Dziwny tekst. Ktoś chciał się chyba wyżalić, ale wrzucił wszystko do jednego wora i wyszła niezła głupota. Przy modyfikacjach mechaniki, pozostawianie seryjnego układu wydechowego nie ma żadnego sensu. W dodatku, sportowe układy wydechowe bywają lżejsze od seryjnych. No i dają ładniejsze brzmienie. To są prawdziwe plusy.
.. "sportowego"
Odpowiedzkłuciłbym sie z tym :) dobrym tłumikiem nawet z diesla idzie wydobyc rasowe brzmienie, a nie mowie juz o pełnych układach wydechowych wyczynowych
Odpowiedzzgadza sie moj kumpel i jego samochod sa zywym przykładem
OdpowiedzBzdura...
OdpowiedzDziwny tekst. Ktoś chciał się chyba wyżalić, ale wrzucił wszystko do jednego wora i wyszła niezła głupota. Przy modyfikacjach mechaniki, pozostawianie seryjnego układu wydechowego nie ma żadnego sensu. W dodatku, sportowe układy wydechowe bywają lżejsze od seryjnych. No i dają ładniejsze brzmienie. To są prawdziwe plusy.
OdpowiedzPowinno być: Jedynym plusem montowania strumienicy/wydechu z Norauto w samochodzie jest to, że jak odpadnie to nie słychać różnicy.
Odpowiedzhehe autora nie stać na przelotowy tylko nawierca :P
Odpowiedznie ja jestem autorem:) widzialem w necie i wrzucilem
Odpowiedzzazdrości ze takiego nie ma
OdpowiedzKtoś tu nie widzi róznicy między dobrym wydechem a przelotemz rury pcv o średnicy pół metra z golfa, np nikogo nie obrażam.
Odpowiedzhaha w golfie jak odpadnie to ciszej jest niz z tym :D
OdpowiedzPrawdziwe sportowe układy wydechowe renomowanych firm takich jak np. HKS dają nie tylko dźwięk ale także nawet ponad 10 km mocy więcej.
Odpowiedz