BMW 320d
Diesel bo diesel, ale nie oddał bym go! Wiem, wiem, gaz do zapalniczek, a diesel do ciągników... Tak nawiasem mówiąc coraz nowsza technologia diesli zaczyna bać benzyniaki, polecam Top Gear BMW e60 535d vs. BMW e60 545i. Efekt zaskakujący, a każdy ma to co lubi.
by
~Sebastian
Ludzie naskakujący na auto z gazem czy silnikiem diesla, po prostu mało jeżdżą, albo mają hajsu od zaj*bania :) jeżeli dużo się jeździ to myślę, że każdy chce oszczędzić jakiegoś grosza. Takie moje zdanie :) Pomijając fakt, że są instalacje gazowe podnoszące osiągi ;) Pozdro!
OdpowiedzJestem posiadaczem Audi 80 1.8E na mechanicznym wtrysku, mam w nim zamontowaną instalację LPG i wbrew powszechnej opinii auto w ogóle nie straciło na osiągach, czy na LPG czy na Pb zachowuje się tak samo. Na hamowni wypluło po 110KM na tym i na tym (o dwa mniej niż podają źródła), a jeśli mam wybierać czy płacić 5.94zł(Pb) czy 2.78zł(LPG) to wybieram LPG.
OdpowiedzChodzi tu o zasady, samochody byly robione zawsze na benzyne i tak powinno zostać. Jeśli nie stać mnie przykladowo na 2.5 benzyna to nie wciskam tam gazu tylko kupuje 1.0 albo mniejszy. Diesle odpadaja po swym paskudnym dzwieku wydechu, takie samochody nie maja charakteru. W samochodzie obroty powinny byc wyskalowane do 7-8 i powinno sie czuc to przyspieszenie i dzwiek silnika ktory jest jego sercem, a nie klekot traktora. Nawet w slabszych benzynach czuc to inaczej niz w kazdym innym dieslu, mocniejszym czy slabszym. Wiem, że sa osoby ktore sie ze mna zgodze jak i takie ktore sie nie zgodzą, ale wyrazac swoje zdanie mogę i to robię.
OdpowiedzA płacisz za benzynę sam, czy Ci mama kupuje?
OdpowiedzI za ostatnie z zdanie masz ode mnie plus... mimo że z opinią się nie zgadzam :)
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 lutego 2013 o 12:13