Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Mazda RX-8 WADY i ZALETY

Jedni kochają ten model za wygląd, a drudzy krytykują za awaryjność i zalecają swap na 1.8T
by motodoradca
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar berton121
1 1

mi osobiscie sie bardzo podoba nawet chcialem taka kupic ale wlasnie boje sie tego silnika i to spalanie... po wstepnych rozmysleniach plusow dodatnich i plusow uijemnych kupuje E46 2.0 coupe :) jednak w gruncie rzeczy ciagnie mnie do jakiegos fajnego japonica..

Odpowiedz
avatar e21Dream
0 0

@berton121: Mam male doswiadczenie w prowadzeniu roznych aut, ale jak kolega dal sie przejechac e46 2,2 (320i polift) to bylo cos pieknego :) 170km wbija w fotel i daje frajde z jazdy, a i na parkingu w zimie jest fajna zabawa :D

Odpowiedz
avatar RX_Love
0 0

@berton121 @e21Dream: uwierzcie że E46 tak dobrze się nie prowadzi, nawet śmiało mogę powiedzieć że M3 E46 i RX8 na torze wyciągają podobne czasy gdzie M3 jest sporo mocniejsza, więc sami sobie odpowiedzcie czy "cywilna" E46 aż tak dobrze się prowadzi ;)

Odpowiedz
avatar konto usunięte
1 1

Za swapa w RX8 na 1.8T powinni ucinać ręce. Widziałem kiedyś RX7 FD z silnikiem od Corvetty V8... Kwintesencją tego modelu jest rotor, a jak już ktoś naprawdę robi swapa to... Najlepiej aby tam zagościło również wysokoobrotowe serce.

Odpowiedz
avatar Misiek126p
1 1

Witam posiadam Mazde rx-8 i musze powiedzieć że jeśli chodzi o silnik to jest on właśnie strasznie prosty i sądzę że każdy kto kiedyś kręcił coś przy autach i się tym interesuje nie miał by z nim problemu, a jeśli chodzi o jego żywotność to wszystko zależy od tego kto jak wcześniej o niego dbał ponieważ może skończyć się tylko na wymianie uszczelnień albo na szlifowaniu cylindrów i płyt grodziowych co już nie jest takie tanie.

Odpowiedz
avatar dikej
-1 1

Szkoda tylko, ze nie powiedziales, ze te "slapy" wymagaja klepania sciany grodziowej... poza 1.8t rownie czesto wsadzaja tam k20, ktore przynajmniej kreci sie prawie jak wankiel. Latwo policzyc, jesli przy 9k rpm osiaga 270km/h to ile osiagnie przy 7k rpm 1.8t?... do tego 13b-msp wazy z osprzetem 127kg i ma srodek ciezkosc gdzies na wysokosci osi kol, wszystkie tlokowce popsuja to co najlepsze w tym aucie. Ponadto zakup auta za 8k chyba po przekladce z padnietym silnikiem... zdrowe sztuki zaczynaja sie od ok 20k, co nadal jest smiesznie malo. Z tym ze trzeba sie liczyc, ze koszt paliwa, oleju i nadciagajacych apexow na kazdy przejechany 1000km to ponad 1000 plnow... do tego serwis co 8k km, drogie oc ktore juz nie jest liczone tylko od pojemnosci i robi sie niezla skarbonka. Tak na dobra sprawe, jesli chce sie jezdzic ten 1000km/msc to bez wolnych 1500 zeta/msc nie ma co podchodzic do tego auta. Nie wysysam info z palca jak tworca filmiku... serwisuje na codzien takie auta, a 1 trzymam w garazu.

Odpowiedz
Udostępnij