Ford Fiesta 1.7 16v
Najzwyklejsza Fiesta MK4Lista modów (skrócona):- Silnik i skrzynia biegów Puma 1.7- Kolektor Direnza 4-2-1, wydech 2" na tłumikach Magnaflow, CAI, przepustnica Zetec Blacktop 2.0- amortyzatory ta-technix, sprężyny MTS, stabilizator MK5 Sport- hamulce przód 300mm Focus ST170, tył bębny MK5 Sport- zderzaki MK5 Sport (nadal czekam za progami)- wnętrze od MK4 Elance, tylko siedzenia, kanapa i boczki drzwi
by
konto usunięte
niby fiesta a w środku puma
OdpowiedzSprawdzałeś moc na hamowni? Przy tej masie musi dawać mnóstwo frajdy.
Odpowiedz@Mar90: Była hamowana w 2014, ale to już nie odnosi się w żaden sposób do stanu na dziś xD mam w planach hamownię na lato
OdpowiedzŁadna, i pewnie nieźle jedzie. Czy ja dobrze widzę PWA? ;)
Odpowiedz@radek123987: tak, PWA.
OdpowiedzHamulce z przodu są już na "zapas" mocy założone ?
Odpowiedz@ML9: Mocy dużo więcej nie będzie, nie mam w planach uturbiania ani zakładania kompresora. Dobre hamulce z dużym zapasem są dla mnie najważniejsze w aucie xD Na tył wlecą jeszcze tarcze 280mm z ST170.
Odpowiedz