az sie zalogowalem, zeby was tu wysmiac.. rozumiem wszystkie BMW R6 silniki slicznie brzmia potwierdzam. ale luudzie 4 garowe M40?! chociaz IS, to super silnik zbudowany na wzor japonskich (sam mam Nissana S14). i jedziesz takim zasranym M40, mruczacym jak zachrypniety lew, wciskasz gazu on sie krztusi i probuje zaryczec, brzmi jak by chcial pryzspieszyc a tu co? gowno! prawie stoi w miejscu xD za to wlasnie nie lubie BMW, przez takich wiesniakow jak wy.
Jak masz tego Nissana to sobie nim jeździj... Widać, że nigdy nie miałeś do czynienia z porządnym, zadbanym silnikiem BMW... Z resztą pierwsze słysze żeby is był zrobiony na wzór japońskich silników... Załóż ori wydech do swojego S14 i podjedź do BMW z silnikiem 3.2 (M), albo 328i to się przekonasz co ptrafi ta marka... Teraz sie ładnie wyloguj i przestań pier***ić...
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
24 lutego 2013 o 15:56
akurat dookola mnie kreca sie sami fani BMW. IS jest typowo wysokoobrotowym silnikiem, dlatego napisalem, ze jest na wzor japonskich. dodatkowo czesto ISy mialy natrysk na denka tloka co bardzo poprawia smarowanie i trwalosc silnika. pozatym ja wysmialem zakladanie tych smiesznych wydeszkow, nie wiem czy wiecie, ze za luzny wydech w wolnossacym silniku zabiera moc.. poszukajcie i poczytajcie troche na temat predkosci gazow wydechowych. wydech musi byc na tyle szeroki aby wyeliminowac cisnienie zwrotne na najlepszym (czyt. tam gdzie jest najwieksza moc i moment) zakresie obrotow ale nie na tyle luzny, zeby spowolnic przeplyw gazow (w wiekszej rurze gazy leca wolniej). wiekszosc posiadaczy BMW twierdzi, ze jak zalozy glodny tlumik to bedzie mialo cos mocy wiecej, blad! zazwyczaj ta moc wam ucieka! BMW buduje super silniki, sam mialem jakis czas M50B25 w E30 dla zabawy i nie powiem, fajnie sie tym jezdzilo, chodz E30 prowadzi sie tragicznie :P a jak chcesz porownywac M to wypadalo by porownac z czyms z tej samej klasy nie prawdaz? 2.8 wciagalem jak chcialem, majac seryjny silnik (teraz jest mooocno zmodyfikowany). Mki mialy niby konkurowac z Porsche turbo czy, jezeli chodzi o japonskie samochody, to ze Skyline'm czy z Supra. osiagi nawet nie sa porownywalne w tych samochodach a wszystkie 3 startowaly w klasie GT nieprawdaz?
P.S. tez wole dobre M50 od przykladowego LSa :P 6 garkow brzmi bardziej.. po mojemu :P chodz mam 4, ale dzwiek wkrecajacego sie turbo, blow offa i uczucie kiedy zalacza sie ostra krzywka (Nissanowski odpowiednik "Vtec gonna kick ya!") wynagradza mi brakujace 2 gary ;]
Odpowiedz
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
24 lutego 2013 o 20:52
W silniku wolnossącym, bez turbo za luźny wydech może spowodować spadek mocy..? A w czym to silnikowi przeszkadza, że jest lepsze odprowadzenie spalin? Prędkość spalin jest mniejsza bo średnica wydechu jest większa, ale ilość spalin odprowadzana jest taka sama (nawet większa). Tak samo jakbyś odnosił 2 brudne talerze do kuchni pojedyncze (robiąc dwa kursy w tę i z powrotem), a (przelot) jakbyś wziął te dwa talerze naraz zaniósł. Chyba, że jest coś o czym nie wiem, to mnie uświadomcie :p
spaliny wypuszczane sa pulsacyjnie, 4 garki maja 4 pulsy, 6 ma 6 itd. w momencie kiedy jest zbyt luzno, one jakby zaczynaja sie doganiac i robi sie syf :P nie umiem dobrze tlumaczyc ale na potwierdzenie mojej tezy wystarczy poczytac o wydechach ferrari, gdzie na niskich obrotach, nie bez powodu wydech od samej glowicy jest wezszy, dopiero przy wyzszych obrotach otwiera sie pozostala czesc wydechu. wlasciwie to BMW i Nissan ma podobny system, z tym, ze dopiero pod koniec ukladu wydechowego tak to dziala (mam na mysli nowe modele typu GTR czy nowe Mki).
Mówisz o zakładaniu wydechów większych niż się powinno, ale rozmawiajmy tutaj o ludziach, którzy się interesują motoryzacją i tuningują samochody z głową zakładając do BMW sprawdzone i pewne części (np. eisseman itp), a nie o typowych "wieśniakach", którzy chcą zaszpanować pod remizą i kupują najtańsze wydechy na allegro, montują je na spinki plastikowe, a dywaniki mają z tesco z aluminium ;)
a czy ktos kto montuje glosny wydech do M40 B18 nie jest takim wlasnie wiesniakiem? zobacz, ze napisalem o M40 wlasnie :)
zadne B18 (poza ISem) nie bedzie szybkie, chodz by nie wiem jak sie postarasz. wiec zakladanie glosnego wydechu, ktory nawet doda 3-4 konie (bardzo optymistycznie) dla mnie jest wiocha. kiedy wciskam gaz i slysze ryk to oczekuje ze zaraz odlece (musze rozkrecic turbo xD). w takim 1.8 to sie nie zdarzy.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
24 lutego 2013 o 23:19
Tu się z Tobą zgodzę, bo montowanie takich wydechów do 1.6 lub zwykłego 1.8 jest bez sensu, bo te silniki moim zdaniem są dla ludzi, którzy tylko jeżdzą z punku A to B i nie potrzebne im są mocniejsze wrażenia z jazdy, ale już od 1.8IS w górę jakiś ładnie mruczący (nie ryczący) wydech można zamontować i tego nie uważam za wiochę chyba, że ktoś montuje komin jak z jakiejś elektrowni to wtedy jest wiocha na maksa...
no i po co bylo sie tak spinac :) czytac nastepnym razem ze zrozumieniem, co mam do powiedzienia. nie jestem fanem marki ale nie znaczy, ze jej nie doceniam. przed Nissanem jezdzilem 2 Hondami i tak samo wyzywam Hondziarzy jak i Beemkarzy :P w Hondach panuje moda na taka sama wioche jak w BMW i slyszy sie taki ryk czy wiertarke z za rogu sie zblizajaca, przy takim dzwieku czlowiek mysli: "o ku*wa ale musi zapie*dalac.." mija dluzsza chwilka i mysl: "i gdzie on? 0.o" kolejna chwila i o jest! :P jak czytam jak montuja same storzki w miejsce starych filtrow i wiaderkowe wydechy to az plakac mi sie chce, ze takie niedorozwoje jezdza takimi samochodami -.- jezeli ktos ma w Hondzie 1.3/1.4 albo w BMW 1.6/1.8 to niech odpusci "sportowy" charakter bo jak dla mnie to jest straszne.
a tak btw storzkow.. wiecie ile one potrafia zabierac mocy? niewlasciwie dobrany rozmiar stozka, zla izolacja cieplna i niedopasowany dolot, zabiera mocy a nie dodaje (np moj kumpel ma silnik z M5, S62 B50. po zalozeniu stozkow stracil jakies 20KM. drugi przyklad to PUZ Drift Team. oni maja tylko z jednego powodu takie stozki pod maskami. mianowicie, zeby zmiescic jakiekolwiek filtry, LS3 pod maska E30 ledwo sie miesci :P). duzo lepsze od tandetnego stozka jest wlozenie jakiejs wkladki K&N do fabrycznego filtra.
zaden nie zastapi? slyszales kiedys na zywo RB26 z GTRa czy 2JZ z Supry? jak dla mnie zadna rzedowka BMW sie do nich nie umywa dzwiekiem :) ale jezeli ktos jest fanem bulgotu V8 to fakt.. niestety musze to przyznac S62 czy S63, brzmia super naprawde, i zaden japonczyk tak nie potrafi zabrzmiec. ale to kwestia gustu kto jaki dzwiek woli. ja kocham swist mojej turbinki zasysajacej male kotki z jezdni :D
nie ma 1.8, 1.8is, 2.0 Vanos, 2.5 tez brakuje
OdpowiedzZa długie by było
Odpowiedza tak w ogóle to brakuje jeszcze 2.3 (2.5)
OdpowiedzJa i tak kocham dźwięk, mojej 2.0 z Vanosem <3
Odpowiedzna moje e30 m40b18 z wycietym przelotem nie bylo kozaka, ryk silnika bylo slychac doslownie wszedzie
OdpowiedzCo jak co, ale R6 od BMW zastąpi mi każdą amerykańską V8....
Odpowiedzaz sie zalogowalem, zeby was tu wysmiac.. rozumiem wszystkie BMW R6 silniki slicznie brzmia potwierdzam. ale luudzie 4 garowe M40?! chociaz IS, to super silnik zbudowany na wzor japonskich (sam mam Nissana S14). i jedziesz takim zasranym M40, mruczacym jak zachrypniety lew, wciskasz gazu on sie krztusi i probuje zaryczec, brzmi jak by chcial pryzspieszyc a tu co? gowno! prawie stoi w miejscu xD za to wlasnie nie lubie BMW, przez takich wiesniakow jak wy.
OdpowiedzNawet nie chce mi sie argumentować wypowiedzi, powiem tyle, jesteś idiotą
OdpowiedzAha.Wygadałeś się, możesz zamykać konto.
OdpowiedzJak masz tego Nissana to sobie nim jeździj... Widać, że nigdy nie miałeś do czynienia z porządnym, zadbanym silnikiem BMW... Z resztą pierwsze słysze żeby is był zrobiony na wzór japońskich silników... Załóż ori wydech do swojego S14 i podjedź do BMW z silnikiem 3.2 (M), albo 328i to się przekonasz co ptrafi ta marka... Teraz sie ładnie wyloguj i przestań pier***ić...
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 lutego 2013 o 15:56
akurat dookola mnie kreca sie sami fani BMW. IS jest typowo wysokoobrotowym silnikiem, dlatego napisalem, ze jest na wzor japonskich. dodatkowo czesto ISy mialy natrysk na denka tloka co bardzo poprawia smarowanie i trwalosc silnika. pozatym ja wysmialem zakladanie tych smiesznych wydeszkow, nie wiem czy wiecie, ze za luzny wydech w wolnossacym silniku zabiera moc.. poszukajcie i poczytajcie troche na temat predkosci gazow wydechowych. wydech musi byc na tyle szeroki aby wyeliminowac cisnienie zwrotne na najlepszym (czyt. tam gdzie jest najwieksza moc i moment) zakresie obrotow ale nie na tyle luzny, zeby spowolnic przeplyw gazow (w wiekszej rurze gazy leca wolniej). wiekszosc posiadaczy BMW twierdzi, ze jak zalozy glodny tlumik to bedzie mialo cos mocy wiecej, blad! zazwyczaj ta moc wam ucieka! BMW buduje super silniki, sam mialem jakis czas M50B25 w E30 dla zabawy i nie powiem, fajnie sie tym jezdzilo, chodz E30 prowadzi sie tragicznie :P a jak chcesz porownywac M to wypadalo by porownac z czyms z tej samej klasy nie prawdaz? 2.8 wciagalem jak chcialem, majac seryjny silnik (teraz jest mooocno zmodyfikowany). Mki mialy niby konkurowac z Porsche turbo czy, jezeli chodzi o japonskie samochody, to ze Skyline'm czy z Supra. osiagi nawet nie sa porownywalne w tych samochodach a wszystkie 3 startowaly w klasie GT nieprawdaz? P.S. tez wole dobre M50 od przykladowego LSa :P 6 garkow brzmi bardziej.. po mojemu :P chodz mam 4, ale dzwiek wkrecajacego sie turbo, blow offa i uczucie kiedy zalacza sie ostra krzywka (Nissanowski odpowiednik "Vtec gonna kick ya!") wynagradza mi brakujace 2 gary ;]
OdpowiedzZmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 lutego 2013 o 20:52
W silniku wolnossącym, bez turbo za luźny wydech może spowodować spadek mocy..? A w czym to silnikowi przeszkadza, że jest lepsze odprowadzenie spalin? Prędkość spalin jest mniejsza bo średnica wydechu jest większa, ale ilość spalin odprowadzana jest taka sama (nawet większa). Tak samo jakbyś odnosił 2 brudne talerze do kuchni pojedyncze (robiąc dwa kursy w tę i z powrotem), a (przelot) jakbyś wziął te dwa talerze naraz zaniósł. Chyba, że jest coś o czym nie wiem, to mnie uświadomcie :p
Odpowiedzspaliny wypuszczane sa pulsacyjnie, 4 garki maja 4 pulsy, 6 ma 6 itd. w momencie kiedy jest zbyt luzno, one jakby zaczynaja sie doganiac i robi sie syf :P nie umiem dobrze tlumaczyc ale na potwierdzenie mojej tezy wystarczy poczytac o wydechach ferrari, gdzie na niskich obrotach, nie bez powodu wydech od samej glowicy jest wezszy, dopiero przy wyzszych obrotach otwiera sie pozostala czesc wydechu. wlasciwie to BMW i Nissan ma podobny system, z tym, ze dopiero pod koniec ukladu wydechowego tak to dziala (mam na mysli nowe modele typu GTR czy nowe Mki).
OdpowiedzMówisz o zakładaniu wydechów większych niż się powinno, ale rozmawiajmy tutaj o ludziach, którzy się interesują motoryzacją i tuningują samochody z głową zakładając do BMW sprawdzone i pewne części (np. eisseman itp), a nie o typowych "wieśniakach", którzy chcą zaszpanować pod remizą i kupują najtańsze wydechy na allegro, montują je na spinki plastikowe, a dywaniki mają z tesco z aluminium ;)
Odpowiedza czy ktos kto montuje glosny wydech do M40 B18 nie jest takim wlasnie wiesniakiem? zobacz, ze napisalem o M40 wlasnie :) zadne B18 (poza ISem) nie bedzie szybkie, chodz by nie wiem jak sie postarasz. wiec zakladanie glosnego wydechu, ktory nawet doda 3-4 konie (bardzo optymistycznie) dla mnie jest wiocha. kiedy wciskam gaz i slysze ryk to oczekuje ze zaraz odlece (musze rozkrecic turbo xD). w takim 1.8 to sie nie zdarzy.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 lutego 2013 o 23:19
Tu się z Tobą zgodzę, bo montowanie takich wydechów do 1.6 lub zwykłego 1.8 jest bez sensu, bo te silniki moim zdaniem są dla ludzi, którzy tylko jeżdzą z punku A to B i nie potrzebne im są mocniejsze wrażenia z jazdy, ale już od 1.8IS w górę jakiś ładnie mruczący (nie ryczący) wydech można zamontować i tego nie uważam za wiochę chyba, że ktoś montuje komin jak z jakiejś elektrowni to wtedy jest wiocha na maksa...
Odpowiedzno i po co bylo sie tak spinac :) czytac nastepnym razem ze zrozumieniem, co mam do powiedzienia. nie jestem fanem marki ale nie znaczy, ze jej nie doceniam. przed Nissanem jezdzilem 2 Hondami i tak samo wyzywam Hondziarzy jak i Beemkarzy :P w Hondach panuje moda na taka sama wioche jak w BMW i slyszy sie taki ryk czy wiertarke z za rogu sie zblizajaca, przy takim dzwieku czlowiek mysli: "o ku*wa ale musi zapie*dalac.." mija dluzsza chwilka i mysl: "i gdzie on? 0.o" kolejna chwila i o jest! :P jak czytam jak montuja same storzki w miejsce starych filtrow i wiaderkowe wydechy to az plakac mi sie chce, ze takie niedorozwoje jezdza takimi samochodami -.- jezeli ktos ma w Hondzie 1.3/1.4 albo w BMW 1.6/1.8 to niech odpusci "sportowy" charakter bo jak dla mnie to jest straszne. a tak btw storzkow.. wiecie ile one potrafia zabierac mocy? niewlasciwie dobrany rozmiar stozka, zla izolacja cieplna i niedopasowany dolot, zabiera mocy a nie dodaje (np moj kumpel ma silnik z M5, S62 B50. po zalozeniu stozkow stracil jakies 20KM. drugi przyklad to PUZ Drift Team. oni maja tylko z jednego powodu takie stozki pod maskami. mianowicie, zeby zmiescic jakiekolwiek filtry, LS3 pod maska E30 ledwo sie miesci :P). duzo lepsze od tandetnego stozka jest wlozenie jakiejs wkladki K&N do fabrycznego filtra.
OdpowiedzMlodye36 a co dasz dla 2.5 tds ??? A i zaden japonczyk nie zastapi BMW !!!
OdpowiedzBociana :D
OdpowiedzMoja pierwsza myśl to chomik, ale chyba wygrałeś z tym bocianem :D
Odpowiedzzaden nie zastapi? slyszales kiedys na zywo RB26 z GTRa czy 2JZ z Supry? jak dla mnie zadna rzedowka BMW sie do nich nie umywa dzwiekiem :) ale jezeli ktos jest fanem bulgotu V8 to fakt.. niestety musze to przyznac S62 czy S63, brzmia super naprawde, i zaden japonczyk tak nie potrafi zabrzmiec. ale to kwestia gustu kto jaki dzwiek woli. ja kocham swist mojej turbinki zasysajacej male kotki z jezdni :D
Odpowiedzmoja mama ma 320i i ładnie chodzi a z mocą to daje radę ;D
OdpowiedzSkoncie już to wszyscy wiedzą że bmw jest do dupy a Japonce oraz Amerykany są zajebiste.
Odpowiedz