Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

CBR 600 F4i/Sport ′01

SilnikTyp: Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 16-zaworowy, 4-cylindrowy, rzędowy DOHC, nachylony pod kątem 31° od pionuPojemność: 599 cm3Średnica × skok tłoka: 67 × 42,5 mmStopień sprężania: 12,0 : 1Max. moc: 109 KM (80 kW) przy 12 500 obr. / min.Max. moment obrotowy: 63 Nm przy 10 000 obr. / min.Układ smarowaniaIlość oleju w silniku przy wymianie: 3,0 lIlość oleju przy wymianie z filtrem: 3,3 lOlej: klasa lepkości SAE 10W40, klasa jakości API SF lub SGUkład chłodzeniaIlość płynu chłodzącego (chłodnica i silnik): 2,7 lZbiornik rezerwowy: 0,31 lUkład paliwowyUkład zasilania: Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FIŚrednica gardzieli przepustnicy: 38 mmObroty na biegu jałowym: 1300 ± 100 obr. / min.Pojemność zbiornika paliwa: 18 litrów (w tym 3,5 litra rezerwy)Instalacja elektrycznaRozrusznik: ElektrycznyUkład zapłonowy: Sterowany komputerowo cyfrowy tranzystorowy z elektronicznym wyprzedzeniemŚwieca zapłonowa: NGK IMR9A-9H (nr silnika do 2242873), NGK IMR9C-9H (nr silnika od 2242874), DENSO IUH27DPojemność akumulatora: 8,6 Ah - 12VUkład napędowySkrzynia biegów: 6-biegowaSprzęgło: mokre, wielotarczowePrzełożenie wstępne: 1,822 (82 / 45)Przełożenie końcowe: 2,875 (46 / 16)Przełożenie biegu 1: 2,833 (34 / 12)Przełożenie biegu 2: 2,062 (33 / 16)Przełożenie biegu 3: 1,647 (28 / 17)Przełożenie biegu 4: 1,421 (27 / 19)Przełożenie biegu 5: 1,272 (28 / 22)Przełożenie biegu 6: 1,173 (27 / 23)Przeniesienie napędu: Łańcuch O-Ring #525Zębatka przednia: 16 zębówZębatka tylna: 45 zębów / *46 zębówDługość łańcucha: 108 ogniwLuz łańcucha: 25 - 35 mmRamaTyp: Diamond - z dwiema zamkniętymi sekcjami, podwójna, aluminiowaPodwozieWymiary (dł. × szer. × wys.): 2065 × 685 × 1135 mmRozstaw osi: 1390 mmWysokość siedzenia: 805 mmPrześwit: 135 mmKąt wyprzedzenia: 24°Wyprzedzenie: 96 mmMasa pojazdu w stanie suchym: 171 kg / *170 kgZawieszeniePrzód: 43-milimetrowy widelec typu cartridge, skok 120mmTył: Układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym i zewnętrznym zbiornikiem wyrównawczym, z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, siły dobicia i odbicia, skok: 120 mmHamulcePrzód: Hydrauliczne podwójne tarczowe 296 x 4,5 mm, przeciwległe zaciski 4-tłoczkowe, pływające tarcze, klocki ze spieków metalicznychTył: Hydrauliczne tarczowe 220 x 5 mm, zacisk 1-tłoczkowy, klocki ze spieków metalicznychOponyPrzód: 120/70 ZR17 M/C (58W)Tył: 180/55 ZR17 M/C (73W)Ciśnienie z przodu solo / z pasażerem: 2,5 / 2,5 barCiśnienie z tyłu solo / z pasażerem: 2,9 / 2,9 barKoło przednie: 17M/C x MT3,50 3-szprychowy drążony odlew z aluminiumKoło tylne: 17M/C x MT5,50 3-szprychowy drążony odlew z aluminium
by ~LuTeK
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar konto usunięte
0 0

Fajna Hania, ale za dużo nudnych danych w opisie IMO

Odpowiedz
avatar uzi43
0 0

46 <3

Odpowiedz
Udostępnij