Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Co powinieneś wiedzieć przed zmianą opon na zimę

Zima niestety już coraz bliżej, fani driftu i łamania na ręcznym zacierają ręce. Jeśli czeka się zakup opon czy chociażby wymiana to warto rzucić okiem na ten film
by Amadi90
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Aikanaro
0 0

Jedyne do czego sie przyczepie to cisnienie. Zmniejszajac cisnienie jak to powiedziales by opona byla mieksza i "wgryzla" sie bardziej w snieg powiedziales wielka glupote. Opona majac mniejsze cisnienie bardziej sie ugina. Ugiecie sie opony od ciezaru auta spowoduje to, ze ciezar auta rozlozy sie na wiekszej powierzchni czola opony, a co za tym idzie opona MNIEJ wbije sie w snieg. Poza tym, wulkanizator tylko czesciowo zadba o Twoje cisnienie poniewaz Ty jako uzytkownik swojego pojazdu MASZ obowiazek wiedziec jakie cisnienie powinienes miec w kolach. Wulkanizator laduje standardowo cisnienie do wszystkich aut np. 2.2 bara co nie zawsze jest zgodne z przewidywaniami producenta.

Odpowiedz
Udostępnij