ten samochód ma napęd na 4 koła(awd) więc moje pytanie brzmi jest jakaś możliwość odłączenia przedniej osi i żeby tylko tylnia była napędowa? z góry dziękuję za odpowiedzi
musiał byś rozebrać przedni dyfer i wyjąć mechanizm różnicowy dający napęd na przód. To chyba najbardziej kulturalne zachowanie by było i przy tym bez problemu z podziałem mocy
Po pierwsze pytasz o 3000GT VR-4, zwykłe GT jest FWD :) Po drugie to trudny temat, silnik masz umieszczony poprzecznie, więc dużo nie zdziałasz, przeróbka skrzyni (dosyć skomplikowana - na pewno wyjęcie półosiek i zablokowanie na sztywno przodu z tyłem). Ten samochód nie nadaje się do driftu.
Muszę cię zmartwić bo taniej jest zamówić hybrydową skrzynie niż samemu robić. Przerabianie skrzyni w 3000GT jest skomplikowane i nieopłacalne. Hybryda skrzyni biegów kosztuje w granicach 10 tysięcy, zależy z czego ta hybryda będzie się składać i ile mocy ma wytrzymać. Poza tym nie słuchaj tych, którzy piszę o wyjęciu półosi, bo samochód nie ruszy z miejsca. Kiedyś miałem klienta który wpierw wyjął półosie, a jak samochód nie chciał ruszyć, to je uciął i zrobił coś w stylu łożyska podporowego. Skończyło się na tym, że zamówiliśmy mu w warszawskiej firmie hybryde skrzyni biegów. On akurat zapłacił ok 20 tysięcy, bo skrzynia była zrobiona tak, żeby wytrzymała do 800 koni mechanicznych.
obetnij półośki i po kłopocie xd
Odpowiedzzdemontuj półośki. Tylko zostaje kwestia podziału mocy, bo na tylne koła pewnie idzie jej mniej.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2013 o 17:19
zdemontuj przednie półosie
OdpowiedzMyślałem że wasze odpowiedzi będą ciekawsze ale myliłem się wycięcie pół osi tylko pogorszy osiągi bo na przód jest 45% mocy a na tył 55%
Odpowiedzmusiał byś rozebrać przedni dyfer i wyjąć mechanizm różnicowy dający napęd na przód. To chyba najbardziej kulturalne zachowanie by było i przy tym bez problemu z podziałem mocy
Odpowiedzjak mechanizmy nie mają żadnych blokad to nie pojedzie jak wyjmie półośki:) lepiej zainwestować w skrzynie od rwd
OdpowiedzPo pierwsze pytasz o 3000GT VR-4, zwykłe GT jest FWD :) Po drugie to trudny temat, silnik masz umieszczony poprzecznie, więc dużo nie zdziałasz, przeróbka skrzyni (dosyć skomplikowana - na pewno wyjęcie półosiek i zablokowanie na sztywno przodu z tyłem). Ten samochód nie nadaje się do driftu.
OdpowiedzNajprościej wyciągnąć półośki i zaspawać satelity w centralnym mechanizmie różnicowym ;)
OdpowiedzMuszę cię zmartwić bo taniej jest zamówić hybrydową skrzynie niż samemu robić. Przerabianie skrzyni w 3000GT jest skomplikowane i nieopłacalne. Hybryda skrzyni biegów kosztuje w granicach 10 tysięcy, zależy z czego ta hybryda będzie się składać i ile mocy ma wytrzymać. Poza tym nie słuchaj tych, którzy piszę o wyjęciu półosi, bo samochód nie ruszy z miejsca. Kiedyś miałem klienta który wpierw wyjął półosie, a jak samochód nie chciał ruszyć, to je uciął i zrobił coś w stylu łożyska podporowego. Skończyło się na tym, że zamówiliśmy mu w warszawskiej firmie hybryde skrzyni biegów. On akurat zapłacił ok 20 tysięcy, bo skrzynia była zrobiona tak, żeby wytrzymała do 800 koni mechanicznych.
Odpowiedznie wiem co co ci to bo jak do driftu to jest sporo innych aut nawet tańszych do tego więc proponuje zmianę maszyny na taką przeznaczoną do tego ;]
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 lutego 2013 o 20:52