@Endriex: Racja, szczególnie boli mnie rozstaw z tyłu :D.
Najpierw trochę pracy trzeba będzie włożyć w kilka drobnych niedociągnięć od strony technicznej.
@JurandZeSpychowa: Mimo wszystko wygląda fajnie i na pewno dość przyjemnie przyspiesza, miałem identyczne tylko 1.4 ;) Nie żałowałem go, dawał sporo frajdy.
@JurandZeSpychowa: W wersjach wypuszczanych na UK był VTS, który miał silnik 16v i VTR, z 8v. Egzemplarze wypuszczane na kontynencie występowały z oznaczeniem VTS i silnikiem 8v + ABS, którego nie miały brytyjskie VTR'y.
Były też wersje z pakietem stylistycznym, np wersja furio z silnikiem 1.4.
Peugeot 106 był nawet w wersji rallye, z 1.1 :D
poszerzenie rozstawu osi i dobre fele jak najbardziej były by tu wskazane :D
Odpowiedz@Endriex: Racja, szczególnie boli mnie rozstaw z tyłu :D. Najpierw trochę pracy trzeba będzie włożyć w kilka drobnych niedociągnięć od strony technicznej.
OdpowiedzSaxo nie miało w wersji vts silnika 8v tylko 16v. Być może masz tylko pakiet stylistyczny :D
Odpowiedz@JurandZeSpychowa: Mimo wszystko wygląda fajnie i na pewno dość przyjemnie przyspiesza, miałem identyczne tylko 1.4 ;) Nie żałowałem go, dawał sporo frajdy.
Odpowiedz@JurandZeSpychowa: W wersjach wypuszczanych na UK był VTS, który miał silnik 16v i VTR, z 8v. Egzemplarze wypuszczane na kontynencie występowały z oznaczeniem VTS i silnikiem 8v + ABS, którego nie miały brytyjskie VTR'y. Były też wersje z pakietem stylistycznym, np wersja furio z silnikiem 1.4. Peugeot 106 był nawet w wersji rallye, z 1.1 :D
Odpowiedz@JurandZeSpychowa: Była też oczywiście 'flagowa' wersja 16v. Nawet miały oznaczenie 16v na słupkach c/d :D
Odpowiedz