Snooker 22 marca 2017 o 16:46 0 0 Standard przy olejach LongLife. Powinno się je nazywać raczej ShortLife :D Odpowiedz
nitro997 22 marca 2017 o 18:41 0 0 Szczerze? mój gorzej wyglądał...Ale rozebrałem go, wyczyściłem i poskładałem, teraz jest igła! ciśnienie na cylindrach ponad 13 bar na or pierścieniach bez żadnych specyfików a auto ma 16 lat. Odpowiedz
MarekVtec 23 marca 2017 o 12:02 0 0 Ciekawi mnie jak podparte były zawory do zmiany uszczelniaczy Odpowiedz
mazio399 26 marca 2017 o 19:48 0 0 Wystarczy podpiąć jakoś przewód sprężonym powietrzem do komory spalania i zablokować wał aby nie obróciło. I zawory nam nie uciekną :) Odpowiedz
Standard przy olejach LongLife. Powinno się je nazywać raczej ShortLife :D
OdpowiedzSzczerze? mój gorzej wyglądał...Ale rozebrałem go, wyczyściłem i poskładałem, teraz jest igła! ciśnienie na cylindrach ponad 13 bar na or pierścieniach bez żadnych specyfików a auto ma 16 lat.
OdpowiedzCiekawi mnie jak podparte były zawory do zmiany uszczelniaczy
OdpowiedzWystarczy podpiąć jakoś przewód sprężonym powietrzem do komory spalania i zablokować wał aby nie obróciło. I zawory nam nie uciekną :)
Odpowiedz