Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Boss Hoss

Czyli kolejny motocykl z ciekawym silnikiem. W sumie cała seria motocykli, produkowanych od 1990. Są w nich montowane V8-ki od General Motors, aktualnie 6.2 i 6.3, oba mają grubo ponad 400 KM. W przeszłości istniał też model Stud Hoss z V8 8.2. Zdecydowanie mają czym się napędzać, choć przeszkadza w tym masa, która potrafi przekraczać 600 kg. Dla porównania Honda Goldwing 1800, uznawana za niesamowicie ciężką, waży "zaledwie" 363 kg na sucho. O skręcaniu oczywiście nie wypada wspominać, tu przeszkadza jeszcze rozstaw osi, wynoszący ponad dwa metry. Stosowane są w nich półautomatyczne skrzynie dwubiegowe ze wstecznym, bez którego do cofania pod górkę trzeba by było wołać kilku pomocników. Według strony producenta aktualnie istnieją dwie wersje tych motocykli, Super Sport (na zdjęciu) i Standard, oba z tymi samymi silnikami do wyboru, różnią się chyba głównie stylizacją, Super Sport ma mniej kolorów i chromowanych bajerów. Generalnie to takie połączenie tego, co najbardziej kojarzy się z amerykańską motoryzacją w jednym opakowaniu - skrzyżowanie muscle cara z chopperem. Dla ciekawych jak to chodzi dorzucam film: https://youtu.be/-yyqwiVJK4c
by Magnetic
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar DuDzio
0 0

Kogoś fantazja poniosła :D

Odpowiedz
avatar Magnetic
0 0

@DuDzio: Fantazja to dopiero ponosi ludzi, którzy pakują do nich turbo (bo są tacy) xD

Odpowiedz
avatar DuDzio
0 0

@Magnetic: Wklepałem w YT i pierwsze co mi wyskoczyło to "1200HP TWIN-SUPERCHARGED V8 NITROUS MOTORCYCLE". Nawet nie wiem co mam na ten temat powiedzieć. Można by było zadać pytanie "Po co?" ale odpowiedź na nie jest zawsze ta sama :P

Odpowiedz
Udostępnij