Chciałem pytać o to samo. Ile masz lat? 22? skąd w takim wieku kasa na taki samochód? Większość moich znajomych w tym wieku jeździ golfami, polówkami, małymi peugeotami, fordami itp. a nie można powiedzieć że się opi*rdalają, bo chodzą do pracy.
Może po prostu siedzieć i nic nie robić pracował w wolnym czasie i uzbierał pieniądze na samochód. RX8 Można kupić już za 20tys. więc jak się ma motywację to uzbiera sie tę kasę i można w takim wieku posiadać taki samochód. Ale nie, na pewno tatuś kupił...
Ja mam 22 lata jestem właścicielem już drugiego mercedesa, pierwszego kupiłem za 13 tys euro spdzedalem go po roku, kupilem innego za 21 tys euro . Żaden z rodzicòw nie dołożył mi nawet złotòwki do tych aut. Glòwna zasada jest taka że pracując w polsce nie uda sie wam zarobic normalnych pieniedzy
Nie o to chodzi, że jak dostał to nie jego. Ja pierwszy samochód też dostałem po tacie, bo kupił lepszy. Jednak jeśli się kupuje samochód po raz pierwszy za swoje pieniądze, to zupełnie coś innego. Ja kupiłem betkę "za swoje" i jest to uczucie nieporównywalne z żadnym innym. To kolejna rzecz po zbudowaniu domu, zasadzeniu drzewa i spłodzeniu syna, którą powinien zrobić chłopiec, aby zostać mężczyzną. ;)
CLK@
to prawda, syn mojego brata (21lat) wykonuje praktyki jako kierowca maszyn budowlanych w niemczech.Obecnie jest na 3 roku lecz może dołożyć sobie jeszcze 2 lata i tak:
1rok=670euro
2rok=890euro
3rok=1140euro
_+4+5rok=1400euro
zarobku co miesiąc podczas szkolenia.
taki system mają, że dzieciak dobrze się uczy to w ciągu Hauptschule (podstawówka, 1-9 klasa) może przeskoczyć nawet 4-5lat do przodu (pominąć 4-5lat nauki) co daje mu ukończenie 9klasy w wieku 13-14lat po czym idzie na praktyki np. budowlane i kończy 3 lata, następnie mając 16-17 lat idzie na praktyki np.mechanika i kończy je mając 18-19 lat a nakańcza temat praktyk kolejnymi idąc np. na hydraulika (2 lata) więc ma 20-21lat. biorą pod uwagę iż mieszka z rodzicami to za żarcie i mieszkanie płacić nie musi więc licząc średnią 900euro zarobków miesięcznie przez 7 lat ...
7*12=84
czyli 84*900=75600euro zarobku na samym szkoleniu w wieku 16-21lat. więc teraz niech ktoś mi powie, dlaczego 22 latek nie miał by mieć pieniędzy na mazdę rx8 lub jakiekolwiek auto?
PS.patrząc na zarobki to chyba sam pójdę na takie praktyki, nie dość że coś sie nauczę to i kaska wpadnie, a że mam warsztat który przyjmuje naprawy wieczorami to i dla mnie nie problem zmienić czas pracy z 13-20 na 16-21.
pozdro dla myślących ;)
dowalacie się do chłopaka może swoje oszczędził a ojciec dołożył nie wiecie a się dowalacie poza tym mazdy strasznie drogie nie są a nie jeden rodzic woli wsadzić swoje dziecko do nowszego droższego a pewniejszego auta niż do corsy czy golfa zeżartego rdzą
nie chodzi o to. A tak nawiasem, skoro mówisz że nie są drogie to widzę ze te 50 tysiaków dla ciebie to nic. I nie mów mi że nazbierał a ojciec dołożył , bo ile chłopak może nazbierać przez tyle lat? 10? no maksymalnie 20. Dla mnie to nie jest uciecha dostać auto. Tylko pracować na nie samemu, samemu je kupić i samemu je utrzymywać.
Widać prawie wszystkim wyżej rodzice kupują wszystko.. niektórzy widocznie tak wolą. Ja wole sam się czegoś dorobić postawić to przed sobą i powiedzieć z czystym sumieniem, "tak to jest moje". Aaa widział ktoś jego profil? polecam zajrzeć, chłopak ma naprawdę bogaty garaż.
Również się zgadzam - nie wiem jakie to uczucie dostać samochód od rodziców, ale na 1000% lepsze jest uczucie, jak sobie ktoś w 100% sam zapracuje na autko, i utrzymuje je za swoje...
Na pewno (i to wiem po sobie, bo autko mam tylko dzięki własnej ciężkiej pracy) jak ktoś na autko sam zapracuje (a to nie jest łatwe w tym kraju) to szanuje bardziej, od takiego dziusa, któremu rodzice kupią, bo nawet jak rozwali lub zepsuje, to myśli, że rodzice kupią nowe...
Wracając do tematu, to ładna MADZIA - zresztą powiem Wam, że KAŻDA JAPONKA JEST ŚLICZNA - pozdrawiam...:)
jak sam uzbierasz na samochód to masz satysfakcje, że ty na to uzbierałeś i o niego dbasz. Jakby ci tatuś kupił autko to nie czujesz tego ile pieniędzy musiał w niego włożyć i niezależny ci na tym jak jest użytkowany
Z jednej strony zgadzam się z kolegami powyżej, jednakże zastanówcie się przez chwilę. On nie wybierał rodziny tylko urodził się w takiej, gdzie mają dużo pieniędzy, wychowywany był pewnie od małego w takich warunkach, że nigdy na nic nie brakowało. I teraz w tym momencie co? Ma sobie kupic roz**banego golfa, bo to lepiej jak się samemu zapracuje na niego? Czy skoro ma możliwośc to bierze coś z wyższej półki. 90% z Was, którzy piszą, że wolą sami zarobic na auto i je utrzymywac, gdyby było na jego miejscu to bez zastanowienia wzięlibyście kasę albo auto od ojca i byli mu po prostu za to wdzięczni. Nie bronie tutaj nikogo, ale trzeba pamiętac, że zawsze są dwie strony medalu. Pozdrawiam :)
ja mysle ze nawet jesli tata mu kupil to jest jego auto. on je tylko utrzymuje. ale jest to jego auto a nie taty. jak ktos cos dostaje np na urodziny to nie jest jego ? moj brat dostal autko na 18 urodziny i tez ma mowic ze to nie jest jego ? zazdrosc was zjada i tyle :P autko fajne :) :D chociaz ja bym nie kupil :D ale ladne autka :)
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
16 lutego 2013 o 12:12
'Znajomy' ma Yamahe DT 2012r dostał od tatusia, uważa się za boga miejscowych ulic i szutrów, a nigdy wcześniej nie miał do czynienia z motocyklem. I dlatego nie lubię takich ludzi bo nie wiadomo co im kasa robi z łbem
Jeszcze ktoś mi niech wytłumaczy co ma cana auta i kto ja pokrył do tego czy sie o auto dba i docenia se je. Ja latam Astrą F kombi z silnikiem 2 litry których bym nie miał gdyby nie rodzice, jestem im wdzięczny. Bo oni dali papierki a ja serce do tego auta i to sie liczy. Serce do motoryzacji a nie grubość portfela, tak jak wyżej już ktoś napisał, jak byście mieli możliwosć otrzymania takiej mazdy od rodziców to byscie sie nei zstanawiali ani chwili chyba że bardzo nei lubicie mazd :D
pozdro i pozazdrościć tylko mazdy jeszcze fajnie by było wiedziec jaki piec ją pędzi :D
Pierwsza rzecz. Jakie 50 tys. ? Taka Mazda teraz kosztuje ok.20-25 tys. Druga rzecz. Co was interesuje kto mu na to dał? W pewnym sensie macie rację,bo nawet jak ją rozbije to będzie mu wisiało ile zapłaci za naprawę. Ale co z tego,że inni w tym wieku jeżdzą Golfem za 5 tys. zł. Nie moja ani wasza sprawa.
Zajebista.! czepcie się tramwaja, moze i chlopak chcial sam zapracowac na RX-8 ale rodzice wola zeby sie uczyl i sami mu chcieli kupic. ja sam osobiscie ucze sie i pracuje jednoczesnie i tata na 100% mi dolozy do czegos konkretnego zebym nie musial jezdzic 'roz***anym goflem"
Pozdro.!
Zazdrość ludzi nie zna granic... ja mam 20 lat, jeżdżę audi a3 8L (które kupiłem za pieniądze zarobione na wakacjach w Niemczech + trochę dołożyli mi rodzice, ale czy jest w tym coś złego? Każdy rodzic chyba chce jak najlepiej dla swojego dziecka - zastanówcie się.. Pomyślcie o przyszłości, będziecie mieli swoje dzieci, nie chcielibyście im pomagać jak tylko możecie? Nawet i w taki sposób, żeby coś kupić lub dołożyć. Jeśli się nie zgadzacie, to Was pozdrawiam i polecam wam abyście ścieli te jaja swoje przy samym odbycie). Poza tym swoją audi'czkę sprzedaję na wiosenkę, trochę odłożyłem (bo pracuję), żyjemy w XXI wieku, banki oferują nam korzystne oferty, dlaczego mam nie skorzystać? Wezmę 10 tyśków, rodzice pewnie znowu się dołożą i z 30 tyśków na auteczko będzie. Też zazdrościcie?
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
16 lutego 2013 o 15:46
Co innego kolego jak zarabiasz i bierzesz kredyt bo to wszytko spłacasz, a co innego jak ma się 5 tyś od wujka na 18 i prosi tatę żeby dołożył 40 tyś. Bo od takiej kasy to ludzie głupieją, ja swojemu synowi bym dołożył do auta bardzo chętnie, ale jak będę widział że chłopak się stara i pracuje a nie jak dostaje wszystko z góry. No niestety żyjemy w Polsce i jest tu jak jest więc trzeba niestety od 'małego' przygotowywać dzieci na dorosłe życie, no chyba że się dorobię takiej kasy że starczy następnemu pokoleniu.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
16 lutego 2013 o 16:37
Wszystkim żal dupę ściska, że ktoś ma lepsze od nich...
W każdym innym kraju by mu pogratulowali, że ma ładną, a u nas go hejtują ! I jak tu się czymś pochwalić ?? ;/
Mazda ładna pina dla właściciela !
filozofy tam na górze, zejdźcie na ziemie... To jest motokiller- portal o motoryzacji i co was to obchodzi skąd ma kase na rx-8?? może mu rodzice dołożyli, może obrabował bank. CH.UJ z tym! ma się czym bujać to fajnie, bo autko niczego sobie. pozdro!!
Zazdrościcie Autko fajne podoba mi się . a nawet jak dostał od ojca to widać że chłopak jest zadowolony ze samochodu i dba o niego i to jest najważniejsze .
Bo to Polska bidaki im wszystko nie pasuje to ja wam powiem mi tata postawił dom na kupionej przez tatę działkę tata mi zapisał 2 auta ciężarowe i na 20 lat wpłacił 50 tyś na konto dziś mam 27 lat i sam na siebie zarabiam ale jak mój tata mnie od małego uczył żebym sobie dawał sam rade to dlaczego nie miał mi dać pieniędzy to co miałem powiedzieć nie tato nie chce będę dorabiał się 30 lat żeby mieć połowe tego co ty a tak miałem dużo łatwiej dlatego swoich rodziców darze dużym szacunkiem i dbam o rzeczy od nich więc odpie rdolcie się od niego bo widocznie waszych rodziców nie stać na auto dla siebie albo dla was i dlatego tak piszecie Mazda RX-8 za jebista dbaj o nią ;)
Ta polaczky, wystarczy wejść na allegro, taka mazda używana w dobrym stanie 15-20 tyś zł. W Polsce to dla was nierealna suma, ale w Niemczech gdzie mieszkam to kwestia 2-3 wypłat, i proszę idziesz kupujesz... Nawet nie pomyśleliście, iż mógł wyjechać, i zarobić, tylko od razu hejty iż ma coś, o czym marzycie...
Zgodzę się z tobą poniekąd ale tego że wytykasz nam polskie pochodzenie i narodowość nie puszcze, kim ty ku*wa jesteś. Jak ci się Polska i Polacy nie podobają to poco tu się logujesz?
Przepraszam, czy dobrze trafiłem. Tak! Witamy w polskim piekiełku. To dość zabawne, że na stronie poświęconej motoryzacji najwięcej kontrowersji wzbudził nie piękny samochód, tylko chłopak siedzący obok niego. Radzę Koledze, aby następnym razem wrzucił zdjęcie swojego rozbitego samochodu, spalonego domu a siebie najlepiej na wózku inwalidzkim. Wtedy wszyscy będą szczęśliwi- cywilizowany świat.
"Wszystko co słyszymy jest opinią, nie faktem.
Wszystko co widzimy jest punktem widzenia, nie prawdą"
Marek Aureliusz- on już dawno to wiedział.
Nie piszę swojego życiorysu tylko pisze wam przykład a najlepiej przykłady pisać na sobie że wam żal dupe ściska to nie moja wina jak się chce zarobić to sie zarobi a nie jak 70 % polaków to lewo rękie cioty co narzekają na politykę co to nie ona zobacz bogaty człowiek na to leje bo ma coś w głowie i umie zarobić a nie życie na kredytach i pożyczkach od znajomych
CLK@
to prawda, syn mojego brata (21lat) wykonuje praktyki jako kierowca maszyn budowlanych w niemczech.Obecnie jest na 3 roku lecz może dołożyć sobie jeszcze 2 lata i tak:
1rok=670euro
2rok=890euro
3rok=1140euro
_+4+5rok=1400euro
zarobku co miesiąc podczas szkolenia.
taki system mają, że dzieciak dobrze się uczy to w ciągu Hauptschule (podstawówka, 1-9 klasa) może przeskoczyć nawet 4-5lat do przodu (pominąć 4-5lat nauki) co daje mu ukończenie 9klasy w wieku 13-14lat po czym idzie na praktyki np. budowlane i kończy 3 lata, następnie mając 16-17 lat idzie na praktyki np.mechanika i kończy je mając 18-19 lat a nakańcza temat praktyk kolejnymi idąc np. na hydraulika (2 lata) więc ma 20-21lat. biorą pod uwagę iż mieszka z rodzicami to za żarcie i mieszkanie płacić nie musi więc licząc średnią 900euro zarobków miesięcznie przez 7 lat ...
7*12=84
czyli 84*900=75600euro zarobku na samym szkoleniu w wieku 16-21lat. więc teraz niech ktoś mi powie, dlaczego 22 latek nie miał by mieć pieniędzy na mazdę rx8 lub jakiekolwiek auto?
PS.patrząc na zarobki to chyba sam pójdę na takie praktyki, nie dość że coś sie nauczę to i kaska wpadnie, a że mam warsztat który przyjmuje naprawy wieczorami to i dla mnie nie problem zmienić czas pracy z 13-20 na 16-21.
pozdro dla myślących ;)
Hater'stwo, Hater'stwo i jeszcze raz Hater'stwo. Jak ktoś naprawdę chce to uzbiera trochę "grosza" na taki samochód. Ja w wieku 21 lat jeździłem Nissanem 200sx i Kawasaki ZX7R, też wszyscy sapali, że tatuś kupił. Jak ktoś mieszka z rodzicami i pracuje, to sobie odłoży nie małą kwotę w stosunkowo krótkim czasie, bo odchodzi mu wyżywienie, opłaty mieszkaniowe itp. Ja po trochę ponad roku pracy uzbierałem sobie na motor i samochód, dla tego jestem w stanie uwierzyć, że sam sobie go kupiła. Poza tym nawet jeśli ojciec mu kupił, to co z tego? Co wy macie za problem? Zazdrość i tyle.
kto łatwo dostanie ten nie dba ;p kto zapracuję ten dba ;)
przykład podam z którego jestem BARDZO DUMNY... za prawko harowałem, za auto harowałem, za ubezpieczenie harowałem i na benzynę haruję ;) morał ? to że szanuję to ;) bo za to musiałem sb sam zapracować ;) a jak ktoś łatwo dostaje nie szanuje ;p może nie jest tak u wszystkich ale większości ;)
PS Fajne auto ;)
Do roboty się weźcie a nie gul skacze! Ja w wieku 21 lat 1 mieszkanie kupiłem a wy się starą (ale ładną oczywiście) mazdą dziwicie. Tyle ze nie było czasu na siedzenie przed kompem(nie było neta), balety, wakacje itp to była rzadkość ale podjechanie sportowym autem do szkoły wieku 17 lat bezcenne.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
17 lutego 2013 o 16:28
czytam te komentarze i mam ochote łeb urwać tym co komentują typu tata kupił itp. i najbardziej rozwala mnie to ze pisze to ktoś kto mnie w ogóle nie zna ani nie ma pojecia o tym aucie, nie jestem człowiekiem typu że mama da, tata da, mam 22lata i od 18 roku zapierniczam jako kierowca i własnymi rekoma zarobiłem na te autko, moją pasją od małego sa samochody japońskie...tak tez miałem Prelude, 200sx a teraz nadarzyła sie okazja w niemczech Madzia RX-8, kupiłem za grosze z uszkodzonym silnikiem, ściągłem częsci z USA i sam poskładałem...jak ktoś kombinuje i myśli to za małe pieniądze może sobie sprawić takie autko...
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
17 lutego 2013 o 17:11
Ch*j was to obchodzi czy on kupił czy rodzice czy dziewczyna czy sam bóg? W dowodzie jest właściciel i to się liczy.
ZAZDROŚĆ DUPSKA ŚCISKA I TO MOCNO. HAHAHHAHAH
tata kupił? no to nie twoja rx-8...
OdpowiedzChciałem pytać o to samo. Ile masz lat? 22? skąd w takim wieku kasa na taki samochód? Większość moich znajomych w tym wieku jeździ golfami, polówkami, małymi peugeotami, fordami itp. a nie można powiedzieć że się opi*rdalają, bo chodzą do pracy.
Odpowiedzzazdrośni, hahah, żałośni jesteście. ;) Nawet jak tata kupił, co z tego? fajne Mazda, pozdro!
OdpowiedzMoże po prostu siedzieć i nic nie robić pracował w wolnym czasie i uzbierał pieniądze na samochód. RX8 Można kupić już za 20tys. więc jak się ma motywację to uzbiera sie tę kasę i można w takim wieku posiadać taki samochód. Ale nie, na pewno tatuś kupił...
Odpowiedzw Polandii wystarczy ze rodzice maja firme i daja dzieciam zarabiac w niej i same sobie zbieraja na auto :)
OdpowiedzJa mam 22 lata jestem właścicielem już drugiego mercedesa, pierwszego kupiłem za 13 tys euro spdzedalem go po roku, kupilem innego za 21 tys euro . Żaden z rodzicòw nie dołożył mi nawet złotòwki do tych aut. Glòwna zasada jest taka że pracując w polsce nie uda sie wam zarobic normalnych pieniedzy
OdpowiedzNie o to chodzi, że jak dostał to nie jego. Ja pierwszy samochód też dostałem po tacie, bo kupił lepszy. Jednak jeśli się kupuje samochód po raz pierwszy za swoje pieniądze, to zupełnie coś innego. Ja kupiłem betkę "za swoje" i jest to uczucie nieporównywalne z żadnym innym. To kolejna rzecz po zbudowaniu domu, zasadzeniu drzewa i spłodzeniu syna, którą powinien zrobić chłopiec, aby zostać mężczyzną. ;)
OdpowiedzCLK@ to prawda, syn mojego brata (21lat) wykonuje praktyki jako kierowca maszyn budowlanych w niemczech.Obecnie jest na 3 roku lecz może dołożyć sobie jeszcze 2 lata i tak: 1rok=670euro 2rok=890euro 3rok=1140euro _+4+5rok=1400euro zarobku co miesiąc podczas szkolenia. taki system mają, że dzieciak dobrze się uczy to w ciągu Hauptschule (podstawówka, 1-9 klasa) może przeskoczyć nawet 4-5lat do przodu (pominąć 4-5lat nauki) co daje mu ukończenie 9klasy w wieku 13-14lat po czym idzie na praktyki np. budowlane i kończy 3 lata, następnie mając 16-17 lat idzie na praktyki np.mechanika i kończy je mając 18-19 lat a nakańcza temat praktyk kolejnymi idąc np. na hydraulika (2 lata) więc ma 20-21lat. biorą pod uwagę iż mieszka z rodzicami to za żarcie i mieszkanie płacić nie musi więc licząc średnią 900euro zarobków miesięcznie przez 7 lat ... 7*12=84 czyli 84*900=75600euro zarobku na samym szkoleniu w wieku 16-21lat. więc teraz niech ktoś mi powie, dlaczego 22 latek nie miał by mieć pieniędzy na mazdę rx8 lub jakiekolwiek auto? PS.patrząc na zarobki to chyba sam pójdę na takie praktyki, nie dość że coś sie nauczę to i kaska wpadnie, a że mam warsztat który przyjmuje naprawy wieczorami to i dla mnie nie problem zmienić czas pracy z 13-20 na 16-21. pozdro dla myślących ;)
OdpowiedzOj kur**... tata nie tata.... ale ma czym chłopak jeździć i piszecie to z zazdrości..... ale tak do tematu to ładna mazdeczka :)
Odpowiedzdowalacie się do chłopaka może swoje oszczędził a ojciec dołożył nie wiecie a się dowalacie poza tym mazdy strasznie drogie nie są a nie jeden rodzic woli wsadzić swoje dziecko do nowszego droższego a pewniejszego auta niż do corsy czy golfa zeżartego rdzą
Odpowiedznie chodzi o to. A tak nawiasem, skoro mówisz że nie są drogie to widzę ze te 50 tysiaków dla ciebie to nic. I nie mów mi że nazbierał a ojciec dołożył , bo ile chłopak może nazbierać przez tyle lat? 10? no maksymalnie 20. Dla mnie to nie jest uciecha dostać auto. Tylko pracować na nie samemu, samemu je kupić i samemu je utrzymywać.
OdpowiedzWidać prawie wszystkim wyżej rodzice kupują wszystko.. niektórzy widocznie tak wolą. Ja wole sam się czegoś dorobić postawić to przed sobą i powiedzieć z czystym sumieniem, "tak to jest moje". Aaa widział ktoś jego profil? polecam zajrzeć, chłopak ma naprawdę bogaty garaż.
Odpowiedzzgadzam się z teereex :)
OdpowiedzRównież się zgadzam - nie wiem jakie to uczucie dostać samochód od rodziców, ale na 1000% lepsze jest uczucie, jak sobie ktoś w 100% sam zapracuje na autko, i utrzymuje je za swoje... Na pewno (i to wiem po sobie, bo autko mam tylko dzięki własnej ciężkiej pracy) jak ktoś na autko sam zapracuje (a to nie jest łatwe w tym kraju) to szanuje bardziej, od takiego dziusa, któremu rodzice kupią, bo nawet jak rozwali lub zepsuje, to myśli, że rodzice kupią nowe... Wracając do tematu, to ładna MADZIA - zresztą powiem Wam, że KAŻDA JAPONKA JEST ŚLICZNA - pozdrawiam...:)
Odpowiedzjak sam uzbierasz na samochód to masz satysfakcje, że ty na to uzbierałeś i o niego dbasz. Jakby ci tatuś kupił autko to nie czujesz tego ile pieniędzy musiał w niego włożyć i niezależny ci na tym jak jest użytkowany
OdpowiedzZ jednej strony zgadzam się z kolegami powyżej, jednakże zastanówcie się przez chwilę. On nie wybierał rodziny tylko urodził się w takiej, gdzie mają dużo pieniędzy, wychowywany był pewnie od małego w takich warunkach, że nigdy na nic nie brakowało. I teraz w tym momencie co? Ma sobie kupic roz**banego golfa, bo to lepiej jak się samemu zapracuje na niego? Czy skoro ma możliwośc to bierze coś z wyższej półki. 90% z Was, którzy piszą, że wolą sami zarobic na auto i je utrzymywac, gdyby było na jego miejscu to bez zastanowienia wzięlibyście kasę albo auto od ojca i byli mu po prostu za to wdzięczni. Nie bronie tutaj nikogo, ale trzeba pamiętac, że zawsze są dwie strony medalu. Pozdrawiam :)
OdpowiedzOdwalcie sie a tak na serio to zaje***** furka POZDRO!!!!
Odpowiedzja mysle ze nawet jesli tata mu kupil to jest jego auto. on je tylko utrzymuje. ale jest to jego auto a nie taty. jak ktos cos dostaje np na urodziny to nie jest jego ? moj brat dostal autko na 18 urodziny i tez ma mowic ze to nie jest jego ? zazdrosc was zjada i tyle :P autko fajne :) :D chociaz ja bym nie kupil :D ale ladne autka :)
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 lutego 2013 o 12:12
'Znajomy' ma Yamahe DT 2012r dostał od tatusia, uważa się za boga miejscowych ulic i szutrów, a nigdy wcześniej nie miał do czynienia z motocyklem. I dlatego nie lubię takich ludzi bo nie wiadomo co im kasa robi z łbem
OdpowiedzJeszcze ktoś mi niech wytłumaczy co ma cana auta i kto ja pokrył do tego czy sie o auto dba i docenia se je. Ja latam Astrą F kombi z silnikiem 2 litry których bym nie miał gdyby nie rodzice, jestem im wdzięczny. Bo oni dali papierki a ja serce do tego auta i to sie liczy. Serce do motoryzacji a nie grubość portfela, tak jak wyżej już ktoś napisał, jak byście mieli możliwosć otrzymania takiej mazdy od rodziców to byscie sie nei zstanawiali ani chwili chyba że bardzo nei lubicie mazd :D pozdro i pozazdrościć tylko mazdy jeszcze fajnie by było wiedziec jaki piec ją pędzi :D
OdpowiedzPrzestańce mu zazdroscic tylko gratulujce mu takiego autka :)
OdpowiedzPierwsza rzecz. Jakie 50 tys. ? Taka Mazda teraz kosztuje ok.20-25 tys. Druga rzecz. Co was interesuje kto mu na to dał? W pewnym sensie macie rację,bo nawet jak ją rozbije to będzie mu wisiało ile zapłaci za naprawę. Ale co z tego,że inni w tym wieku jeżdzą Golfem za 5 tys. zł. Nie moja ani wasza sprawa.
OdpowiedzZajebista.! czepcie się tramwaja, moze i chlopak chcial sam zapracowac na RX-8 ale rodzice wola zeby sie uczyl i sami mu chcieli kupic. ja sam osobiscie ucze sie i pracuje jednoczesnie i tata na 100% mi dolozy do czegos konkretnego zebym nie musial jezdzic 'roz***anym goflem" Pozdro.!
OdpowiedzBardzo ładne autko.
OdpowiedzZazdrość ludzi nie zna granic... ja mam 20 lat, jeżdżę audi a3 8L (które kupiłem za pieniądze zarobione na wakacjach w Niemczech + trochę dołożyli mi rodzice, ale czy jest w tym coś złego? Każdy rodzic chyba chce jak najlepiej dla swojego dziecka - zastanówcie się.. Pomyślcie o przyszłości, będziecie mieli swoje dzieci, nie chcielibyście im pomagać jak tylko możecie? Nawet i w taki sposób, żeby coś kupić lub dołożyć. Jeśli się nie zgadzacie, to Was pozdrawiam i polecam wam abyście ścieli te jaja swoje przy samym odbycie). Poza tym swoją audi'czkę sprzedaję na wiosenkę, trochę odłożyłem (bo pracuję), żyjemy w XXI wieku, banki oferują nam korzystne oferty, dlaczego mam nie skorzystać? Wezmę 10 tyśków, rodzice pewnie znowu się dołożą i z 30 tyśków na auteczko będzie. Też zazdrościcie?
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 lutego 2013 o 15:46
Co innego kolego jak zarabiasz i bierzesz kredyt bo to wszytko spłacasz, a co innego jak ma się 5 tyś od wujka na 18 i prosi tatę żeby dołożył 40 tyś. Bo od takiej kasy to ludzie głupieją, ja swojemu synowi bym dołożył do auta bardzo chętnie, ale jak będę widział że chłopak się stara i pracuje a nie jak dostaje wszystko z góry. No niestety żyjemy w Polsce i jest tu jak jest więc trzeba niestety od 'małego' przygotowywać dzieci na dorosłe życie, no chyba że się dorobię takiej kasy że starczy następnemu pokoleniu.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 lutego 2013 o 16:37
I już narodowa skłonność do bólu dupy, tylko dlatego, że ktoś ma lepiej.A ja gratuluję autka, bo Madzia naprawdę fajna.
OdpowiedzWSZYSCY jesteście żałośni;d pzdr
OdpowiedzWszystkim żal dupę ściska, że ktoś ma lepsze od nich... W każdym innym kraju by mu pogratulowali, że ma ładną, a u nas go hejtują ! I jak tu się czymś pochwalić ?? ;/ Mazda ładna pina dla właściciela !
OdpowiedzGratuluję zacnego autka. Pozdro
Odpowiedzfilozofy tam na górze, zejdźcie na ziemie... To jest motokiller- portal o motoryzacji i co was to obchodzi skąd ma kase na rx-8?? może mu rodzice dołożyli, może obrabował bank. CH.UJ z tym! ma się czym bujać to fajnie, bo autko niczego sobie. pozdro!!
OdpowiedzZazdrościcie Autko fajne podoba mi się . a nawet jak dostał od ojca to widać że chłopak jest zadowolony ze samochodu i dba o niego i to jest najważniejsze .
OdpowiedzBo to Polska bidaki im wszystko nie pasuje to ja wam powiem mi tata postawił dom na kupionej przez tatę działkę tata mi zapisał 2 auta ciężarowe i na 20 lat wpłacił 50 tyś na konto dziś mam 27 lat i sam na siebie zarabiam ale jak mój tata mnie od małego uczył żebym sobie dawał sam rade to dlaczego nie miał mi dać pieniędzy to co miałem powiedzieć nie tato nie chce będę dorabiał się 30 lat żeby mieć połowe tego co ty a tak miałem dużo łatwiej dlatego swoich rodziców darze dużym szacunkiem i dbam o rzeczy od nich więc odpie rdolcie się od niego bo widocznie waszych rodziców nie stać na auto dla siebie albo dla was i dlatego tak piszecie Mazda RX-8 za jebista dbaj o nią ;)
OdpowiedzAle kogo to interesuje,że Ci postawił dom? Chcesz nam swoje historie rodzinne opowiadać? Czy co,bo nie rozumiem?
OdpowiedzNo masz rację, ale to nie portale randkowe, nie potrzebujemy Twojego życiorysu...
OdpowiedzTa polaczky, wystarczy wejść na allegro, taka mazda używana w dobrym stanie 15-20 tyś zł. W Polsce to dla was nierealna suma, ale w Niemczech gdzie mieszkam to kwestia 2-3 wypłat, i proszę idziesz kupujesz... Nawet nie pomyśleliście, iż mógł wyjechać, i zarobić, tylko od razu hejty iż ma coś, o czym marzycie...
OdpowiedzZgodzę się z tobą poniekąd ale tego że wytykasz nam polskie pochodzenie i narodowość nie puszcze, kim ty ku*wa jesteś. Jak ci się Polska i Polacy nie podobają to poco tu się logujesz?
OdpowiedzPrzepraszam, czy dobrze trafiłem. Tak! Witamy w polskim piekiełku. To dość zabawne, że na stronie poświęconej motoryzacji najwięcej kontrowersji wzbudził nie piękny samochód, tylko chłopak siedzący obok niego. Radzę Koledze, aby następnym razem wrzucił zdjęcie swojego rozbitego samochodu, spalonego domu a siebie najlepiej na wózku inwalidzkim. Wtedy wszyscy będą szczęśliwi- cywilizowany świat. "Wszystko co słyszymy jest opinią, nie faktem. Wszystko co widzimy jest punktem widzenia, nie prawdą" Marek Aureliusz- on już dawno to wiedział.
OdpowiedzNie piszę swojego życiorysu tylko pisze wam przykład a najlepiej przykłady pisać na sobie że wam żal dupe ściska to nie moja wina jak się chce zarobić to sie zarobi a nie jak 70 % polaków to lewo rękie cioty co narzekają na politykę co to nie ona zobacz bogaty człowiek na to leje bo ma coś w głowie i umie zarobić a nie życie na kredytach i pożyczkach od znajomych
OdpowiedzCLK@ to prawda, syn mojego brata (21lat) wykonuje praktyki jako kierowca maszyn budowlanych w niemczech.Obecnie jest na 3 roku lecz może dołożyć sobie jeszcze 2 lata i tak: 1rok=670euro 2rok=890euro 3rok=1140euro _+4+5rok=1400euro zarobku co miesiąc podczas szkolenia. taki system mają, że dzieciak dobrze się uczy to w ciągu Hauptschule (podstawówka, 1-9 klasa) może przeskoczyć nawet 4-5lat do przodu (pominąć 4-5lat nauki) co daje mu ukończenie 9klasy w wieku 13-14lat po czym idzie na praktyki np. budowlane i kończy 3 lata, następnie mając 16-17 lat idzie na praktyki np.mechanika i kończy je mając 18-19 lat a nakańcza temat praktyk kolejnymi idąc np. na hydraulika (2 lata) więc ma 20-21lat. biorą pod uwagę iż mieszka z rodzicami to za żarcie i mieszkanie płacić nie musi więc licząc średnią 900euro zarobków miesięcznie przez 7 lat ... 7*12=84 czyli 84*900=75600euro zarobku na samym szkoleniu w wieku 16-21lat. więc teraz niech ktoś mi powie, dlaczego 22 latek nie miał by mieć pieniędzy na mazdę rx8 lub jakiekolwiek auto? PS.patrząc na zarobki to chyba sam pójdę na takie praktyki, nie dość że coś sie nauczę to i kaska wpadnie, a że mam warsztat który przyjmuje naprawy wieczorami to i dla mnie nie problem zmienić czas pracy z 13-20 na 16-21. pozdro dla myślących ;)
OdpowiedzHater'stwo, Hater'stwo i jeszcze raz Hater'stwo. Jak ktoś naprawdę chce to uzbiera trochę "grosza" na taki samochód. Ja w wieku 21 lat jeździłem Nissanem 200sx i Kawasaki ZX7R, też wszyscy sapali, że tatuś kupił. Jak ktoś mieszka z rodzicami i pracuje, to sobie odłoży nie małą kwotę w stosunkowo krótkim czasie, bo odchodzi mu wyżywienie, opłaty mieszkaniowe itp. Ja po trochę ponad roku pracy uzbierałem sobie na motor i samochód, dla tego jestem w stanie uwierzyć, że sam sobie go kupiła. Poza tym nawet jeśli ojciec mu kupił, to co z tego? Co wy macie za problem? Zazdrość i tyle.
Odpowiedzkto łatwo dostanie ten nie dba ;p kto zapracuję ten dba ;) przykład podam z którego jestem BARDZO DUMNY... za prawko harowałem, za auto harowałem, za ubezpieczenie harowałem i na benzynę haruję ;) morał ? to że szanuję to ;) bo za to musiałem sb sam zapracować ;) a jak ktoś łatwo dostaje nie szanuje ;p może nie jest tak u wszystkich ale większości ;) PS Fajne auto ;)
Odpowiedzzawod syn
OdpowiedzDo roboty się weźcie a nie gul skacze! Ja w wieku 21 lat 1 mieszkanie kupiłem a wy się starą (ale ładną oczywiście) mazdą dziwicie. Tyle ze nie było czasu na siedzenie przed kompem(nie było neta), balety, wakacje itp to była rzadkość ale podjechanie sportowym autem do szkoły wieku 17 lat bezcenne.
OdpowiedzZmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 17 lutego 2013 o 16:28
juz masz lepiej niz inni i leca minusy ... porazka mnie kazdy w zyciu jest zaradny ale coz ,niech hejtuja to maja za free
OdpowiedzJarocińskie blachy :P Ładna mazda ;)
Odpowiedzczytam te komentarze i mam ochote łeb urwać tym co komentują typu tata kupił itp. i najbardziej rozwala mnie to ze pisze to ktoś kto mnie w ogóle nie zna ani nie ma pojecia o tym aucie, nie jestem człowiekiem typu że mama da, tata da, mam 22lata i od 18 roku zapierniczam jako kierowca i własnymi rekoma zarobiłem na te autko, moją pasją od małego sa samochody japońskie...tak tez miałem Prelude, 200sx a teraz nadarzyła sie okazja w niemczech Madzia RX-8, kupiłem za grosze z uszkodzonym silnikiem, ściągłem częsci z USA i sam poskładałem...jak ktoś kombinuje i myśli to za małe pieniądze może sobie sprawić takie autko...
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 lutego 2013 o 17:11
ale hejty musza leciec to jest Polska , a mazda piekna
OdpowiedzCh*j was to obchodzi czy on kupił czy rodzice czy dziewczyna czy sam bóg? W dowodzie jest właściciel i to się liczy. ZAZDROŚĆ DUPSKA ŚCISKA I TO MOCNO. HAHAHHAHAH
OdpowiedzJa jestem tego zdania, że nieważne czy ma to auto od rodziców czy sam na nie zapracował, ważne że ma i ch*j wam do tego skąd.
Odpowiedz