Szkoda, że to sama fotka bez wyjaśnienia czym ta wersja różni się od zwykłego 2CV, bo auto jest bardzo ciekawe. Ten wynalazek powstał z zapotrzebowanie na tani pojazd z napędem na cztery koła, z czym Francuzi poradzili sobie pakując do bagażnika... drugi silnik. Bo po co się męczyć i robić nową skrzynię, skoro można podwoić ilość gotowych elementów? Włącznie z dwiema stacyjkami itd.
Przykładowy artykuł: https://www.autogen.pl/car-398-Citroen-2CV-Sahara.html
Szkoda, że to sama fotka bez wyjaśnienia czym ta wersja różni się od zwykłego 2CV, bo auto jest bardzo ciekawe. Ten wynalazek powstał z zapotrzebowanie na tani pojazd z napędem na cztery koła, z czym Francuzi poradzili sobie pakując do bagażnika... drugi silnik. Bo po co się męczyć i robić nową skrzynię, skoro można podwoić ilość gotowych elementów? Włącznie z dwiema stacyjkami itd. Przykładowy artykuł: https://www.autogen.pl/car-398-Citroen-2CV-Sahara.html
Odpowiedz