Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Nie usprawiedliwiam takiego zachowania kierowców, ale...

Te półzapory były zamknięte stanowczo za długo. Powinny się zamknąć w momencie, jak zaczynają pulsować 2 światła na sygnalizatorze. Wtedy wszystko było by w porządku.
by Charakterek
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar DuDzio
0 0

Albo jak stoisz 10 minut i czekasz na ten pociąg, a tu drezyna przejeżdża. Oni się tam poprzez pocztę komunikują czy jak?

Odpowiedz
avatar Patryk1011
0 0

@DuDzio: moja ciocia pracuje właśnie na takim stanowisku i często to wygląda tak że w oddalonej o wiele kilometrów nastawni mają komunikat że pociąg będzie za około 30-40 minut i mają określone procedury, pociąg planowo ma jechać tyle i tyle, natomiast muszą zamknąć przejazd chyba 2 minuty(o ile dobrze pamiętam) przed pociągiem, lecz często te pociągi jadą wolniej i się po prostu opóźniają, więc z tego powodu zamknięcie szlabanu powoduje że kierowcy muszą długo czekać, niestety tam są procedury z lat 70-tych jeszcze, dużo trzeba zmodernizować, zacząć trzeba od sprzętu na jakim pracują a później reszta, to nie takie proste

Odpowiedz
avatar Kasper98
0 0

@Patryk1011: proste jakby ktoś chciał dac pieniądze na modernizację ... , no ale kasy nie ma bo pkp ma zarząd do kitu i marnują kasę , coraz wiecej klientów tracą , smutne ale prawdziwe

Odpowiedz
avatar Charakterek
0 0

@Patryk1011: Widzisz tę szarą skrzynkę przy słupie po prawej? To automatyka od samoczynnej sygnalizacjo przejazdowej. Te pół zapory opuszczają się automatycznie. Ktoś czegoś nie wyliczył i dał czujki torowe w złych miejscach i tyle.

Odpowiedz
avatar Patryk1011
0 0

@Charakterek: dziękuję, na szybko przed pracą przeglądałem i nie zauważyłem, mój błąd

Odpowiedz
avatar DuDzio
0 0

@Patryk1011: Tylko mi chodzi o przejazd przy dworcu i nie wiem tam jakaś zajezdnia jest czy co więc często drezyny jeżdżą w sumie nie wiadomo po co. Czasami jedzie na pusto i wraca też na pusto. Chyba im się nudzi i tak jeżdżą :D Wracając do tematu. W takim przypadku chyba mają jakieś radyjka do komunikacji i wtedy "ej Stachu zamykaj bo będę jechał", ciach, zamyka, drezyna sobie przejeżdża, otwiera i po problemie. A nie, czasami się stoi po 10-15 minut żeby drezyna sobie przejechała.

Odpowiedz
avatar jaqb
0 0

Co będę czekał na zielone przecież nic nie jedzie, co tam jedno piwo mogę wypić, co za głupek namalował tę ciągłą linię... Naprawdę Motokilerze? Widzę, że naszym debi.om kierowcom to fosę trzeba przed przejazdami robić...Tępy naród.

Odpowiedz
avatar Charakterek
0 0

@jaqb: Robiłem w firmie, która planowała takie SSP (samoczynne sygnalizacje przejazdowe) i mówię Ci. Za długo są te pół zapory opuszczone. Przepisy mówią o 1:30 - 2 minut przed pociągiem. A tu dobre 5 minut to jest zamknięte. Czegoś ktoś nie doliczył i dał czujki torowe w złych miejscach.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 stycznia 2018 o 12:26

avatar eMDek
0 0

@jaqb: A nie pomyślałeś, że stojąc i czekając przed zamkniętym tyle czasu przejazdem, możesz zakładać, iż w automatyce coś się popsuło? Owszem, tak jak Charakterek mówi, czujniki torowe w niewłaściwym miejscu za wcześnie wykryły najazd składu. Czasem jednak zdarza się tak, że SSP zawiedzie. Lokalni o tym wiedzą, zapory objeżdżają. Widząc taki przykład, w końcu nie ruszysz z miejsca? Przecież oczy masz i o ile widać bezpieczną ilość torowiska w obie strony, to jak długo można sterczeć? Poniekąd się nie dziwię po prostu kierowcom. Przy budce dróżnika stałbym pomimo, ale automat zawsze może zawieść.

Odpowiedz
avatar DuDzio
0 0

@jaqb: Nie gadaj, ale czasami ograniczenia, ciągłe i różne znaki stoją tam gdzie nie powinny. Absurdu na naszych drogach długo szukać nie trzeba :P

Odpowiedz
Udostępnij