ale to jest polskie OPC w które wchodzi tylko pare dokładek do zderzaków i jakieś dodatki do środka w niebieskim koloże żadnych rewelacji silnikowych jak by sie ktoś dowalał 3 lata na serwisie opla robiłem tak że w tym troche jestem oblatany
Stylistyczny tuning z niewielkimi detalami wystarczy. Naprawdę bez rewelacji silnikowych jak w Astrze III generacji w OPC masz 2.0T 240km :)Natomiast Insignia 2.8l 325km. No i oczywiście Vectra 2.8l 280km. Mam Ci brawo bić, że robiłeś 3 lata w serwisie Opla ? Widać właśnie jak się znasz...
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
20 lutego 2013 o 9:23
vektra goniła z silnikiem 3 litry a w insigni fakt był 2.8 tylko taki silnik można było do każdej insigni zamówić bez bajerów OPC i insignia 2.8 turbo miała 260km a nie 325km i te silniki szły tylko w wersji turbo i v6 a astra 270km z tym silnikiem co pisałeś
szkoda że u nas nie ma vxr opla (nie mówie o przekładkach)
OdpowiedzZa to jest OPC :)
Odpowiedzale to jest polskie OPC w które wchodzi tylko pare dokładek do zderzaków i jakieś dodatki do środka w niebieskim koloże żadnych rewelacji silnikowych jak by sie ktoś dowalał 3 lata na serwisie opla robiłem tak że w tym troche jestem oblatany
OdpowiedzStylistyczny tuning z niewielkimi detalami wystarczy. Naprawdę bez rewelacji silnikowych jak w Astrze III generacji w OPC masz 2.0T 240km :)Natomiast Insignia 2.8l 325km. No i oczywiście Vectra 2.8l 280km. Mam Ci brawo bić, że robiłeś 3 lata w serwisie Opla ? Widać właśnie jak się znasz...
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 lutego 2013 o 9:23
vektra goniła z silnikiem 3 litry a w insigni fakt był 2.8 tylko taki silnik można było do każdej insigni zamówić bez bajerów OPC i insignia 2.8 turbo miała 260km a nie 325km i te silniki szły tylko w wersji turbo i v6 a astra 270km z tym silnikiem co pisałeś
Odpowiedz