Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Rozruch starego Diesla przy -15

Stary diesel zawsze odpali, jeżeli prądu nie braknie
by Memek93
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar brokuuu
-1 3

moja 205 tez 1.8D przy przebiegu 385kkm nie chciała już nawet przy -5 odpalać ...

Odpowiedz
avatar matti2870
0 2

stary też mam franca 1.8d i po pół roku stania pod drzewem odpalił przy dwukrotnym zagrzaniu świec przy -13'C, a ma 580 tyś. km przebiegu, podobno te silniki 1,8 były bardzo udane.

Odpowiedz
avatar Memek93
1 1

Silnik jest dobry tylko z tym nie było nic robione od nowości. Obstawiam że nie miał odpowiedniej kompresji i zawory były już do regulacji od dłuższego czasu.

Odpowiedz
avatar Reju
1 1

Ale pierdoły gadacie, mieliśmy 405 1.9D xud9, -15, grzanie świec i od strzała...

Odpowiedz
avatar szczerbus9
0 0

o starych i nowych dieslach powiem tyle, c360 pali jak ma ciepłą wodę nawet przy -30, ale żeby zapalić MF-a trzeba odpalić c-360 i według zasady mały kręci dużym, czyli na popych

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2012 o 15:58

avatar wenek17
0 0

Jeśli ci nie chciał odpalić przy -5 to pewnie świece do wymiany masz, a co do odpalania starego diesla to mam zetora super50 który ma już prawie 50lat i nie ma świec żarowych pali przy -20 bez zalewania ciepłą wodą i innych operacji ułatwiajacych rozruch wystarczy naładowane aku.. i po paru obrotach odpala

Odpowiedz
avatar chris_popotam
-1 1

Żal dupe ściska jak to czytam, miałem mazde 323 1.7d '92i nissana patrola 2,8td jak zgasła kontrolka od świec to najpóźniej przy drugim obrodzie wału odpalały i nieważne czy było - 5 czy -25a nawet więcej made in japan i nie musisz sie bać o odpalanie

Odpowiedz
avatar brokuuu
0 0

tylko ze ten mój podobno miał 2x300 juz... jak był sprzedawany na części blacharskie bo blache miał naprawdę dobra to sąsiad się wygadał że sporo cofnął, wiec pewnie już kompresji nie było

Odpowiedz
Udostępnij