa napewno by zostawił takiego merola w amg w tyle... -.- myśl co piszesz... bo to renault to nawet do pięt nie dosięga amg czy M..
Odpowiedzporównaj stosunki mocy do masy...
OdpowiedzPan od merca ma kompleksy i wszyscy co jeżdżą takimi autami je maja taka prawda
OdpowiedzPo co ludzie tu wchodzą jak się nie znają na motoryzacji, technice... smieszne
OdpowiedzDokładnie. Większość osób tutaj jara się nie wiadomo jakimi mocami super samochodów za ogromną kasę, bo jest o nich głośno w programach motoryzacyjnych itd. A o rzadkich i ciekawych samochodach, które często pod względem technicznym wyprzedzały swoją epokę, mało kto wie cokolwiek. Tyle na ten temat.
Odpowiedz