Silnik K750 1936r, Skrzynia biegów Ural + wsteczny, tylny most oraz zwrotnice układ kierowniczy hamulcowy fiat 125p, Reszta to ręczna robota poza liczniniem, akumulatorem i oponami :)
To nie mruczy to werczy:P Miałem okazję prowadzić urala u pewnego człowieka któremu malowałem bak, pięknie jeździ i te frygnięcie motocyklem przy dodawaniu gazu, dzwięk też śliczny acz ciu głośny jak się nie jest przyzwyczajonym to aż bembenki bolą:P zawsze mażyłem o uralu:)
PS sam giąłeś nadbudówke czy spawana i sporo szpachli bo prezentuje się extra.
Szkoda by mi go było w teren, za ładny:) ale na drogi w sam raz, udało ci się zarejestrować go? pprzy takim wykonaniu nie powinno być trudno:)
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
31 stycznia 2013 o 0:14
Pojazd robiony z myślą na drogi i szuter, ale i w off daje radę :D jeśli chodzi o karoserie szpachli weszło może ze 150 gram max 200, co się dało to robione było z jednego kawałka i tylko łuki(zawijane) są przyspawane. no i oczywiście ręczna robota, nie było martyc itp :)
z czego to zbudowaliście?
OdpowiedzNie ważne czy to jest ładne, praktyczne. Ważne,że budowane razem z ojcem.
Odpowiedzjaki dawca organów ?
OdpowiedzSilnik K750 1936r, Skrzynia biegów Ural + wsteczny, tylny most oraz zwrotnice układ kierowniczy hamulcowy fiat 125p, Reszta to ręczna robota poza liczniniem, akumulatorem i oponami :)
OdpowiedzTo boxer...fajnie musi mruczeć ;)
OdpowiedzNieźle...
Odpowiedzpełen przelot zero hamowany wydech :D
OdpowiedzTo nie mruczy to werczy:P Miałem okazję prowadzić urala u pewnego człowieka któremu malowałem bak, pięknie jeździ i te frygnięcie motocyklem przy dodawaniu gazu, dzwięk też śliczny acz ciu głośny jak się nie jest przyzwyczajonym to aż bembenki bolą:P zawsze mażyłem o uralu:) PS sam giąłeś nadbudówke czy spawana i sporo szpachli bo prezentuje się extra. Szkoda by mi go było w teren, za ładny:) ale na drogi w sam raz, udało ci się zarejestrować go? pprzy takim wykonaniu nie powinno być trudno:)
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 stycznia 2013 o 0:14
Pojazd robiony z myślą na drogi i szuter, ale i w off daje radę :D jeśli chodzi o karoserie szpachli weszło może ze 150 gram max 200, co się dało to robione było z jednego kawałka i tylko łuki(zawijane) są przyspawane. no i oczywiście ręczna robota, nie było martyc itp :)
Odpowiedz