@RX_Love: racja, blisko 100 kg różnicy oczywiście na niekorzyść wersji transtop (elektr.). A jedyną usterką jaką zaobserwowałem podczas dwuletniej już eksploatacji (jakieś 10 tys. km; z tego sporo "bez dachu"), to wyłamanie plastikowych zębów w zębatce mechanizmu od unoszenia samego dachu. Ale po wymianie zębatek na metalowe myślę, że problem nie powróci. Gorzej jak pójdzie coś z samą elektroniką, bo jest 30 czujników od dachu ;)
Każda del Sol tak ma?
Odpowiedz@DuDzio: nie każda. Fajnie to wygląda, ale te dachy często się psują, a fachowców którzy potrafią to naprawić jest w naszym kraju mało.
OdpowiedzBzdura. To jest Honda, tutaj nic czesto sie nie psuje i nigdy jeszcze nie slyszalem zeby komus składany dach w solniczce nie działał.
Odpowiedz@galandt: "znafca" :D największy minus tego dachu to masa, powiem że przy tej mocy to czuć czy masz elektryczny dach czy ręczny :/
Odpowiedz@RX_Love: racja, blisko 100 kg różnicy oczywiście na niekorzyść wersji transtop (elektr.). A jedyną usterką jaką zaobserwowałem podczas dwuletniej już eksploatacji (jakieś 10 tys. km; z tego sporo "bez dachu"), to wyłamanie plastikowych zębów w zębatce mechanizmu od unoszenia samego dachu. Ale po wymianie zębatek na metalowe myślę, że problem nie powróci. Gorzej jak pójdzie coś z samą elektroniką, bo jest 30 czujników od dachu ;)
Odpowiedz