Tak się dzieje gdy nieszczelny będzie bagnet, któryś z zaworów albo gdy uszkodzona zostanie gładź cylindryczna bądź uszczelka między kadłubem a głowicą :). Ewentualnie pierścienie. Wtedy do środka przedostanie się wilgoć. Od samego stania na wilgoci nic się nie stanie :).
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
28 grudnia 2012 o 20:08
Tak się dzieje gdy nieszczelny będzie bagnet, któryś z zaworów albo gdy uszkodzona zostanie gładź cylindryczna bądź uszczelka między kadłubem a głowicą :). Ewentualnie pierścienie. Wtedy do środka przedostanie się wilgoć. Od samego stania na wilgoci nic się nie stanie :).
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 grudnia 2012 o 20:08
ale na tym bloku naet głowicy niema i stoi na zewnątrz a nie w garażu.
Odpowiedz