Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

"Niemiecki Naciąg"

"niemiecki naciąg" co o tym sądzicie?? opona pozostaje na swoim miejscu nawet na zakrętach?Spadnie czy nie spadnie?Praktyczne?
by patryk105s
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar civic_eg6
2 2

Jak dla mnie, wygląda to ciekawie. Podobno nie ma problemów podczas jazdy. Jedynie wystający rant jest narażony na krawężniki. I nie każdy wulkanizator sobie poradzi z założeniem. Ale osobiście nie jeździłem na tym i nie miałem. Zastanawia mnie jednak tendencja do mieszania się stylów tuningu, niby German na VW... a na nim Stickerbomby, które mi kojarzą się jedynie z JDM.

Odpowiedz
avatar patryk105s
1 1

6+ za spostrzegawczość :)

Odpowiedz
avatar civic_eg6
1 1

Dziękuję. ;) Chyba że to nie do mnie kierowana wiadomość.... :D

Odpowiedz
avatar benizo
1 3

Naciąg nie jest niemiecki :P Prędziej japoński ;) I napewno nei przeszkadza w trakcie jazdy bo by się tego nie stosowało w wyścigach, ale przesadzony naciąg może się okazać zgubny bo lekkie dotknięcie czegololwiek alu rantem kończy sie poważnym uszkodzeniem felgi :/

Odpowiedz
avatar Mnichu__
2 2

Dobry naciąg nie jest zły :D Dodatkowy plus, ze można wyciągnąć koło poza nadkole :)

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 stycznia 2013 o 20:48

avatar DriveGoo
0 2

moim zdaniem to jest już przesada...

Odpowiedz
avatar Szczypi
0 2

Nie widzę w tym celu. Jeśli na przykład w DTM-ie jeżdżą na "normalnych" oponach, to wiele to nie daje. A i felgę łatwo uszkodzić...

Odpowiedz
avatar acemati
0 0

Przy zbyt dużym naciągu opona może spaść z felgi, trzeba też pamiętać o ciśnieniu w kole, ponieważ powinno być sporo większe niż standardowe...

Odpowiedz
avatar wojtekjd
0 0

Praktyczne, czy nie - zależy od ilości krawężników, ale wygląda to zajebiście...:-)

Odpowiedz
avatar VWfrymar
2 4

I zacznijmy od tego że poszerzyli mocniej koła w Photoshopie. Nie wygląda dla was dziwnie rozciągnięty golf w tle ?

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 stycznia 2013 o 14:23

avatar kacza1982
5 5

Benizo, w jakich wyścigach stosuje się naciąg, bo jakoś nigdy nie zauważyłem, a wręcz przeciwnie, opona z reguły jest dopasowana do felgi to raz, a w dragu często stosuje się wręcz "balon". Druga sprawa, po co do wyścigów stosować wąską oponę na szeroką oponę? szeroka opona na suchym daje o wiele większą przyczepność, jedynie na rajdach zimowych stosuje się wąskie, ale sens zakładania do tego szerszej felgi tylko bezsensownie podnosi masę nieresorowaną samochodu. A ogólnie, wygląda to efektownie, ale w naszym "dziurawym" kraju bardzo niepraktyczne rozwiązanie... ps. kolega wyżej dobrze zauważył, że zdjęcie rozciągnięte

Odpowiedz
avatar dikej
0 0

teraz mój komentarz straciłby sens, bo bym się powtórzył:) poza tym to jeszcze naciąg nie pasuje do każdego auta, i ja osobiście nigdy nie zrobiłbym takiego czegoś mojej gablocie. tuning powinien podnosić osiągi samochodu, ewentualnie potem poprawiać jego wygląd, a nie na odwrót...

Odpowiedz
Udostępnij