Tam gdzie zaczyna się PASJA tam kończy się EKONOMIA
Jak wszyscy to i ja.Od prawej mója pierwsza obecnie ma silnik ADR 1.8 20V swap.A6 ori S-Line 2.8 30V quattro.I najnowszy zakup to zielona.2.6 Quattro i ten magiczny przycisk koło ręcznego. Docelowo przeznaczona pod SWAP na 1.8T + turbo z EVO i cooler, plan na 300HP. Narazie silnik na stole w trakcie budowy (tłoki, wałki ect.)
by
gelomeloman
o kolega ze swidnika :) nasz człowiek :)
OdpowiedzŁadnie ładnie :)
OdpowiedzKolego to twoja sprawa ale nie lepiej zamiast 3 wpompowac sporo czasu i kasy w 1 i zrobić coś naprawde unikatowego?
OdpowiedzAle tak jak pisze moc ok 300 kucy na co dzień nie będzie mu potrzebna a przy takim dużym turbo będzie dużo paliwa brać
Odpowiedzbiore srebrnego ;d
OdpowiedzTylko wywal te led'y.
OdpowiedzJeżeli mowa o A6 to mam orygnalną atrapę bez ledów. Bo zielona 80ka nie miała przodu jak ją wziełem a takie lampy miałem.
OdpowiedzCoś pięknego ♥ sam mam B3,B4,B5 :)
Odpowiedzb3,b4,c5*
OdpowiedzTen magiczny przycisk to blokada dyferencjału. Tak? O to Ci chodzi?
Odpowiedz