Dla sprostowania: silnik Wankla nie jest awaryjny tylko systematycznie trzeba dolewać olej (coś jak syfik hehe ale na poważnie to nie bierze tylko zużywa nawet ok 1l) i uszczelniacze co ok 40 tys km :)
Golf Mk1 GTI :D - 6,9 s do 100 km/h ;)
Bardzo fajny filmik, ale tym BiTurbo to mnie pozytywnie zaskoczyłeś.
Jednak przy prawie każdym zestawieniu aut do 7 sekund bezkonkurencyjna jest Delta Integrale :)
@Majozen:
Eh, rozmarzyłem się ;) Trafiały się i za 30-40 tys..
Kiedyś mogłem kupić replikę Integrale (Zwykła Delta z podzespołami Integrale - silnik, napęd) za 4 tys..
@RockyGTI:
Cóż, wychodzi na to, że nie należy za bardzo ufać temu co się czyta w gazetach :/
Taką wartość znalazłem kilka lat temu w AŚ. Teraz szukałem i czas rozpędzania do 100 w necie to od 8 do 9 s (np. na Autocentrum 8.5 s) ale nadal nie łamie 7..
Dla sprostowania: silnik Wankla nie jest awaryjny tylko systematycznie trzeba dolewać olej (coś jak syfik hehe ale na poważnie to nie bierze tylko zużywa nawet ok 1l) i uszczelniacze co ok 40 tys km :)
OdpowiedzGolf Mk1 GTI :D - 6,9 s do 100 km/h ;) Bardzo fajny filmik, ale tym BiTurbo to mnie pozytywnie zaskoczyłeś. Jednak przy prawie każdym zestawieniu aut do 7 sekund bezkonkurencyjna jest Delta Integrale :)
Odpowiedz@ProjectGranTurismo: Tak, tylko bierz pod uwagę, że Delta Integrale to wydatek rzędu 60 tysięcy w górę ;)
Odpowiedz@Majozen: Eh, rozmarzyłem się ;) Trafiały się i za 30-40 tys.. Kiedyś mogłem kupić replikę Integrale (Zwykła Delta z podzespołami Integrale - silnik, napęd) za 4 tys..
Odpowiedz@ProjectGranTurismo: Golf 1 GTI przyspieszał do setki w około 10 sekund tak nawiasem.
Odpowiedz@RockyGTI: Cóż, wychodzi na to, że nie należy za bardzo ufać temu co się czyta w gazetach :/ Taką wartość znalazłem kilka lat temu w AŚ. Teraz szukałem i czas rozpędzania do 100 w necie to od 8 do 9 s (np. na Autocentrum 8.5 s) ale nadal nie łamie 7..
Odpowiedz