Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Jazda na suwak - cztery zera nie wystarczyło, piąte nie wytrzymało ciśnienia

Kierowca Audi jadąc środkowym pasem nie umożliwił mi zmiany pasa z zanikającego lewego na środkowy. Zajechał mi drogę, zahamował gwałtownie i zatrzymał swój pojazd (byliśmy na trasie szybkiego ruchu). Po czym wysiadł i napadł na mnie, używał przy tym słów wulgarnych, uderzał ręką w szybę mojego samochodu oraz z dużą siłą trzaskał drzwiami auta.”Zasada jazdy na suwakKierowca przebywający na kończącym się pasie powinien dojechać do końca i dopiero tam włączać się do ruchu. Należy utrzymywać prędkość zbliżoną do samochodów na sąsiednim pasie. Zamiar zmiany pasa należy wcześniej zasygnalizować kierunkowskazem.Jeżeli jesteś kierowcą, który zmienia pas ruchu w korku, masz pierwszeństwo wyłącznie przed samym końcem tego pasa – nigdy wcześniej! Jeżeli więc znajdujesz się kilka metrów przed zakończeniem pasa ruchu albo jedzie przed Tobą inny pojazd, nie masz pierwszeństwa.Jazda na suwak obowiązuje tylko w korku – jazda na suwak zaczyna obowiązywać w momencie pojawienia się zatoru na drodze.
by Charakterek
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
Udostępnij