O czym to mówisz... Jeździłeś w ogóle? Ja akurat miałem okazje zrobić takim trase Olsztyn - Berlin - Olsztyn i uważam, że jest bardzo wygodny, ma dobre osiągi i nienaganny wygląd. Do tego jest robiony na płycie podwoziowej Bentley'a, a nie jak wielu twierdzi Audi A8 (które swoją drogą mniej mi przypadło do gustu, jeśli chodzi o wygodę). Cena też nie jest wcale wygórowana jak na tą klasę. Gdybym miał wybierać między Audi A8 D3, Mercedesem S (w220, bo najnowszym nie jeździłem), VW Phaetonem a BMW Serii 7 E66 wybrałbym Phaeton'a, a dopiero potem Audi, Mercedesa i na końcu BMW.
Lecz to nadal VW,czyli wykonanie do niczego. Owszem,jest to najlepiej wykonany VW,ale do Mercedesa S mu bardzo daleko. Wiem co mówie,bo sam na codzień jeżdzę S'ką i na VW nawet nie chce patrzeć. W dodatku ceny części to największa porażka.
Jaką jeździsz S'ką? Bo jak w220 V12 AMG to cię rozczaruję bo części wcale nie są tanie... Nowa cewka zapłonowa kosztuje 4 tysiące złotych (w serwisie 5500), ok 2 tysięcy używana. Dodam, że są dwie. Mam akurat dobrego znajomego któremu poszły obie cewki i musiał zapłacić 6.5 tysiąca, do tego chłodnica za która musiał dać 1100 zł i sterownik, który akurat miał, ale pewnie kosztuje ok 10 tysięcy. Za komplet amortyzatorów dał 6 tysięcy. Dodam tylko, że sam mercedes kosztował go 40 tysięcy.
Trzeba brać pod uwagę to,iż jest to AMG.W AMG części są zazwyczaj dużo droższe niż do zwykłej wersji. Dał za niego tylko 40 tys ? To jakiegoś niezłego szrota kupił,albo uszkodzonego? Już niedługo też się swojej pozbywam.
Sprowadziłem go dla niego z Niemczech. Stan był praktycznie idealny. Do tego sprowadziłem sobie Honde Civic EK9 Type-R i Subaru Legacy dla ojca. Miesiąc później jechałem oglądać i ewentualnie sprowadzić dla kumpla druga S klasę, tylko W221 w berlinie. Trase zrobiłem własnie Phaetonem. Osobiście byłem nim tak zachwycony, że zamierzałem sobie takiego kupić i pewnie bym tak zrobił, gdyby nie dziewczyna, która powiedziała, że jak sobie kupie kolejny samochód to się wyprowadzi, bo ma dość tego "szrotu" przed domem ;)
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
21 lutego 2013 o 22:26
A mi się bardzo podoba i jakbyście mi postawili S klase i Phaetona obok siebie to wybrałbym Phaetona. Przynajmniej jakbym nie wiedział ile kosztują części do Phaetona, jaki z nimi problem i jak awaryjne są niektóre jednostki...
hmmm Phaetona wśród konkurencji wyróżnia jeden fakt .. jest składany ręcznie !! co do jakości to nie jest to jakiś passat czy golf... a zaawansowanie techniczne to klasa audi od 6 w górę jako jedyny VW posiada silnik V12 ,V10 !!
co do ceny części to fakt drogie chociaż nie wszystkie ... a że vw ma droższe częsci od mercedesa też nie wszystkie :) ..
Phaeton to ręczna robota ,robiony w Niemczech ...i za to u mnie ma plusa !
Tak szczerze to myślałem, że na tym portalu są oceniane zdjęcia a nie obiekt przedstawiony na nich. Widzę, że chyba nie do końca zrozumiałem formułę tego miejsca. Jakby na tym zdjęciu było inne auto to jestem pewien, że odbiór byłby całkiem inny. Szkoda, że nikt się nie odniósł do prezentowanego zdjęcia tylko do fotografowanego obiektu. Pozdrawiam
Z tej klasy to najmniej atrakcyjny i komfortowy samochód.
OdpowiedzPo czym wnosisz i do jakich samochodów porównujesz?
OdpowiedzO czym to mówisz... Jeździłeś w ogóle? Ja akurat miałem okazje zrobić takim trase Olsztyn - Berlin - Olsztyn i uważam, że jest bardzo wygodny, ma dobre osiągi i nienaganny wygląd. Do tego jest robiony na płycie podwoziowej Bentley'a, a nie jak wielu twierdzi Audi A8 (które swoją drogą mniej mi przypadło do gustu, jeśli chodzi o wygodę). Cena też nie jest wcale wygórowana jak na tą klasę. Gdybym miał wybierać między Audi A8 D3, Mercedesem S (w220, bo najnowszym nie jeździłem), VW Phaetonem a BMW Serii 7 E66 wybrałbym Phaeton'a, a dopiero potem Audi, Mercedesa i na końcu BMW.
OdpowiedzLecz to nadal VW,czyli wykonanie do niczego. Owszem,jest to najlepiej wykonany VW,ale do Mercedesa S mu bardzo daleko. Wiem co mówie,bo sam na codzień jeżdzę S'ką i na VW nawet nie chce patrzeć. W dodatku ceny części to największa porażka.
OdpowiedzJaką jeździsz S'ką? Bo jak w220 V12 AMG to cię rozczaruję bo części wcale nie są tanie... Nowa cewka zapłonowa kosztuje 4 tysiące złotych (w serwisie 5500), ok 2 tysięcy używana. Dodam, że są dwie. Mam akurat dobrego znajomego któremu poszły obie cewki i musiał zapłacić 6.5 tysiąca, do tego chłodnica za która musiał dać 1100 zł i sterownik, który akurat miał, ale pewnie kosztuje ok 10 tysięcy. Za komplet amortyzatorów dał 6 tysięcy. Dodam tylko, że sam mercedes kosztował go 40 tysięcy.
OdpowiedzW220 S350 po lifcie. Wiadomo,kogo teraz stać na V12 i pewnie to jest long?
OdpowiedzYep, long w AMG.
OdpowiedzTrzeba brać pod uwagę to,iż jest to AMG.W AMG części są zazwyczaj dużo droższe niż do zwykłej wersji. Dał za niego tylko 40 tys ? To jakiegoś niezłego szrota kupił,albo uszkodzonego? Już niedługo też się swojej pozbywam.
OdpowiedzSprowadziłem go dla niego z Niemczech. Stan był praktycznie idealny. Do tego sprowadziłem sobie Honde Civic EK9 Type-R i Subaru Legacy dla ojca. Miesiąc później jechałem oglądać i ewentualnie sprowadzić dla kumpla druga S klasę, tylko W221 w berlinie. Trase zrobiłem własnie Phaetonem. Osobiście byłem nim tak zachwycony, że zamierzałem sobie takiego kupić i pewnie bym tak zrobił, gdyby nie dziewczyna, która powiedziała, że jak sobie kupie kolejny samochód to się wyprowadzi, bo ma dość tego "szrotu" przed domem ;)
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 lutego 2013 o 22:26
Porównuje do Audi A8, Mercedesa S-classe oraz BMW 7. Mój brat cioteczny ma coś takiego 5.0 Tdi. Phaeton wykonaniem i komfortem nie umywa się do S'ki.
OdpowiedzAle wykonanie niestety to samo. Ja jednak zostane przy Mercedesie.
OdpowiedzA mi się bardzo podoba i jakbyście mi postawili S klase i Phaetona obok siebie to wybrałbym Phaetona. Przynajmniej jakbym nie wiedział ile kosztują części do Phaetona, jaki z nimi problem i jak awaryjne są niektóre jednostki...
OdpowiedzDokładnie,mój brat ma drugiego na same części,bo kupił uszkodzonego i nie opłacało się kupować samych części.
OdpowiedzVW !!! :)
Odpowiedzhmmm Phaetona wśród konkurencji wyróżnia jeden fakt .. jest składany ręcznie !! co do jakości to nie jest to jakiś passat czy golf... a zaawansowanie techniczne to klasa audi od 6 w górę jako jedyny VW posiada silnik V12 ,V10 !! co do ceny części to fakt drogie chociaż nie wszystkie ... a że vw ma droższe częsci od mercedesa też nie wszystkie :) .. Phaeton to ręczna robota ,robiony w Niemczech ...i za to u mnie ma plusa !
OdpowiedzWyrywajcie sobie dalej włosy z zazdrości. Ta fotka mi się podoba, może nie tyle same autko, ale ze względu na jej wykonanie :)
OdpowiedzTak szczerze to myślałem, że na tym portalu są oceniane zdjęcia a nie obiekt przedstawiony na nich. Widzę, że chyba nie do końca zrozumiałem formułę tego miejsca. Jakby na tym zdjęciu było inne auto to jestem pewien, że odbiór byłby całkiem inny. Szkoda, że nikt się nie odniósł do prezentowanego zdjęcia tylko do fotografowanego obiektu. Pozdrawiam
OdpowiedzPoczytaj komentarz wyżej :) Po prostu na wejściu nie trafiłeś w gusta użytkowników ;)
Odpowiedz