Zima niestety już coraz bliżej, fani driftu i łamania na ręcznym zacierają ręce. Jeśli czeka się zakup opon czy chociażby wymiana to warto rzucić okiem na ten film
Jedyne do czego sie przyczepie to cisnienie. Zmniejszajac cisnienie jak to powiedziales by opona byla mieksza i "wgryzla" sie bardziej w snieg powiedziales wielka glupote. Opona majac mniejsze cisnienie bardziej sie ugina. Ugiecie sie opony od ciezaru auta spowoduje to, ze ciezar auta rozlozy sie na wiekszej powierzchni czola opony, a co za tym idzie opona MNIEJ wbije sie w snieg. Poza tym, wulkanizator tylko czesciowo zadba o Twoje cisnienie poniewaz Ty jako uzytkownik swojego pojazdu MASZ obowiazek wiedziec jakie cisnienie powinienes miec w kolach. Wulkanizator laduje standardowo cisnienie do wszystkich aut np. 2.2 bara co nie zawsze jest zgodne z przewidywaniami producenta.
Jedyne do czego sie przyczepie to cisnienie. Zmniejszajac cisnienie jak to powiedziales by opona byla mieksza i "wgryzla" sie bardziej w snieg powiedziales wielka glupote. Opona majac mniejsze cisnienie bardziej sie ugina. Ugiecie sie opony od ciezaru auta spowoduje to, ze ciezar auta rozlozy sie na wiekszej powierzchni czola opony, a co za tym idzie opona MNIEJ wbije sie w snieg. Poza tym, wulkanizator tylko czesciowo zadba o Twoje cisnienie poniewaz Ty jako uzytkownik swojego pojazdu MASZ obowiazek wiedziec jakie cisnienie powinienes miec w kolach. Wulkanizator laduje standardowo cisnienie do wszystkich aut np. 2.2 bara co nie zawsze jest zgodne z przewidywaniami producenta.
Odpowiedz