Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Moje Capri 1,6 z 82 roku.

Plany na najbliższy czas:- remont blacharski,- nowa tapicerka,- zawieszenie pneumatyczne,oraz na koniec zmiana silnika(myślę o 2,9 z forda scorpio ale ciągle przychodzą różne nowe pomysły)Dajcie jakieś propozycje!!!
by ElFuego
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar crockett1
3 3

Piękny sprzęt kolego, zrób wszystko żeby nie zaprzepaścić tego projektu, bo to będzie cacko !! Silnik ze Scorpio jak najbardziej, tylko nie 24v Cosworth. Lepiej zwykłą 12v, mniejsza moc, ale do Capri wystarczy, a motor jest pancerny i bezawaryjny, no i na łapy oryginalne wchodzi :) No chyba, że w planach masz jakieś motosporty, to jedynie jakieś duże BMW wchodzi w grę (V8 powinno się zmieścić)...

Odpowiedz
avatar kruku116
-5 5

Kolego jak chcesz się bawić w coś więcej to:Klatka,gwint,najlepiej całe zawieszenie na nowe,większe tarcze i zaciski najlepiej minimum 6 tłoczków,w kabinie to kubły wskaźniki ciśnienia i takie pierdoły,A silnik dodac mu mocy i jazda

Odpowiedz
avatar zomo
0 0

glupie pytanie pewnie ale cikawy jestem przod czy tyl naped ? a nie chce mi sie szukac :P

Odpowiedz
avatar Bubert
0 0

@zomo Napęd na tył

Odpowiedz
avatar matiqq
-1 3

hmm... silnik 2.9 ze scorpio nie jest najlepszym silnikiem... szczególnie jeżeli masz możliwości w sumie nieograniczone... chcesz robić remont całego auta to doradzam gwint i auto -80/-90 do tego jakieś BBS. żadnej klatki, to nie audi a2 ;) do tego polecam porządny wydech oraz zadbaj o Hamowanie. nie waż się wybebeszać wnętrza :D a z silników to w ramach rozsądku: 2.8l audi (a8, a6) 2.5/2.2l BMW (e39) 2.8l BMW (e39/e38) 4.2l audi 4.4l BMW 3.2l MB 2.8l VW (golf) ale myślę, że 2.8l z BMW było by najrozsądniejsze, ponieważ jest mniejsze od 2.8 z audi a mniej awaryjny i 200kucy się znajdzie. :)

Odpowiedz
avatar TymoO
3 3

Wnętrza nie wybebeszy, bo pisał, ze nową tapicerkę przecież ma w planach ;)

Odpowiedz
avatar FrxTx
-1 1

BBS-y do tego auta? :o

Odpowiedz
avatar milek
2 2

2,9 vr6 da rade i pieknie brzmi a BBS'y pasuja do kazdego klasyka :D

Odpowiedz
avatar Buczeros
-1 1

Po co masz robić z tak pięknego auta następny wieś agrotuning nie lepiej nie pokazywać co te auto potrafi orginalne ładne felgi i troszeczkę mocniejszy silniczek , te auto jest bardzo lekkie tym bardziej że ma napęd na tył , jak widzę te komentarze wsadź silnik 4,4 litra i felgi BBS to śmiać mi się chcę , pozdrawiam zrób z niego prawdziwą maszynę a nie następną zabawkę

Odpowiedz
avatar dikej
0 0

hamulce, żeby po zainwestowaniu nie zdrapywać ze ściany:p a silnik to zależy od hajsu, z scorpio 12v ma duży plus, ori mocowania, a np pod compresorem będzie rwał jak głupie;) a jak masz siana więcej to 4,4 z bmw, albo jako że to europejski musclecar, hemi;)

Odpowiedz
avatar KamiloVw
0 0

Ja bym go zrobił na orginalnego klasyka bez pneumatyki bez gleby bez bbs-ów bo takich aut jest naprawde mało a szkoda niszyc takie klasyki.tak moja opinia pozdrawiam

Odpowiedz
avatar AXONIASTY
0 0

PROPONUJE SILNIK Z FORDA GRENADY BEDZIE PASOWAŁ :D w układzie V (OHV 6 cylindrowe) poj. skok. 2,0; 2,3 (była też wersja turbo); 2,6; 2,8; 3,0

Odpowiedz
avatar paVWel
-1 1

po zamosciu jezdzi taki sam. piekny...

Odpowiedz
avatar ElFuego
0 0

Nie chodzi mi o glebę ale o pewien komfort. Obecnie felgi na 8 centymetrowym rancie ale będą chromy. Żadna klatka żaden sport chce utrzymać auto ze smakiem a przerobienie hamulców jest dość proste (będzie zrobione). Jeśli chodzi o silnik (na pewno V-ka) nie chce za mocno przerabiać mocowań a przede wszystkim zegarów które mi się okrutnie podobają.

Odpowiedz
avatar matiqq
0 0

o ile go nie wybebeszysz i nie dodasz głupot to będzie dobrze. musi być v'ka? bardziej rozsądna była by r6 bo nie ma zbyt wiele pod maską miejsca. obro nie będzie trzeba zmieniać, wystarczy lutownica i chęci ;)

Odpowiedz
Udostępnij