Cytrynka
Siemka widzę że wogule ich tu nie ma więc chociaż jednego wstawić można Citroen Xm MkII nie wiem jak dla was ale dla mnie on ma dusze, a wygoda jak w statku mój tata miał takiego do 15.06.2012 niestety go rozbił to nie jest BMW czy VW to zwykły seryjny Citroen Xm dla ciebie żelazko dla mnie 8 cud świata.Pozdrawiam Właścicieli.
by
PsychoL
Miałem dwa oba Mk1 i gdyby nie koszty utrzymania hydrauliki to nigdy nie chciał bym innego. Poza tym samochód idealny na każde warunki, żadne auto na sportowym zawieszeniu nie składa się tak do zakrętu jak xm z hydroactiv.
Odpowiedz:) widze ze jednak są fani mój tata miał mkII który pod koniec zaczął chlać LHM ale tak duzych wydatków nie było pozdrawiam :P.
OdpowiedzMiałem AX teraz mam Xantię X1... Na dalekie trasy tylko w hydropneumatyku
OdpowiedzJest koszt w jednym wymieniałem pompę, zawsze jakaś kula nie trzymała, niestety zawsze coś w 17 letnim aucie, a jak siadał regulator ciśnienia na tylnej osi to już dziękowałem 600zł na regenerowany było za dużo.
OdpowiedzRacja Koszty naprawy tego zawieszenia są wysokie ale mimo to i tak kocham to autko :)
OdpowiedzFajny, XM to moje marzenie, na razie muszę zadowolić się Xantią mk1 :) Świetny samochód, a co do części do hydro, można jako tako robić na używkach, zwłaszcza, że oryginałów już nie ma lub ciężko dostać ;/ a jak już jest to kosmiczna cena. A no i najlepsze są bajki ''znafców'' od niemieckich i japońskich samochodów, że hyraulika się psuje ;D
OdpowiedzTiaa opowiadają bajki, a większość w życiu w takim nawet nie siedziała. :D Szybkiego Dopływu gotówki :D pochwal się autkiem. Pozdrawiam.
OdpowiedzDzięki wielkie ;) Jak znajde chwilkę na jakąś ładną sesyjkę to wrzucę. Pozdro ;)
Odpowiedz