Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

HONDA CIVIC EJ2 D15B7 - własnoręczny remont silnika

Rok produkcji - 95Przebieg - 250 tys kmHistoria samochodu - od nowości jestem drugim właścicielem (1 to kobieta) auto zostało sprowadzone z Niemiec 1 września 2011 r a po 3 dniach zostałem jego drugim i chyba już do końca ostatnim właścicielem. Samochód zadbany, ale przy tym przebiegu zauważyłem niewielkie ubytki oleju, a po mechanicznym uszkodzeniu chłodnicy i wycieku płynu silnik został przegrzany, i szlag trafił uszczelkę pod głowicą, więc miałem przy okazji zmiany uszczelki zrobiłem głowicę (gniazda i uszczelniacze zaworowe, sprawdzenie szczelności które pokazało, że szczelna jest znakomicie) oraz zmieniłem pierścienie, bo olejowe były dosyć bardzo zużyte (co było przyczyną ubytków oliwy w silniku).Od remontu minęło już 2 000 km a oleju nie ubyło dosłownie ani grama, i silnik pracuje i sprawuje się znakomicie i TO WŁAŚNIE DAJE NAJWIĘKSZĄ SATYSFAKCJĘ - SAM TO ZROBIŁEM I TO BARDZO DOBRZE...Nie jestem żadnym lajkonikiem w sprawach mechaniki, bo ukończyłem TECHNIKUM POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH i kocham samochody.Wszystkim życzę, aby wasze pojazdy sprawowały się równie dobrze, co moja HONDA, to wspaniały samochód - dzięki za uwagę, pozdrawiam...
by wojtekjd
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Chlebek
0 0

Szkoda, że nie założyłeś czapki od z6, ale i tak dobra robota!

Odpowiedz
avatar wojtekjd
1 1

Trochę masz rację, ale maja głowica jest w znakomitym stanie, a jak założyłbym z Z6, to szkoda byłoby mi tej - trochę więcej mocy uzyskałbym, ale sporo wzrosłyby koszty...:-/

Odpowiedz
avatar Chlebek
0 0

No niestety, jak to mówią, gdy zaczyna się pasja, kończy się ekonomia

Odpowiedz
avatar wojtekjd
0 0

Owszem, ale na D15B7 też nie narzekam, nigdy nie narzekałem, i nigdy mnie nie zawiódł... Jeszcze przed wakacjami miałem zamiar zrobić SWAP'a na B18C4, ale zdrowy rozsądek wziął górę nad marzeniami (kompletny SWAP B18 kosztuje ok 5 000 zł, a to jak na auto za taką cenę trochę za dużo) :-/

Odpowiedz
avatar Chlebek
0 0

Mając silnik po remoncie pomyślałbym na Twoim miejscu o eatonie do d15 zamiast swap na b18, a na pewno na jakiś czas mocy Ci wystarczy, a jak nie, to zawsze można kupić d16z6 i do niego przełożyć kompresor.

Odpowiedz
avatar wojtekjd
0 0

No tak, ale ten silnik sprawuje się znakomicie, i jak na razie jest wystarczający, a jak już coś robić, to raz, a porządnie, więc może pojawi się B18C...:-)

Odpowiedz
avatar Misiek1394
-1 3

Brawa za wiedze praktyczna po technikum. Znam pare mechaników po technikum i nie potrafia sworznia wahacza wybic! Pozdrawiam. Ja na twoim miejscu pomyslałbym na silnikiem h22a.

Odpowiedz
avatar wojtekjd
1 1

Również znam kilka osób, którzy po technikum nie potrafili by wymienić oleju, ale jak się chodzi do technikum nie z zamiłowania do samochodów, i do motoryzacji, tylko po to, żeby jakąś szkołę jednak mieć, albo dlatego, ,,bo kolega tam chodzi'', to lepiej byłoby dla nich wybrać Technikum Pszczelarskie - o ile takowe w ogóle istnieje - pozdrawiam...:-)

Odpowiedz
avatar Chlebek
1 1

Swap h22a, to jest jakieś 9-10 tysi, więc b18 będzie lepszym wyborem, bo tańszym. A zawsze można zrobić b20vteca i wtedy będzie dopiero zajebisty silnik.

Odpowiedz
avatar Krzysq
1 1

Też jestem po technikum pojazdów samochodowych, też mam civica, też sam wykonuje wszelkie naprawy i też jestem z tych co poszli do tej szkoły z zamiłowania, nawet ostatnio też zmieniałem uszczelkę pod głowicą tyle że w d15b2, także pozdro! ;)

Odpowiedz
Udostępnij