A BMW nadsterowność. Hammond już to wyjaśnił. https://www.youtube.com/watch?v=Cn5pK07JtCM
A generalnie wszystkie auta (albo zdecydowana ich większość) z napędem na przód mają tendencję do podsterowności. Producenci uznali, że to bezpieczniejsza opcja.
@kamixkadze: Ja tam nie opowiadam się za żadną marką, ale porównanie na torze to lipa dla przeciętnego kierowcy. Mało kto jeździ tak jak na torze, gdzie można jechać całą szerokością itp...... (choć sam mam Merca z tylnym napędem)
@Charakterek: I to jest błąd w ich rozumowaniu. Bo o ile auto z napedem na tyl latwiej wprowadzic w poslizg to z tego poslizgu mozna wyjsc. Autem z napedem na przod jak wpadniesz w poslizg to bez wspomagania systemow trakcji etc z poslizgu nie wyjdziesz UMYŚLNIE...
@Aikanaro: To nie jest błąd. Przy poślizgu podsterownym uderzasz przodem czyli chroni cię spora strefa zgniotu. Przy poślizgu nadsterownym walisz w drzewo bokiem czyli twoją strefę zgniotu stanowią drzwi. Trochę słabo. Ale i tak wolę BMW :-D
A BMW nadsterowność. Hammond już to wyjaśnił. https://www.youtube.com/watch?v=Cn5pK07JtCM A generalnie wszystkie auta (albo zdecydowana ich większość) z napędem na przód mają tendencję do podsterowności. Producenci uznali, że to bezpieczniejsza opcja.
Odpowiedz@Charakterek: Niestety na torze Audi daje dupy we wszystkich swoich RS'kach... Ciężkie i podsterowne bo silnik prawie na zderzaku siedzi :D
Odpowiedz@kamixkadze: Ja tam nie opowiadam się za żadną marką, ale porównanie na torze to lipa dla przeciętnego kierowcy. Mało kto jeździ tak jak na torze, gdzie można jechać całą szerokością itp...... (choć sam mam Merca z tylnym napędem)
Odpowiedz@Charakterek: I to jest błąd w ich rozumowaniu. Bo o ile auto z napedem na tyl latwiej wprowadzic w poslizg to z tego poslizgu mozna wyjsc. Autem z napedem na przod jak wpadniesz w poslizg to bez wspomagania systemow trakcji etc z poslizgu nie wyjdziesz UMYŚLNIE...
Odpowiedz@Aikanaro: To nie jest błąd. Przy poślizgu podsterownym uderzasz przodem czyli chroni cię spora strefa zgniotu. Przy poślizgu nadsterownym walisz w drzewo bokiem czyli twoją strefę zgniotu stanowią drzwi. Trochę słabo. Ale i tak wolę BMW :-D
OdpowiedzI tak bym wolał Audi :D
OdpowiedzAudi bez quattro to zwykły VW ;) A tu mała konfrontacja https://www.youtube.com/watch?v=jEYsWdpPogk
Odpowiedz