nie, e30 to przejściówka. To auto (e26-e31-m1) to auto flagowe, coś jak teraz 760.
e30 dobre jest do tuningu, do driftu ale znajdzie też zastosowanie w niskim sporcie na torze a i na wystawie potrafi zabłysnąć, ale wystarczy takie e31 lub e26 i w stanie fabrycznym wygrywa konkurs ot tak.
Tylko dlatego, że e30 jest bardziej pospolite. Pomyśl sobie czy taką przewagę by miały nad e30 gdyby jeździło ich ilościowo po równo po naszej planecie :)
i jedyna, która mi się podoba, prócz M1
OdpowiedzZgłupiałem po przeczytaniu Twojego komentarza. Przecież M1 to jest buda E26...
OdpowiedzNie ogarniam Twojej wypowiedzi elvis...
Odpowiedzsorki koledzy. Dzięki za wyprostowanie. Na BMW się za bardzo nie znam, chciałem tylko wyrazić opinię, która mi się podoba :)
Odpowiedze31 jest jak dla mnie bardziej teges.
Odpowiedznajlepsza jest E30 i koniec tematu!
Odpowiedznie, e30 to przejściówka. To auto (e26-e31-m1) to auto flagowe, coś jak teraz 760. e30 dobre jest do tuningu, do driftu ale znajdzie też zastosowanie w niskim sporcie na torze a i na wystawie potrafi zabłysnąć, ale wystarczy takie e31 lub e26 i w stanie fabrycznym wygrywa konkurs ot tak.
OdpowiedzTylko dlatego, że e30 jest bardziej pospolite. Pomyśl sobie czy taką przewagę by miały nad e30 gdyby jeździło ich ilościowo po równo po naszej planecie :)
Odpowiedz