po:
1.zdejmij te lusterka
2.załóż błotniki
3.odmaluj
4.zdejmij tą stopkę boczna bo to wiocha tak samo jak lusterka
5.sciagnij ten filc z pod korka (chyba że ci cos cieknie)
6.JEŹDZIJ I LEJ PALIWO!!!!!!
1. Lusterka zostają.
2. Błotniki założe, jak już je kupię (Tak go kupiłem niestety, a jestem w fazie odnawiania)
3. Malowany na razie nie będzie. Odmalowałem tylko bak i pokrywę filtra, bo w lato rama idzie do wymiany i wtedy całość będę robił
4. Stopki nie zdejmę bo: a) Jakiś geniusz ją przyspawał b) To jedyna porządna stopka, bo ta środkowa jest uszkodzona
5. Filc zostaje, przydaje się przy zalewania paliwa z butelki
6. Tak też robię ;) No może poza tym, że teraz padł gaźnik
po: 1.zdejmij te lusterka 2.załóż błotniki 3.odmaluj 4.zdejmij tą stopkę boczna bo to wiocha tak samo jak lusterka 5.sciagnij ten filc z pod korka (chyba że ci cos cieknie) 6.JEŹDZIJ I LEJ PALIWO!!!!!!
Odpowiedz1. Lusterka zostają. 2. Błotniki założe, jak już je kupię (Tak go kupiłem niestety, a jestem w fazie odnawiania) 3. Malowany na razie nie będzie. Odmalowałem tylko bak i pokrywę filtra, bo w lato rama idzie do wymiany i wtedy całość będę robił 4. Stopki nie zdejmę bo: a) Jakiś geniusz ją przyspawał b) To jedyna porządna stopka, bo ta środkowa jest uszkodzona 5. Filc zostaje, przydaje się przy zalewania paliwa z butelki 6. Tak też robię ;) No może poza tym, że teraz padł gaźnik
OdpowiedzKlasyk zaczynałem od takiego :)
OdpowiedzI ja również zaczynam :) I nie zamierzam się go pozbywać
Odpowiedz