stary też mam franca 1.8d i po pół roku stania pod drzewem odpalił przy dwukrotnym zagrzaniu świec przy -13'C, a ma 580 tyś. km przebiegu, podobno te silniki 1,8 były bardzo udane.
Silnik jest dobry tylko z tym nie było nic robione od nowości. Obstawiam że nie miał odpowiedniej kompresji i zawory były już do regulacji od dłuższego czasu.
o starych i nowych dieslach powiem tyle, c360 pali jak ma ciepłą wodę nawet przy -30, ale żeby zapalić MF-a trzeba odpalić c-360 i według zasady mały kręci dużym, czyli na popych
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
8 grudnia 2012 o 15:58
Jeśli ci nie chciał odpalić przy -5 to pewnie świece do wymiany masz, a co do odpalania starego diesla to mam zetora super50 który ma już prawie 50lat i nie ma świec żarowych pali przy -20 bez zalewania ciepłą wodą i innych operacji ułatwiajacych rozruch wystarczy naładowane aku.. i po paru obrotach odpala
Żal dupe ściska jak to czytam, miałem mazde 323 1.7d '92i nissana patrola 2,8td jak zgasła kontrolka od świec to najpóźniej przy drugim obrodzie wału odpalały i nieważne czy było - 5 czy -25a nawet więcej
made in japan i nie musisz sie bać o odpalanie
tylko ze ten mój podobno miał 2x300 juz...
jak był sprzedawany na części blacharskie bo blache miał naprawdę dobra to sąsiad się wygadał że sporo cofnął, wiec pewnie już kompresji nie było
moja 205 tez 1.8D przy przebiegu 385kkm nie chciała już nawet przy -5 odpalać ...
Odpowiedzstary też mam franca 1.8d i po pół roku stania pod drzewem odpalił przy dwukrotnym zagrzaniu świec przy -13'C, a ma 580 tyś. km przebiegu, podobno te silniki 1,8 były bardzo udane.
OdpowiedzSilnik jest dobry tylko z tym nie było nic robione od nowości. Obstawiam że nie miał odpowiedniej kompresji i zawory były już do regulacji od dłuższego czasu.
OdpowiedzAle pierdoły gadacie, mieliśmy 405 1.9D xud9, -15, grzanie świec i od strzała...
Odpowiedzo starych i nowych dieslach powiem tyle, c360 pali jak ma ciepłą wodę nawet przy -30, ale żeby zapalić MF-a trzeba odpalić c-360 i według zasady mały kręci dużym, czyli na popych
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2012 o 15:58
Jeśli ci nie chciał odpalić przy -5 to pewnie świece do wymiany masz, a co do odpalania starego diesla to mam zetora super50 który ma już prawie 50lat i nie ma świec żarowych pali przy -20 bez zalewania ciepłą wodą i innych operacji ułatwiajacych rozruch wystarczy naładowane aku.. i po paru obrotach odpala
OdpowiedzŻal dupe ściska jak to czytam, miałem mazde 323 1.7d '92i nissana patrola 2,8td jak zgasła kontrolka od świec to najpóźniej przy drugim obrodzie wału odpalały i nieważne czy było - 5 czy -25a nawet więcej made in japan i nie musisz sie bać o odpalanie
Odpowiedztylko ze ten mój podobno miał 2x300 juz... jak był sprzedawany na części blacharskie bo blache miał naprawdę dobra to sąsiad się wygadał że sporo cofnął, wiec pewnie już kompresji nie było
Odpowiedz