Nasz "Polski" dragster
Niektórzy z was pewnie słyszeli o aucie zwanym Tajfun. To taki mocno przerobiony przez team Dunlop VTG No Limit niemłody już GMC Typhoon – specjalnie z myślą o wyścigach na 1/4 mili. Ponad 1230 koni, ponad 1400 niutonometrów, napęd 4×4 ,a za jego kierownicą nasz polski kierowca Marcin Blauth. Możemy byc z niego dumni ,bo naprawdę wiele dokonał i zapomniałbym dodac jego serce zostało wyjęte i włożone do Chevroleta Camaro SS ,aby maksymalnie zwiększyc osiągi i kręcic najlepsze czasy na torze .
by
xXxBlachaxXx
Tajfun juz nie istnieje jego serce i inne podzespoly zostaly przeszczepione do dodga plus dolozzone zostaly dwie zwykle turbiny :)
Odpowiedzno wlasnie teraz serducho puka w innej karecie ::)))
Odpowiedzzeby poprawić wage i aerodynamikę
Odpowiedzsorry pomylilem sie co do nowej budy nie dodge tylko camaro ss w pracy mi sie dzis przypomnialo :)
OdpowiedzJuż dopisałem dawno ;)
Odpowiedzhttp://www.youtube.com/watch?v=IvK5Kn9aWh8 Camaro SS z silnikiem z tego Typhoona w Operacji Tuning. Pozdrawiam :D
Odpowiedznie tyle silnikem co tylko buda jest z camaro
Odpowiedz