Jako pierwsze trzeba podłożyć coś pod dwa zatrzaski.
Później odłączyć cięgno od klapki
Góra gruszki trzyma się na zatrzaskach umieszczonych na około.
Następnie podważamy dekiel jak na zdjęciu. Zatrzaski dość mocno trzymają ale plastik jest mocny nie powinno się nic stać. Ja rozbierałem to razy z rzędu i nic się nie połamało. Pod deklem jest sprężyna.
U mnie przerwana była membrana w miejscu uszczelnienia gdzie membrana najwięcej pracuje. Zakleiłem ją czerwonym silikonem wysokotemperaturowym i jest ok. Zobaczymy na jak długo. Numer na membranie: 1 928 300 562 a później jest jeszcze numer 1.3
Byłem na komputerze, pokazało błąd czujnika położenia wałka wydechowego, po jego wymianie auto odzyskało moc ale zawór DISA wciąż nie działa. Brak sterowania z ECU ( brak masy po zapłonie ) nie reaguje również na wysokich obrotach.
Odpowiedz