Powiem szczerze, że nie podoba mi się za bardzo robienie czegoś takiego pod maską ;) ale doceniam prace jaką ktoś musiał poświęcić przy tym dlatego leci moc :)
No przy tym to trzeba sie sporo narobic z uwagą żeby nic nie pomajtać...
Ogólnie to ja lubie czysty silniczek pod maska, wszystko uporzadkowane, clean'a moze nie byc ale, jak mowisz, również doceniam ;)
ciekawe gdzie są schowane inne elementy układu chłodzenia, hamulcowego itp??
OdpowiedzBagażnik głównie...a przewody pochowane w podłużnice albo pod błotniki
Odpowiedzdzięki ;) Zawsze byłem ciekaw, gdzie to sie wszystko znajduje w "clean look'ach"
Odpowiedzpompka od hamulca zawsze może być przy pedale i nic pod machą nie widać :)
OdpowiedzTe gaźniki Weber'a pięknie się komponują z silnikiem. Cudo
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 lutego 2013 o 15:53
a co to za model silnika z dwoma gaźnikami?? ma ktoś jakies info??
OdpowiedzTo czyjś indywidualny pomysł. W golfach nie było seryjnie gaźników webera
OdpowiedzPowiem szczerze, że nie podoba mi się za bardzo robienie czegoś takiego pod maską ;) ale doceniam prace jaką ktoś musiał poświęcić przy tym dlatego leci moc :)
OdpowiedzNo przy tym to trzeba sie sporo narobic z uwagą żeby nic nie pomajtać... Ogólnie to ja lubie czysty silniczek pod maska, wszystko uporzadkowane, clean'a moze nie byc ale, jak mowisz, również doceniam ;)
Odpowiedzhmmm, ładnie tylko... pusto dość....
Odpowiedz