Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

A do ilu kręci się twoje auto?

by Bananowy
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar wojtekjd
5 15

Chyba ,,WIEŚWAGEN''...:-) Odp się od HONDY...

Odpowiedz
avatar Marson
1 3

jeb*** wiesvagen

Odpowiedz
avatar dank3n
-2 14

znalazł sie znawca Honde mozna krecić wysoko i od tego sa a wiadomo ze kazde seryjne auto bedzie brało olej jak bedzie sie je krecić po to sie tuninguje silnik tylko ze Vw nie zakrecisz połowy tego co Honda może

Odpowiedz
avatar Szurkowski
4 4

O czym Ty mówisz? Z twojej wypowiedzi wynika, że po to się tuninguje auto, żeby brało olej...

Odpowiedz
avatar VWfrymar
-1 11

No i co z tego, że może się kręcić wysoko ? Mała pojemność, duża moc a momentu obrotowego zero...

Odpowiedz
avatar mlodys51
-3 15

przystaw na 1/4 swojego golfa czy tam jakies vento z civic 1.3 ;) w dup** bd miał twój moment obrotowy. pzdr

Odpowiedz
avatar VWfrymar
3 5

Porownaj znawco masy pojazdow

Odpowiedz
avatar EjLaska
3 9

Golf 3 1110 kg 2.0 l poj 115 KM 10,1 do 100km/h Civic 5 coupe 1060 kg 1,6 l poj 125 KM 8,7 s do 100 km/h masz racje 50 kg w masie robi taka robote znawco. Specjalnie wybrałem te 2 auta bo są z tych samych lat

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 stycznia 2013 o 9:42

avatar VWfrymar
0 4

To jak taki znawca jesteś to dlaczego specjalnie dałeś civica 1.6 i mocniejszego od golfa skoro powyżej twierdzi ze 1.3 go wciągnie ? Postaw koło siebie silniki o podobnych konstrukcjach czyli civica 1.6 125PS i Golfa 2.0 16v o mocy 150PS i zobaczymy. Nie porównuj jednostki 8v z 16v. a 50kg przy mocach takich to jest bardzo dużo.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 stycznia 2013 o 10:32

avatar EjLaska
1 3

Ziomusiu napisałeś : "No i co z tego, że może się kręcić wysoko ? Mała pojemność, duża moc a momentu obrotowego zero... " Masz różnice 0,4 l w pojemności i jeszcze próbujesz usprawiedliwić golfa ? Jak chcesz porównywać coś do 2.0 16V to porównaj do civica VTI gdzie masz z 1.6 160 KM. A jak chcesz porównać szczyt możliwości seryjnego silnika 2.0 l NA to do usług jest Honda s2000 czyli 240 KM. VW żeby tak jechał jak s2000 musi mieć 3 litry i turbo popychane przez kompresor

Odpowiedz
avatar Szurkowski
2 4

Nie to żebym się znał, ale S2000 i Golf to chyba nie ta sama klasa aut

Odpowiedz
avatar EjLaska
0 4

a czy napisałem żeby ją porównać do golfa ? chodziło mi o samą technologie silników

Odpowiedz
avatar Szurkowski
1 1

Jednak brzmi jak porównanie. A co do samych silników - nie jestem ani po stronie VAG ani Hondy. Z czysto fizycznego punktu widzenia prędkość obrotowa silnika jest wprost proporcjonalna do jego mocy, więc tu pojawia się plus dla Hondy. Ale wysoko obrotowy silnik nie jest bez wad, ma wysoko moment, przez co traci na walorach użytkowych i elastyczności, a przecież takich aut jak Golf i Civic z lat 90-tych nie kupuje się dla mocy czy do wyścigów. Oczywiście wyjątek stanowią topowe wersje, więc na chłodno sobie je porównajcie. PS. zgadzam się z VWfrymarem - silników z 4 i 2 zaworami na cylinder nie ma co porównywać pod względem mocy.

Odpowiedz
avatar EjLaska
3 3

To że Honda ma silniki wysokoobrotowe wcale nie znaczy że jedzie tylko na wysokich obrotach. Wystarczy pooglądać wykresy z hamowni zdrowych silników. VTEC to genialny wynalazek pozwalający albo jeździć oszczędnie albo bardzo zdrowo przycisnąć. Zresztą cała dyskusja zaczęła się od porównania mas i wracając do tego udowodniłem że fryman nie ma racji. A co do 4 czy 2 zaworów na cylinder to też pisałem o porównaniu GTI do VTI gdzie przewaga pojemności nadal jest po stronie golfa

Odpowiedz
avatar VWfrymar
-1 1

Civic 1.6 125km 1060kg = 1km/8.48kg Golf 2.0 115km 1110kg = 1km/9.65kg Więc sam sobie udowodniłeś że masa ma znaczenie ! Sam podałeś czasy przyśpieszenia do 100km/h wiec mi nie mów ze 10 koni w civicu więcej i 50kg mniej wagi nie robi różnicy ;/

Odpowiedz
avatar VWfrymar
1 1

A z resztą nie ma co się sprzeczać, każdy będzie bronił "swojej" marki itd... Każdy samochód ma swoje wady i zalety więc każdy wybrał to co mu najbardziej pasuje. Koniec dyskusji

Odpowiedz
avatar EjLaska
3 3

Fryman czym Ty myślisz ? serio bo nie wiem. To chyba jasne że masa ma znaczenie ale chciałem Ci pokazać że nie ma znowu nie wiadomo jakiej przepaści. 50 kg różnicy, więc jeśli do Hondy wsadziłby 2 worki cementu to już by przegrała z tym golfem ? Denerwuje mnie ludzkie głupie stereotypowe gadanie "honda jedzie bo jest lekka". I co z tego że ma 10 KM więcej skoro twierdzisz że momentu obrotowego ma zero.

Odpowiedz
avatar VWfrymar
0 0

W tym powiedzeniu chodziło mi o to, że ma stosunkowo niski moment do mocy... A jeśli nie wiesz to moment jest potrzeny przede wszystkim tylko do dobrego startu, później w większości decyduje już moc.

Odpowiedz
avatar EjLaska
2 4

Sranie w banie. Poznaj zasadę pracy silnika to zrozumiesz po co jest moment, skąd się bierze moc i co realnie napędza samochód.

Odpowiedz
avatar Szurkowski
1 1

Wiem, że zmienne fazy rozrządu poprawiają elastyczność, ale przypominam, że mówiłem o autach z lat 90, a wtedy nie każda Honda miała taki wynalazek :)

Odpowiedz
avatar Putson
4 6

kocham Hondy, ale głupi materiał

Odpowiedz
avatar Toxycologist
7 9

Moje? Hehehe, moje kręci się tak do 5 tyś :P Tak, jeżdżę dieslem ^^

Odpowiedz
avatar szczerbus9
3 3

mam 2l diesla czyli do 5tys rpm, ale co z tego

Odpowiedz
avatar edywalarte
-1 3

ja mam lanosa i do 7tys. go dam rady pociągnąć ale co z tego jak go porównałem z Fokusem który kręci ci się do 4 i ma o 15km mniej to nie miałem szans powyżej 120km/h do 100km/h to wygrałem... i tak turbo klepak to jest moc bo moment obrotowy daje faktyczną siłę samochodu a wiec i przyspieszenie (pierwsza zasada termodynamiki:)).

Odpowiedz
avatar kendzior0987
5 7

Honda Civic 6 Gen Hatchback 1.4 7.200 obr max. Za nic nie zamienie na zadne wies wageny nawet jakby mialy tam 2.0 HONDA TO HONDA

Odpowiedz
avatar roc000
1 1

6,7tys

Odpowiedz
avatar Marson
0 2

Honda civic d13b2 pokona kazdego wies wagena obroty 8,750 xD

Odpowiedz
Udostępnij