Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Renault 5 turbo

Nie jedna beta w M pakiecie, czy merc w AMG spali się ze wstydu na światłach...
by matheo200
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar konto usunięte
-2 18

"Nie jedna beta w M pakiecie, czy merc w AMG spali się ze wstydu na światłach..." Panu już podziękujemy dobranoc

Odpowiedz
avatar Cappy
-1 1

Dopis.

Odpowiedz
avatar Mesjasz
2 8

wg wiki: Moc maksymalna: 162 KM (119,3 kW) przy 6000 obr/min Maksymalny moment obrotowy: 221 N•m przy 3250 obr/min Powodzenia

Odpowiedz
avatar matheo200
0 0

Liczy się stosunek mocy do masy, a to auto nie waży nawet tony...

Odpowiedz
avatar demotywator93
-1 5

Pan od merca się odezwał... Nie sztuka zrobić auto z wielkim silnikiem kupą mocy i za nie wiadomo ile. Sztuka jest zrobić lekkie sportowe auto które nie kosztuje pół miliona i jest kanapą z kołami i silnikiem z lokomotywy....

Odpowiedz
avatar konto usunięte
-3 9

Najmocniejsza wersja tego auta ma 350PS dajmy na to że auto ma napęd 4x4 oraz jest lekkie ,no i co z tego, jak nadal jest to puszka po konserwie nie siegająca nawet do pięt dla BMW serii M lub Mercedesa AMG. Autorowi radzę następnym razem zapoznać się z temetem który porusza , przynajmniej nie wyjdziesz ponownie na idiotę.

Odpowiedz
avatar matheo200
0 0

Licz się ze słowami. Tu chodzi o osiągi, a jak sam napisałeś w najmocniejszej wersji ma 350km, i waży mniej niż 800 kg, E63AMG waży 1840 kg i ma 525km. Wniosek jest prosty, Renault ma dużo lepszy stosunek mocy do masy... A jak dla ciebie taka legenda to "puszka po konserwie" to ja nie wiem co ty na motokillerze robisz.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 marca 2013 o 23:22

avatar Absolwent
0 4

W M PAKIECIE to może i się pali ze wstydu ;) M5 i Renault w tyle ;)

Odpowiedz
avatar Norbi1995
-2 2

haha dokładnie + za koment, jest wielka różnica między np, 320d m-pakiet i M3

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 marca 2013 o 22:53

avatar Dams
1 1

Renault 5 ma dusze i daje 100 razy wiecej przyjemnosci z jazdy ;))

Odpowiedz
avatar Absolwent
2 4

Z pewnością jeździłeś :)

Odpowiedz
avatar humanlife
2 2

160KM to w wersji podstawowej bywały również prawie 300konne a biorąc pod uwagę stosunek masy do mocy to jest to mały potwór. Z tym że zostały wycofane z wyścigów bo niestety na zakrętach nie wyrabiały za lekki przód do za dużej mocy i nie było sterowności (modeli turbo wyprodukowano niecałe 3tyś sztuk więc teraz takiego egzemplarza to ze świeczką szukać)

Odpowiedz
avatar kubaj0
-2 2

tsaa napewno by zostawił takiego merola w amg w tyle... -.- myśl co piszesz... bo to renault to nawet do pięt nie dosięga amg czy M..

Odpowiedz
avatar matheo200
0 0

porównaj stosunki mocy do masy...

Odpowiedz
avatar demotywator93
0 2

Pan od merca ma kompleksy i wszyscy co jeżdżą takimi autami je maja taka prawda

Odpowiedz
avatar demotywator93
0 2

Po co ludzie tu wchodzą jak się nie znają na motoryzacji, technice... smieszne

Odpowiedz
avatar matheo200
1 1

Dokładnie. Większość osób tutaj jara się nie wiadomo jakimi mocami super samochodów za ogromną kasę, bo jest o nich głośno w programach motoryzacyjnych itd. A o rzadkich i ciekawych samochodach, które często pod względem technicznym wyprzedzały swoją epokę, mało kto wie cokolwiek. Tyle na ten temat.

Odpowiedz
Udostępnij