Moje Capri 1,6 z 82 roku.
Plany na najbliższy czas:- remont blacharski,- nowa tapicerka,- zawieszenie pneumatyczne,oraz na koniec zmiana silnika(myślę o 2,9 z forda scorpio ale ciągle przychodzą różne nowe pomysły)Dajcie jakieś propozycje!!!
by
ElFuego
Piękny sprzęt kolego, zrób wszystko żeby nie zaprzepaścić tego projektu, bo to będzie cacko !! Silnik ze Scorpio jak najbardziej, tylko nie 24v Cosworth. Lepiej zwykłą 12v, mniejsza moc, ale do Capri wystarczy, a motor jest pancerny i bezawaryjny, no i na łapy oryginalne wchodzi :) No chyba, że w planach masz jakieś motosporty, to jedynie jakieś duże BMW wchodzi w grę (V8 powinno się zmieścić)...
OdpowiedzKolego jak chcesz się bawić w coś więcej to:Klatka,gwint,najlepiej całe zawieszenie na nowe,większe tarcze i zaciski najlepiej minimum 6 tłoczków,w kabinie to kubły wskaźniki ciśnienia i takie pierdoły,A silnik dodac mu mocy i jazda
Odpowiedzglupie pytanie pewnie ale cikawy jestem przod czy tyl naped ? a nie chce mi sie szukac :P
Odpowiedz@zomo Napęd na tył
Odpowiedzhmm... silnik 2.9 ze scorpio nie jest najlepszym silnikiem... szczególnie jeżeli masz możliwości w sumie nieograniczone... chcesz robić remont całego auta to doradzam gwint i auto -80/-90 do tego jakieś BBS. żadnej klatki, to nie audi a2 ;) do tego polecam porządny wydech oraz zadbaj o Hamowanie. nie waż się wybebeszać wnętrza :D a z silników to w ramach rozsądku: 2.8l audi (a8, a6) 2.5/2.2l BMW (e39) 2.8l BMW (e39/e38) 4.2l audi 4.4l BMW 3.2l MB 2.8l VW (golf) ale myślę, że 2.8l z BMW było by najrozsądniejsze, ponieważ jest mniejsze od 2.8 z audi a mniej awaryjny i 200kucy się znajdzie. :)
OdpowiedzWnętrza nie wybebeszy, bo pisał, ze nową tapicerkę przecież ma w planach ;)
OdpowiedzBBS-y do tego auta? :o
Odpowiedz2,9 vr6 da rade i pieknie brzmi a BBS'y pasuja do kazdego klasyka :D
OdpowiedzPo co masz robić z tak pięknego auta następny wieś agrotuning nie lepiej nie pokazywać co te auto potrafi orginalne ładne felgi i troszeczkę mocniejszy silniczek , te auto jest bardzo lekkie tym bardziej że ma napęd na tył , jak widzę te komentarze wsadź silnik 4,4 litra i felgi BBS to śmiać mi się chcę , pozdrawiam zrób z niego prawdziwą maszynę a nie następną zabawkę
Odpowiedzhamulce, żeby po zainwestowaniu nie zdrapywać ze ściany:p a silnik to zależy od hajsu, z scorpio 12v ma duży plus, ori mocowania, a np pod compresorem będzie rwał jak głupie;) a jak masz siana więcej to 4,4 z bmw, albo jako że to europejski musclecar, hemi;)
Odpowiedzhttp://img.photobucket.com/albums/v174/spooked/capri/P1010066.jpg czy nie jest boski? a siedzi w nim silnik 4.2l 310KM a żaden Hemi tam nie wejdzie chyba. Buczeros... nie znasz się, a jak chce Ci się śmiać to śmiało, najlepiej ponad 20minut to będzie pewność braku spamu :)
OdpowiedzJa bym go zrobił na orginalnego klasyka bez pneumatyki bez gleby bez bbs-ów bo takich aut jest naprawde mało a szkoda niszyc takie klasyki.tak moja opinia pozdrawiam
OdpowiedzPROPONUJE SILNIK Z FORDA GRENADY BEDZIE PASOWAŁ :D w układzie V (OHV 6 cylindrowe) poj. skok. 2,0; 2,3 (była też wersja turbo); 2,6; 2,8; 3,0
Odpowiedzpo zamosciu jezdzi taki sam. piekny...
OdpowiedzNie chodzi mi o glebę ale o pewien komfort. Obecnie felgi na 8 centymetrowym rancie ale będą chromy. Żadna klatka żaden sport chce utrzymać auto ze smakiem a przerobienie hamulców jest dość proste (będzie zrobione). Jeśli chodzi o silnik (na pewno V-ka) nie chce za mocno przerabiać mocowań a przede wszystkim zegarów które mi się okrutnie podobają.
Odpowiedzo ile go nie wybebeszysz i nie dodasz głupot to będzie dobrze. musi być v'ka? bardziej rozsądna była by r6 bo nie ma zbyt wiele pod maską miejsca. obro nie będzie trzeba zmieniać, wystarczy lutownica i chęci ;)
Odpowiedz