Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Tam gdzie zaczyna się PASJA tam kończy się EKONOMIA

Jak wszyscy to i ja.Od prawej mója pierwsza obecnie ma silnik ADR 1.8 20V swap.A6 ori S-Line 2.8 30V quattro.I najnowszy zakup to zielona.2.6 Quattro i ten magiczny przycisk koło ręcznego. Docelowo przeznaczona pod SWAP na 1.8T + turbo z EVO i cooler, plan na 300HP. Narazie silnik na stole w trakcie budowy (tłoki, wałki ect.)
by gelomeloman
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar sniper
0 0

o kolega ze swidnika :) nasz człowiek :)

Odpowiedz
avatar matix
0 0

Ładnie ładnie :)

Odpowiedz
avatar Monosladowiec
1 1

Kolego to twoja sprawa ale nie lepiej zamiast 3 wpompowac sporo czasu i kasy w 1 i zrobić coś naprawde unikatowego?

Odpowiedz
avatar broniu97
0 0

Ale tak jak pisze moc ok 300 kucy na co dzień nie będzie mu potrzebna a przy takim dużym turbo będzie dużo paliwa brać

Odpowiedz
avatar kamil1706
0 0

biore srebrnego ;d

Odpowiedz
avatar Yuber
0 0

Tylko wywal te led'y.

Odpowiedz
avatar gelomeloman
0 0

Jeżeli mowa o A6 to mam orygnalną atrapę bez ledów. Bo zielona 80ka nie miała przodu jak ją wziełem a takie lampy miałem.

Odpowiedz
avatar czarek61094
1 1

Coś pięknego ♥ sam mam B3,B4,B5 :)

Odpowiedz
avatar Toshiba270
0 0

Ten magiczny przycisk to blokada dyferencjału. Tak? O to Ci chodzi?

Odpowiedz
Udostępnij