Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Jak dbać o układ chłodzenia? Upalne lato zabójca silnika?

by michu1986
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar daro100
1 1

Szanowny Panie łysy z grzywką z tyłu. Jeżeli wskaźnik temperatury galopuje w górę, a z kratek wydobywa się chłodne powietrze mimo ogrzewania ustawionego na maksa to na 99,9% walnęła uszczelka głowicy bądź co gorsze pękła głowica lub blok. Ukręcona pompa to pozostałe 0,1% przypadków, z których i tak większość zakończy się roz... rozrządu przez pompe. Pozostaje jeszcze kwestia pompy wody napędzanej paskiem wielorowkowym osprzętu. Gdy walnie pasek bądź któreś z kół to pompa przestaje tłoczyć, temperatura rośnie ale dodatkowo w zależności od konstrukcji auta pada jeszcze wspomaganie kierownicy i ładowanie alternatora (co dość łatwo zauważyć)

Odpowiedz
Udostępnij