@dikej: Tak może jest z tanimi zestawem pneumatyki, polecam obejrzeć materiały od AccuAir albo Air Lift Performance jak testują samochody na torze zarówno w jeździe na czas jak i w driftingu. Wiadomo że takie zawieszenie wymaga więcej uwagi niż zwykły zawias ale uważam że nie powinno się w jakikolwiek sposób kwestii bezpieczeństwa przyrównywać airride do jazdy na takiej ekstremalnej glebie.
@merwi: na takiej glebie eis stoi, nie jeździ. a w air brakuje elementów tłumienia, auto skacze jak piłeczka pink pongowa. testy na gładkim torze można sobie wsadzić w bajki razem ze smokami, bo na publicznych drogach stwarza takie samo zagrożenie jak naciągi, wielkie negatywy, czy "gwinty" nakładane na zwykłe amory. polecam zajrzeć do literatury technicznej, a nie tylko na yt ;)
Uważam, że takie obniżanie to krzywdzenie samochodu, ani to ładne ani przydatne. Na jednym ze zlotów widziałem trabanta, negatywy spore na obu osiach, mój brat się zapytał co mu się stało i dlaczego zepsute auto jest na zlocie...
Jak na razie zauważyłem tylko jedną zaletę glebienia samochodów. Motocyklem w korku się je wygodnie omija bo lusterka zawsze przechodzą pod kierownicą ;)
Nawet nie wiem jak to skomentować :P
OdpowiedzNie rozumiem jednego. Niektore z tych aut to naprawde grube projekty za duze $ to dlaczego nie wsadzili tam air ride?
Odpowiedz@paVWel: może dlatego, że na air każdy zakręt robi sie z duszą na ramieniu? straszne kalectwo, biedne auta...
Odpowiedz@dikej: Tak może jest z tanimi zestawem pneumatyki, polecam obejrzeć materiały od AccuAir albo Air Lift Performance jak testują samochody na torze zarówno w jeździe na czas jak i w driftingu. Wiadomo że takie zawieszenie wymaga więcej uwagi niż zwykły zawias ale uważam że nie powinno się w jakikolwiek sposób kwestii bezpieczeństwa przyrównywać airride do jazdy na takiej ekstremalnej glebie.
Odpowiedz@merwi: na takiej glebie eis stoi, nie jeździ. a w air brakuje elementów tłumienia, auto skacze jak piłeczka pink pongowa. testy na gładkim torze można sobie wsadzić w bajki razem ze smokami, bo na publicznych drogach stwarza takie samo zagrożenie jak naciągi, wielkie negatywy, czy "gwinty" nakładane na zwykłe amory. polecam zajrzeć do literatury technicznej, a nie tylko na yt ;)
OdpowiedzUważam, że takie obniżanie to krzywdzenie samochodu, ani to ładne ani przydatne. Na jednym ze zlotów widziałem trabanta, negatywy spore na obu osiach, mój brat się zapytał co mu się stało i dlaczego zepsute auto jest na zlocie...
OdpowiedzJak na razie zauważyłem tylko jedną zaletę glebienia samochodów. Motocyklem w korku się je wygodnie omija bo lusterka zawsze przechodzą pod kierownicą ;)
Odpowiedz