nie rozumiem czemu pojazd w strone bmw czy hondy .. bo przeciez logiczne jest ze gdybys nawet do kosiarki wlozyl turbo to by jechało ładnie, a jezeli chodzi o vw no to kolego sorry... a uturbic i grzebac wszystko mozna
a ja to widzę tak: kolega Czyzu15 wie że vw bez gratów za 20 tysi pod maską niema żadnych szans z ori hondami tudzież z bawarkami i stąd ten komentarz;)
jesteś tego pewien?? no to zaczynamy 1,8 kr139km następne proszę g60 160km, no i nie ma co się sprzeczać bo i jedno i drugie może pocisnąć każde auto, Honda kręci się wysoko za to Golf robi robotę momentem z dołu, jedno i drugie ma szanse ale to tez zależy od kierowcy jak jeździ ;)
kamyk lecz się na głowe. Co to znaczy że te wymienione przez Ciebie silniki mogą pocisnąć każde auto ? Każde Lambo, ferarri, czy inne super auto ? Honda kręci się wysoko, ma zmienne fazy co za tym idzie ma na wszystkich obrotach moment. Ale nie będe Ci tego dokładniej tłumaczył. Żyj i umrzyj ze swoim poglądem na temat motoryzacji
ejlaska a co ty kur** porównujesz vw do lambo czy ferarri (drogiego dziadostwa)po za tym tak jak napisal kamyk moze pocisnąc każde auto a dlaczego ? bo nie ma wagi takiej jak np bmw (inaczej czolg) wystarczy mk4 z silnikiem r32 turbo i juz to mi wystarczy aby brac prawie kazde autko typu honda lub bmw a po za tym sadzicie ze vw sa do dupy ? tak to rozumiem ale moim zdaniem to sa zajebi*** auta bo po 1 nie trzeba jechac do serwisu aby samemu zrobic co kolwiek bo jest zajebis** dostęp a w nowszym bmw nie masz takiego dostepu do silnika bo wszystko masz zabudowane a silnik ledwo sie miesci a co do hondy to nic nie mam bo sa to auta japońskie a japonce szanuje bo sa male silniki a zapi**dal*** w miare
ArbuzzZ właśnie r32 robi robotę, to najszybszy golf. teraz porównaj ją z najszybszym bmw 3, czyli m, golf się chowa, civic od mugena też go dyma, ma 245KM, ale 1250kg, a nie 1500+... a co do turbo, każde auto można zrobić, prelude z 92r h22a turbo 550KM robi setkę w 3,8s, a do tego skręca...
zgadzam się z kamyk_ziom :D w dodatku mamy jeszcze 2.8 vr6 174km
g40
2.3 v5
a hondy jakieś wypierdki 1.5 ogromne suszarki i myślą że są fajni, oczywiście nic do tej marki nie mam jest solidna i w ogóle ale VW zdecydowanie wygrywa ;)
kazde auto moze byc dobre , zalezy od wagi i ilosci koni pod maska , np Honda CRX 1.6 136 km jest lepsza na starcie od BMW e36 2.0 150 km ale na dluzszy dystans BMW i tak bedzie lepsza bo jest ciezsza , lepiej sie trzyma drogi
wszystko zalezy od wagi i mocy , jak ktos sie zna na rzeczy to nawet zrobi Diesla ktory bedzie wymiatal dzieki Turbo i to nie zalezne jest czy to BMW czy Honda czy Volkswagen , opel , fiat i inne
Pozdro
ejlaska widze ze znawca cięższe auta mają wieksszą przyczepność bo masa je bardziej dociska i nie rozumiesz o co chodzi ty porównujesz ciężarówki bo masa zauważ to ze ciężarówka jest wysoka ma przyczepność ale nie na zakretach bo sie wywraca a taka beta ma mase ale nie jest wysoka
Arbuzz widze że słowo ironia nie jest Ci znane... Wyżej ironizowałem z porównaniem vw do lambo czy ferrari, a teraz z tą ciężarówką. Docisk do podłoża to nie tylko masa, ale jest jeszcze coś takiego jak docisk powietrza, a z fizycznego punktu widzenia lepiej w zakrętach będzie się sprawowało autko ważące 1000 kg niż 2 tonowy "czołg". W sportach motorowych redukuje się masę dla poprawy osiągów i prowadzenia. Dziękuje, dobranoc. Poziom tej strony mnie dobija
ale lotus szybciej wypadnie z zakretu bo jest bardziej lekki i mnie sie trzyma drogi ale za to na prostej daje rade a ty ejlaska poczytaj troche o aerodynamice i tych sprawach to wtedy dowiesz sie o co chodzi bo gdy auto ma wiekszą przyczepnosc to lepiej sie trzyma drogi a nie lata i nie graj wiecej w nfs
Przestańcie się wzajemnie hejtować co jest lepsze, czy Honda czy VW. Bo i tak za przeproszeniem gówno z tego macie. Możecie się w nieskończoność kłócić, a i tak nic z tego nie wyniknie.
P.S. Czuję, że mój komentarz będzie miał 90% minusów, bo pewnie jakiś "ważniak" ubóstwiający tylko jedną markę poczuje się urażony. Tak dokładniej, to piszę o tym http://motokiller.pl/58146
hoho obrotomierz nie wie co sie dzieje :P
Odpowiedzvr6 turbo to nie ma sie co dziwić że zwija asfalt.
Odpowiedznie rozumiem czemu pojazd w strone bmw czy hondy .. bo przeciez logiczne jest ze gdybys nawet do kosiarki wlozyl turbo to by jechało ładnie, a jezeli chodzi o vw no to kolego sorry... a uturbic i grzebac wszystko mozna
Odpowiedza ja to widzę tak: kolega Czyzu15 wie że vw bez gratów za 20 tysi pod maską niema żadnych szans z ori hondami tudzież z bawarkami i stąd ten komentarz;)
Odpowiedzjesteś tego pewien?? no to zaczynamy 1,8 kr139km następne proszę g60 160km, no i nie ma co się sprzeczać bo i jedno i drugie może pocisnąć każde auto, Honda kręci się wysoko za to Golf robi robotę momentem z dołu, jedno i drugie ma szanse ale to tez zależy od kierowcy jak jeździ ;)
Odpowiedzkamyk lecz się na głowe. Co to znaczy że te wymienione przez Ciebie silniki mogą pocisnąć każde auto ? Każde Lambo, ferarri, czy inne super auto ? Honda kręci się wysoko, ma zmienne fazy co za tym idzie ma na wszystkich obrotach moment. Ale nie będe Ci tego dokładniej tłumaczył. Żyj i umrzyj ze swoim poglądem na temat motoryzacji
Odpowiedzejlaska a co ty kur** porównujesz vw do lambo czy ferarri (drogiego dziadostwa)po za tym tak jak napisal kamyk moze pocisnąc każde auto a dlaczego ? bo nie ma wagi takiej jak np bmw (inaczej czolg) wystarczy mk4 z silnikiem r32 turbo i juz to mi wystarczy aby brac prawie kazde autko typu honda lub bmw a po za tym sadzicie ze vw sa do dupy ? tak to rozumiem ale moim zdaniem to sa zajebi*** auta bo po 1 nie trzeba jechac do serwisu aby samemu zrobic co kolwiek bo jest zajebis** dostęp a w nowszym bmw nie masz takiego dostepu do silnika bo wszystko masz zabudowane a silnik ledwo sie miesci a co do hondy to nic nie mam bo sa to auta japońskie a japonce szanuje bo sa male silniki a zapi**dal*** w miare
OdpowiedzArbuzzZ właśnie r32 robi robotę, to najszybszy golf. teraz porównaj ją z najszybszym bmw 3, czyli m, golf się chowa, civic od mugena też go dyma, ma 245KM, ale 1250kg, a nie 1500+... a co do turbo, każde auto można zrobić, prelude z 92r h22a turbo 550KM robi setkę w 3,8s, a do tego skręca...
Odpowiedzzgadzam się z kamyk_ziom :D w dodatku mamy jeszcze 2.8 vr6 174km g40 2.3 v5 a hondy jakieś wypierdki 1.5 ogromne suszarki i myślą że są fajni, oczywiście nic do tej marki nie mam jest solidna i w ogóle ale VW zdecydowanie wygrywa ;)
Odpowiedzzal mi Cie kolego lepiej poczytaj dizloki pier*l*** Eg rządzi
Odpowiedzkazde auto moze byc dobre , zalezy od wagi i ilosci koni pod maska , np Honda CRX 1.6 136 km jest lepsza na starcie od BMW e36 2.0 150 km ale na dluzszy dystans BMW i tak bedzie lepsza bo jest ciezsza , lepiej sie trzyma drogi wszystko zalezy od wagi i mocy , jak ktos sie zna na rzeczy to nawet zrobi Diesla ktory bedzie wymiatal dzieki Turbo i to nie zalezne jest czy to BMW czy Honda czy Volkswagen , opel , fiat i inne Pozdro
Odpowiedzod kiedy ciężkie auta lepiej trzymają się drogi ? Może najlepsze na ostre łuki są załadowane ciężarówki ? albo chociaż 2 tonowe maybachy ?
Odpowiedzod zawsze...
Odpowiedzejlaska widze ze znawca cięższe auta mają wieksszą przyczepność bo masa je bardziej dociska i nie rozumiesz o co chodzi ty porównujesz ciężarówki bo masa zauważ to ze ciężarówka jest wysoka ma przyczepność ale nie na zakretach bo sie wywraca a taka beta ma mase ale nie jest wysoka
OdpowiedzArbuzz widze że słowo ironia nie jest Ci znane... Wyżej ironizowałem z porównaniem vw do lambo czy ferrari, a teraz z tą ciężarówką. Docisk do podłoża to nie tylko masa, ale jest jeszcze coś takiego jak docisk powietrza, a z fizycznego punktu widzenia lepiej w zakrętach będzie się sprawowało autko ważące 1000 kg niż 2 tonowy "czołg". W sportach motorowych redukuje się masę dla poprawy osiągów i prowadzenia. Dziękuje, dobranoc. Poziom tej strony mnie dobija
Odpowiedzno nie widomo zobacz na zawieszenie hondy a np golfa czy bmw tez jest roznica
Odpowiedztaaaaaaaaa hehehe poównaj sobie lotusa z lambo na wąski torze z dużą ilością zakrętów co wygra oczywiście ze lotus "ejlaska " dobrze gada !!!!
Odpowiedzale lotus szybciej wypadnie z zakretu bo jest bardziej lekki i mnie sie trzyma drogi ale za to na prostej daje rade a ty ejlaska poczytaj troche o aerodynamice i tych sprawach to wtedy dowiesz sie o co chodzi bo gdy auto ma wiekszą przyczepnosc to lepiej sie trzyma drogi a nie lata i nie graj wiecej w nfs
Odpowiedzzawsze lubiałem VW...
Odpowiedza po 2 to widac obrotomierz zepsuty jak to w golfie wszystko kwadratowe to powinno juz na zlom isc ... http://w164.wrzuta.pl/audio/6sseJUUDMYQ/pe.el_-honda_giba_dedykacja_dla_giba
Odpowiedzkocham ten kawałek, swego czasu to był mój budzik:)
OdpowiedzPrzestańcie się wzajemnie hejtować co jest lepsze, czy Honda czy VW. Bo i tak za przeproszeniem gówno z tego macie. Możecie się w nieskończoność kłócić, a i tak nic z tego nie wyniknie. P.S. Czuję, że mój komentarz będzie miał 90% minusów, bo pewnie jakiś "ważniak" ubóstwiający tylko jedną markę poczuje się urażony. Tak dokładniej, to piszę o tym http://motokiller.pl/58146
Odpowiedz