Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Rev Matching - po co stosować?

Krótki opis sposobu zmiany biegów, tak aby wyrównać obroty silnika i skrzyni biegów.
by ~Motozynier
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar lukasz2211
2 2

Po pierwsze jak ktoś nie umie jeździć bądź nie "czuje" auta,to zmiana biegów z efektem "zajączka" jest raczej normalna. Po drugie film na końcu przedstawia zmianę biegów w aucie wyścigowym z prostymi kołami zębatymi w skrzyni biegów które nie posiadają synchronizatorów więc zmiana biegu bez przygazówki jest bardzo trudna bądź niemożliwa...jak to ma miejsce w motocyklu. Najpierw zasięgnij trochę teorii a później ucz innych praktyki...

Odpowiedz
avatar Jimmy
1 1

Coś gdzieś bije, ale nie wiesz w którym kościele.... Trzeba wiedzieć o ile wzrastają obroty przy redukcji i tylko do tych obrotów (lub trochę mniej bo skrzynia też wyhamowuje) trzeba przygazować. Też trzeba umieć operować sprzęgłem i nie strzelać z niego przy redukcji....

Odpowiedz
Udostępnij