To stary diesel mercedesa zmodyfikowany na potrzeby tego auta. Do majestatycznej jazdy bo do tego został stworzony wystarczy w zupełności a i V-max też ładny 185 km/h przy 2 tonach masy. Ale są ludzie którzy wyciskają z tego silnika po 250 KM a później serwis za serwisem...
jak dla mnie to on jest strasznie kiszkowato poskładany po dzwonie w przód. Żle spasowany i krzywy fe skrzywdzona piękna esa w140 a szkoda. Kolego postaraj się, może można jeszce to wyrónać i lepiej spasować elementy - mercedes nigdy nie pozwolił by sobie wypuścić z fabryki auto z takimi różnicami w szczelinach elementów - więc ewidentnie tu był dzwon.. A silnik 3.5l td niestety słaba i paliwożerna jednostka, któa borykała się z częstymi problemami - dużo lepsza i mocniejsza jest nowsza 3.0 td ale wiadomo droższa w zakupie. Zadbane 3 i pół litra też będzie jeździło niezawodnie ale trzeba dbać, tylko to spalanie 12 - 15l ON/100 :D
Odpowiedz
Zmodyfikowano
5 razy.
Ostatnia modyfikacja:
10 lutego 2013 o 12:51
wiem że to jest stara konstrukcja i ma swoje plusy i minusy :) ale to są jeszcze te stare prawdziwe diesle... marzeniem jest 6l v12 ale za dużo problemów jest z tymi silnikami... na moje potrzeby wystarczający jest ten... a co do poskładania to niestety przeszedł on kapitalny remont w domorodnym zakładzie i wygląda to tak jak wygląda...:/ zza pozycji kierowcy i tak widać tylko celownik więc nie przeszkadza mi to :)
150 km z doładowanym 3.5l? to trochę mało. nie za mało na taki samochód? to przecież kawał auta
OdpowiedzTo stary diesel mercedesa zmodyfikowany na potrzeby tego auta. Do majestatycznej jazdy bo do tego został stworzony wystarczy w zupełności a i V-max też ładny 185 km/h przy 2 tonach masy. Ale są ludzie którzy wyciskają z tego silnika po 250 KM a później serwis za serwisem...
Odpowiedzjak dla mnie ten samochod zasluzyl na cos wiecej niz diesla..
Odpowiedzjak dla mnie to on jest strasznie kiszkowato poskładany po dzwonie w przód. Żle spasowany i krzywy fe skrzywdzona piękna esa w140 a szkoda. Kolego postaraj się, może można jeszce to wyrónać i lepiej spasować elementy - mercedes nigdy nie pozwolił by sobie wypuścić z fabryki auto z takimi różnicami w szczelinach elementów - więc ewidentnie tu był dzwon.. A silnik 3.5l td niestety słaba i paliwożerna jednostka, któa borykała się z częstymi problemami - dużo lepsza i mocniejsza jest nowsza 3.0 td ale wiadomo droższa w zakupie. Zadbane 3 i pół litra też będzie jeździło niezawodnie ale trzeba dbać, tylko to spalanie 12 - 15l ON/100 :D
OdpowiedzZmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 lutego 2013 o 12:51
wiem że to jest stara konstrukcja i ma swoje plusy i minusy :) ale to są jeszcze te stare prawdziwe diesle... marzeniem jest 6l v12 ale za dużo problemów jest z tymi silnikami... na moje potrzeby wystarczający jest ten... a co do poskładania to niestety przeszedł on kapitalny remont w domorodnym zakładzie i wygląda to tak jak wygląda...:/ zza pozycji kierowcy i tak widać tylko celownik więc nie przeszkadza mi to :)
Odpowiedz