Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Zakładamy aktywny wydech. Czy to w ogóle działa?

To, że udało nam się wycisnąć z Supry 570 koni nie oznacza, że projekt się zakończył. Zostało jeszcze kilka rzeczy do zrobienia, a na pierwszy ogień idzie wydech. „Ogień” nie jest w tym wypadku słowem przypadkowym, bo liczmy, że w końcówkach układu wydechowego pojawią się marchewy. Pytanie, czy da się zrobić wydech tak, żeby nie męczył przy codziennej, normalnej jeździe, ale na przykład na torze kruszył szkło? Kamil Kopeć z ArcHouse w Siestrzeni twierdzi, że da się. Dlatego to jemu powierzyliśmy wykonanie nowego układu wydechowego. Zobaczcie, jak wyszło.PS: Więcej Supry i innych samochodów u mnie na Instagramie: @lukaszbak_ca​roseriaLista dotychczasowych modyfikacji:1. Down pipe: TurboWorks2. GPF Bypass: Milltek3. Usunięcie błędów ze sterownika i pierwsze strojenie: Synek Tune4. Dolot i filtr powietrza: Eventuri by PG Performance5. Felgi: Japan Racing Wheels SL01 (19x10,5 tył i 19x9,5 przód)6. Opony: Vredestein Wintrack Pro (zima) oraz Vorti R+ (lato) w rozmiarze 275/35 R19 oraz 305/30 R197. Pierwsza modyfikacja sterownika silnika: Synek Tune8. Zawieszenie: KW V3 (obniżone o 2 cm względem serii)9. Chłodnica intercoolera: Forge Motorsport10. Oklejenie auta: Małachowski Projekt oraz Wrapster11. Modyfikacje turbosprężarki: Perun Turbo12. Finalne strojenie silnika: Maciek Stelmaszuk, Strojenia.pl13. Strojenie zawieszenia: Bartek Czwartosz, racing.pl14. Hamulce: WRK Brakes15. Układ wydechowy: Kamil Kopeć, ArcHouseOsiągi:Moc: 570 KM (seria: 340 KM)Moment obrotowy: 700 Nm (seria: 500 Nm)0-100: 4 sek. (seria: 4,3 sek.)0-200: ca. 11,8 sek. (seria: 16,7 sek.)100-200: 7,8 sek. (seria: 12,8 sek.)
by Folley96
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
Udostępnij