no z tym sky to swietny pomysl.Nie dosc,ze ma kierownice po prawej stronie to jeszce jest jakis bity co widac na pierwszy rzut oka.A pozatym kto koledze dal by na benzyne.
@feanorek: tu akurat masz rację... ^^ ale coś za coś ;) i wbrew w Polsce powszechnej opinii te silniki są naprawdę świetne i długowieczne - tylko trzeba się z nimi umieć obchodzić.
za to ma się samochód który staje się klasykiem i naprewno już nie będzie tracił na wartość. I jak każdy wie tam gdzie zaczyna się pasja, kończy się rozsądek ;)
coś w tym jest, ale moim zdaniem jeśli się ma łeb na karku, to samochodem trudniejszym do opanowania można się lepiej nauczyć jeździć - poprostu pózniej niektóre sytuacje już cie tak nie wyprowadzą z równowagi albo poprostu wiesz jak się zachować żeby do takich sytuacji nie dopuścić
Nie rozumiem dlaczego nie chcesz BMW, to są jedne z lepszych i bardziej dostępnych samochodów z napędem na tył- cała paleta, a nie jak większość producentów tylko kilka modeli. A za 10000zł kupisz E36 w dobrym stanie, E30 w bardzo dobrym. Części też nie są wybitnie drogie... Ale jak chcesz :) RWD Masz Scorpio, 200SX, Mercedesy, Omegę, MR2, jeśli stać Cię na sprowadzanie części które nie istnieją, stara Corolla, Sierra... IMHO poza 200SX i jakimś Mercem Coupe wszystko to i tak nie umywa się do BMW. Chyba, że chcesz coś dużego i RWD, to bierz Omegę.
Najlepszą opcją w tym sianie jest bmw, bo możesz wybierać pomiędzy seriami, silnikami itp., czego nie ma np. w nissanie. Jak kupować 200sxa, to tylko z zamiłowania, bo zamiast s13 na ca18det wolałbym odłożyć więcej siana i kupić s14a na sr20det, który jest o wiele fajniejszym silnikiem do tego auta.
Bez względu na te komentarze BMW i tak nie biore pod uwage, kazdy szapner tym jezdzi na allegro jest wiele zajezdzonych egzemplazy i poza tym ten samochod poprostu mi sie nie widzi, jak narazie dzieki wam moim faworytem jest 200 sx omega oraz w210, szczerze to mercedesa i nissana juz wczesniej bralem pod uwage,bo sam znam sie dobrze na samochodach ale chcialem poznac opinnie motokiller'ow :) czekam na dalsze propozycje
kupić dobrego 200sxa też jest ciężko, szczególnie ze względu na silnik ca18det, który do bezawaryjnych nie należy, a zakładam, że myślisz o s13, bo s14/s14a za to nie kupisz. Weź lepiej omege w tej kasie, zamiast 200sxa, bo problemy z panewkami nie biorą się z nikąd
Jak kupił padaczke, i jeździ jak idiota to nic dziwnego... Ja miałem nissana 180SX i nie miałem z nim problemów. Silnik miał przebieg 237 tyś. kilometrów i sprawował się dobrze. Samochód trzeba szanować, a nie katować go, zanim się choćby rozgrzeje...
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
18 stycznia 2013 o 18:39
@Majozen: co do ostatniego zdania:"Samochód trzeba szanować, a nie katować go, zanim się choćby rozgrzeje..."
zgadzam się w 100% - jak się dba to się ma ;)
Koledzy nie na marne polecają BMW (sam fanem tej marki nie jestem). Po pierwsze masa dostępnych części, stosunek jakości do ceny też tutaj odgrywa znaczną rolę. Jak chcesz coś fajnego i nie ma być to BMW to może stary dobry merc 190. Zawsze można go położyć na glebę i dać dobry felunek. Ale zasadniczo mierz siły na zamiary bo japońce są drogie w naprawach, na rynku jest ich mniej niż bawarek i części (co oczywiste) też jak na lekarstwo. Jak będziesz brać coś z wałem to pamiętaj by miało powyżej 150KM bo inaczej auta z napędem przednim ciebie zjedzą :D.
Bierz Mercedesa.. Jak będziesz chciał bokami polatać, to pokochasz go za wspomaganie (w przypadku w124, nie wiem jak reszta). Dalej 200sx+ swap na sr20det i spokojnie wystarczy. http://www.youtube.com/watch?v=3e3EoHQYnwY
Wiesz o czym piszesz? Cena silnika sr20det w dobrym stanie waha się od 12 do nawet 20 tysięcy. Dodatkowo musisz kupić silnik z komputerem, wiązkami i innymi duperelami za które zapłacisz do 5 tysięcy. Koszt zrobienie takiego swap'u w warsztacie waha się od 2 do 5 tysięcy. Jednym słowem całkowity koszt wliczając zakup samochodu wyniesie ok. 30 tysięcy, a za tą sumę kupisz samochód z już przeszczepionym silnikiem lub S14, który ma seryjnie sr20det.
Jakbym miał te 10 000zł i miał kupić swój pierwszy samochód (będę może kupował za półtora roku) z napędem na tył rozważyłbym następujące pozycje :
Toyota supra IV(tył)
Toyota MR2 (tył)
Inne ciekawe samochody w tym przedziale cenowym które mogą przypaść do gustu (ja osobiście nie pogardziłbym takimi samochodami):
Honda Civic (AWD)
ford puma (nie pamiętam napędu ale chyba na tył)
Toyota celica V lub VI (AWD)
Pomyślcie, że on ma na wydanie 10k, a nie 20, gdzie większość podanych przez was samochodów będzie zajechane. Życze powodzenia temu, kto wymienił supre i mr2 za 10k, to będzie w takim stanie technicznym, że szkoda gadać, tak samo jak inne tego typu auta. @kitt, poszukaj civica awd to jesteś dobry, tego jest na prawde mało u nas, a jak są, to mają odpowiednią cenę, puma jest fwd, a celica też za te pieniądze będzie fwd, chyba, że kupi anglika.
moje niedopatrzenie. nie wiedziałem że rejestracja mr2 kosztuje 3000zł, a celica zawsze mi sie kojarzyła z driftem i wyścigami dlatego sądziłem że ma napęd na tył. Pomyliłem się,przyznaję. Następnym razem sprawdzę dwa razy zanim coś wrzucę.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
18 stycznia 2013 o 20:34
Powiem ci tak, że najlepszym wyjściem będzie ci kupić Mercedesa W124 czy tam W201 albo BMW E30 bądź E36. Najlepsze auta na początek z napędem na tył :D Nauczysz się dobrze jeździć, a przy okazji można się nimi wyszaleć ;D .
Panowie, koniec tematu, ja ten wątek zrobiłem dla znajomego 2 lata starszego ktory wlasnie dzis kupil swoje auto dzieki wam ! wybrana zostala omega B 95 rok sedan silnik 2.0 dziekuje wszystkim za pomoc ! :)
Polecam Mercedesa.
Zakup sobie W124 z silnikiem benzynowym.
Dźwięk rzędowej szóstki jest przepiękny.
Jeśli lubisz lansik to spraw sobie coupe , ładne alu , gleba i jest konkrecik :)
Pozdrawiam
Opel Omega za 10tys kupisz fl.
Odpowiedztoyota mr2
OdpowiedzMR2 w fajnym stanie to niestety ponad 10k tak bliżej 15
OdpowiedzA części do niej w razie jakiegoś problemu spod ziemi wyciągnie...
Odpowiedzprosze esencja :) nissan 200 sx http://allegro.pl/nissan-200sx-1-8-16v-turbo-oryginal-i2926043309.html http://allegro.pl/nissan-s12-200sx-silvia-87r-1-8det-3-wydech-200km-i2926060915.html http://otomoto.pl/nissan-200-sx-s13-C25913281.html tu ciut wiecej ale wypas na maxxxx http://otomoto.pl/nissan-skyline-r33-skyline-nie-200sx-s14-C27106808.html
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 stycznia 2013 o 16:52
no z tym sky to swietny pomysl.Nie dosc,ze ma kierownice po prawej stronie to jeszce jest jakis bity co widac na pierwszy rzut oka.A pozatym kto koledze dal by na benzyne.
OdpowiedzRX-7 :D http://otomoto.pl/mazda-rx-7-C27396161.html
OdpowiedzJak silnik siądzie(co u młodego i niedoświadczonego kierowcy jest możliwe) to 3 razy tyle wyda na remont.
Odpowiedz@feanorek: tu akurat masz rację... ^^ ale coś za coś ;) i wbrew w Polsce powszechnej opinii te silniki są naprawdę świetne i długowieczne - tylko trzeba się z nimi umieć obchodzić. za to ma się samochód który staje się klasykiem i naprewno już nie będzie tracił na wartość. I jak każdy wie tam gdzie zaczyna się pasja, kończy się rozsądek ;)
OdpowiedzNa pierwsze autko bym odradzał tył napęd, chyba, że masz już doświadczenie w prowadzeniu :)
Odpowiedzcoś w tym jest, ale moim zdaniem jeśli się ma łeb na karku, to samochodem trudniejszym do opanowania można się lepiej nauczyć jeździć - poprostu pózniej niektóre sytuacje już cie tak nie wyprowadzą z równowagi albo poprostu wiesz jak się zachować żeby do takich sytuacji nie dopuścić
Odpowiedzhehehe mam spore doswiadczenie w prowadzeniu, dzieki starszemu bratu:)
Odpowiedzhttp://otomoto.pl/ford-scorpio-2-0-dohc-skora-full-opcja-C26162651.html
OdpowiedzNie rozumiem dlaczego nie chcesz BMW, to są jedne z lepszych i bardziej dostępnych samochodów z napędem na tył- cała paleta, a nie jak większość producentów tylko kilka modeli. A za 10000zł kupisz E36 w dobrym stanie, E30 w bardzo dobrym. Części też nie są wybitnie drogie... Ale jak chcesz :) RWD Masz Scorpio, 200SX, Mercedesy, Omegę, MR2, jeśli stać Cię na sprowadzanie części które nie istnieją, stara Corolla, Sierra... IMHO poza 200SX i jakimś Mercem Coupe wszystko to i tak nie umywa się do BMW. Chyba, że chcesz coś dużego i RWD, to bierz Omegę.
Odpowiedzw porównaniu do pozostałych wymienionych tu aut omega to limuzyna
OdpowiedzNajlepszą opcją w tym sianie jest bmw, bo możesz wybierać pomiędzy seriami, silnikami itp., czego nie ma np. w nissanie. Jak kupować 200sxa, to tylko z zamiłowania, bo zamiast s13 na ca18det wolałbym odłożyć więcej siana i kupić s14a na sr20det, który jest o wiele fajniejszym silnikiem do tego auta.
Odpowiedz200sx s13 Rx-7 FC Mr2 Mx-5 Supra MK3
OdpowiedzMercedes W210 po lifcie aby nie W202 bo to najgorsze dziadostwo
Odpowiedzw210 tak samo bierze ruda jak i Cklase
OdpowiedzBez względu na te komentarze BMW i tak nie biore pod uwage, kazdy szapner tym jezdzi na allegro jest wiele zajezdzonych egzemplazy i poza tym ten samochod poprostu mi sie nie widzi, jak narazie dzieki wam moim faworytem jest 200 sx omega oraz w210, szczerze to mercedesa i nissana juz wczesniej bralem pod uwage,bo sam znam sie dobrze na samochodach ale chcialem poznac opinnie motokiller'ow :) czekam na dalsze propozycje
Odpowiedzkupić dobrego 200sxa też jest ciężko, szczególnie ze względu na silnik ca18det, który do bezawaryjnych nie należy, a zakładam, że myślisz o s13, bo s14/s14a za to nie kupisz. Weź lepiej omege w tej kasie, zamiast 200sxa, bo problemy z panewkami nie biorą się z nikąd
Odpowiedzbiore tez pod uwage poloneza :D
Odpowiedztakiego 180sx moj sasiad zajezdzil w 2 tygodnnie
OdpowiedzJak kupił padaczke, i jeździ jak idiota to nic dziwnego... Ja miałem nissana 180SX i nie miałem z nim problemów. Silnik miał przebieg 237 tyś. kilometrów i sprawował się dobrze. Samochód trzeba szanować, a nie katować go, zanim się choćby rozgrzeje...
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 stycznia 2013 o 18:39
@Majozen: co do ostatniego zdania:"Samochód trzeba szanować, a nie katować go, zanim się choćby rozgrzeje..." zgadzam się w 100% - jak się dba to się ma ;)
Odpowiedzzrobic hybryde :D byla raz taka w tvn turbo, polonez z silnikiem vr6 :D ok. 180km i bedzie nadrzucalo tylem jak rasowy driftowóz :D
OdpowiedzAlbo MR2 albo 200SX! Reszta chyba mija się z celem :) Choć bardziej polecam quattro!
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 stycznia 2013 o 11:59
Napewno nie bierz Omegi to sa smieszne auta. Celuj lepiej w jakiegos japonca. A jak juz chcesz konkretniej niemca to tylko Mesiek W210
OdpowiedzDla odmiany i różnorodności można rozejrzeć się za eclipse II, napęd 4x4 idzie poszaleć
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 stycznia 2013 o 13:00
lexus is200 cena zblizona ale auta piekne i nietuzinkowe ;) http://otomoto.pl/lexus-is200-roczna-sekwencja-lpg-manual-6-C27169410.html http://otomoto.pl/lexus-is200-2-0-155-km-C27622919.html
Odpowiedzis200 za 12 tysięcy, to musi być niezły ulep, dobry is kosztuje ok. 15-18 tys.
OdpowiedzKoledzy nie na marne polecają BMW (sam fanem tej marki nie jestem). Po pierwsze masa dostępnych części, stosunek jakości do ceny też tutaj odgrywa znaczną rolę. Jak chcesz coś fajnego i nie ma być to BMW to może stary dobry merc 190. Zawsze można go położyć na glebę i dać dobry felunek. Ale zasadniczo mierz siły na zamiary bo japońce są drogie w naprawach, na rynku jest ich mniej niż bawarek i części (co oczywiste) też jak na lekarstwo. Jak będziesz brać coś z wałem to pamiętaj by miało powyżej 150KM bo inaczej auta z napędem przednim ciebie zjedzą :D.
OdpowiedzBierz Mercedesa.. Jak będziesz chciał bokami polatać, to pokochasz go za wspomaganie (w przypadku w124, nie wiem jak reszta). Dalej 200sx+ swap na sr20det i spokojnie wystarczy. http://www.youtube.com/watch?v=3e3EoHQYnwY
OdpowiedzWiesz o czym piszesz? Cena silnika sr20det w dobrym stanie waha się od 12 do nawet 20 tysięcy. Dodatkowo musisz kupić silnik z komputerem, wiązkami i innymi duperelami za które zapłacisz do 5 tysięcy. Koszt zrobienie takiego swap'u w warsztacie waha się od 2 do 5 tysięcy. Jednym słowem całkowity koszt wliczając zakup samochodu wyniesie ok. 30 tysięcy, a za tą sumę kupisz samochód z już przeszczepionym silnikiem lub S14, który ma seryjnie sr20det.
OdpowiedzJakbym miał te 10 000zł i miał kupić swój pierwszy samochód (będę może kupował za półtora roku) z napędem na tył rozważyłbym następujące pozycje : Toyota supra IV(tył) Toyota MR2 (tył) Inne ciekawe samochody w tym przedziale cenowym które mogą przypaść do gustu (ja osobiście nie pogardziłbym takimi samochodami): Honda Civic (AWD) ford puma (nie pamiętam napędu ale chyba na tył) Toyota celica V lub VI (AWD)
OdpowiedzSupra IV za 10.000? to niestety tylko pordzewiała padaka z UK a koszty i czas przekładki całkowicie go dyskfalifikują.
OdpowiedzMaluch, Polonez, Duży fiat
OdpowiedzMazda Mx-5
OdpowiedzAlbo coś fajnego AWD Subaru Legacy III generacja Subaru Impreza GT
OdpowiedzPomyślcie, że on ma na wydanie 10k, a nie 20, gdzie większość podanych przez was samochodów będzie zajechane. Życze powodzenia temu, kto wymienił supre i mr2 za 10k, to będzie w takim stanie technicznym, że szkoda gadać, tak samo jak inne tego typu auta. @kitt, poszukaj civica awd to jesteś dobry, tego jest na prawde mało u nas, a jak są, to mają odpowiednią cenę, puma jest fwd, a celica też za te pieniądze będzie fwd, chyba, że kupi anglika.
Odpowiedzostatnio widziałem w komisie w kętach civica ale nie pamiętam jaki miał napęd, mr2 http://allegro.pl/toyota-mr2-t-bar-2-0-gti-i2938926671.html za 10,5 tys może uda sie coś ukręcić, a celica. Celica najcześciej jest importowana ale można kupić starszą wersję za 7000 http://allegro.pl/toyota-celica-1-8-95r-i2947398532.html
Odpowiedzdo mr2 dolicz jakieś 3.5k na rejestracje + podstawowe czynności jak rozrząd itp a ta celica to i tak fwd
Odpowiedzmoje niedopatrzenie. nie wiedziałem że rejestracja mr2 kosztuje 3000zł, a celica zawsze mi sie kojarzyła z driftem i wyścigami dlatego sądziłem że ma napęd na tył. Pomyliłem się,przyznaję. Następnym razem sprawdzę dwa razy zanim coś wrzucę.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 stycznia 2013 o 20:34
Rejestracja + ubezpieczenie to jakieś 2-2.2k, a reszte wlicz w przegląd ogólny, bo nikt nie robi prezentów w postaci rozrządów itp.
OdpowiedzJa proponuję Mercedesa W124 Coupe , za te pieniądze idzie znaleźć całkiem zadbane autko, które ma moc i idzie się nim pobawić .Oto przykład http://otomoto.pl/mercedes-benz-e-200-coupe-klasyk-manual-skora-w-wa-C25205358.html
OdpowiedzPowiem ci tak, że najlepszym wyjściem będzie ci kupić Mercedesa W124 czy tam W201 albo BMW E30 bądź E36. Najlepsze auta na początek z napędem na tył :D Nauczysz się dobrze jeździć, a przy okazji można się nimi wyszaleć ;D .
Odpowiedza widziałeś kiedyś jak e36 się składa przy 30km/h, bo ja tak i nigdy do tego nie wsiądę:P
OdpowiedzPanowie, koniec tematu, ja ten wątek zrobiłem dla znajomego 2 lata starszego ktory wlasnie dzis kupil swoje auto dzieki wam ! wybrana zostala omega B 95 rok sedan silnik 2.0 dziekuje wszystkim za pomoc ! :)
OdpowiedzDobry wybór. I $ jeszcze z polowe zostało :v
Odpowiedzhttp://moto.allegro.pl/trabant-1-1-polo-40-km-skora-alu-neony-tuning-i2943457043.html
OdpowiedzPolecam Mercedesa. Zakup sobie W124 z silnikiem benzynowym. Dźwięk rzędowej szóstki jest przepiękny. Jeśli lubisz lansik to spraw sobie coupe , ładne alu , gleba i jest konkrecik :) Pozdrawiam
Odpowiedz