BMW w końcu postanowiło podrasować mała M2, żeby była jeszcze bardziej narwana i dawała więcej funu z jazdy.
Od teraz 6-cylindrowy silnik o pojemności 3.0-litra, która rozwija 410 KM i 550 Nm. Do wyboru będzie 6-stopniowy manual albo 7-biegowy automat M DCT
Sprint do 100 km/h ma zajmować odpowiednio 4.4-sekundy i 4.2-sekundy w zależności od wybranej przekładni.
Zwykłą M2 od wersji Competition możemy odróżnić między innymi, dzięki nowemu wzorowi felg, nowymi końcówkami układu wydechowego, zmienione lusterka, przedni zderzak został zmieniony co powiększyło jego "nerki".
Poprawiono układ hamulcowy za sprawą opcjonalnych sportowych zacisków w szarym kolorze.
Pojawią się nowe kolory nadwozia m.in. Hockenheim Silver.
@Folley96 Czy to Ty pisałeś teksty pod obrazkami?
Odpowiedz